Miksi luotat asiantuntioihin?
Aika usein heillä ei ole selvää kuvaa tilanteesta.
Kommentit (51)
Teen itse töitä asiantuntijana ja uskallan väittää tietäväni alasta hyvin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Heillä on parempi käsitys asioista kuin niillä egoisteilla, jotka kuvittelevat että pelkät omat aivot ja päättelykyky olisi jotenkin potentimpi asia kuin tiede ja tutkimus.
Muista en tiedä, mutta omat aivoni ovat nimenomaan työkaluni, jolla ansaitsen elantoni. Totta helvetissä luotan omiin aivoihini.
Vierailija kirjoitti:
Teen itse töitä asiantuntijana ja uskallan väittää tietäväni alasta hyvin paljon.
Luotatko tietoihisi niin paljon, että riskeeraisit miljoonien ihmisten hengen sen perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Hopeavettä kittaaviin meedioihinko tässä pitäisi luottaa?
Asiantuntia aitolehmä suosittaa sitruunavettä.
😂
hoitovirheet sairaanhoidossa, mekaanikkojen virheet koneiden toiminnassa, poliitikkojen eeppiset virheet taloudessa jne, jne. kaikki voivat erehtyä,myös viisaimmat voivattehdä vääriä päätelmia. voin kuunnella asiantuntijoita, mutta tiedän että se on valistunut arvaus usein.aina pitäisi miettiä myös itse.
Aikaisemmin luotin sinisilmäisesti, että Suomessa ei salailla ainakaan kovin paljoa asioita kansalta. Viimeiset kuusi vuotta ovat kuitenkin ns. tiputtaneet ruusunpunaiset lasit silmiltä. Tietyt asiat pitää vaan vaieta kuoliaaksi. Se on aiheuttanut sen, että en luota enää mihinkään, mitä meille "yläpuolelta" kerrotaan.
Muistan vielä tutkimuksen Helsingin liikenteeseen perustuen ( 10 - 15v sitten) ja tutkimustulos liikenteen ruuhkaantumisesta oli se , että ruuhkaantuminen tapahtuu aamuisin Helsingin ulkopuolelta keskustaan päin ja illemmalla päinvastoin !!! Olisikohan tuohon tarvinnut kovinkaan ammattitaitoista tutkijaa ?
eikö hallitus palkannut juuri 60 uutta asian tuntijaa (mikä tulos) tv,ssä päivittäin kummelin kaltaisia parantaisia selittelemässä.... asiantuntija= puhelin myyjä ym muu nilviäinen.
Rokotevastaiset ovat internetistä itseoppineita kaikkien alojen asiantuntijoita joten on ymmärrettävää, että moisen täydellisyyden keskellä pelkkä virologian pitkälle kouluttautuneen asiantuntijan kokemukseen perustuva mielipide ei ole yhtään mitään.
EN todellakaan luota ! kyseenalaistan kaiken
Tulokset johdetaan premisseistä. Premissit valitaan agendanmukaisesti. Ergo tulokseksi yleensä saadaan sitä, mitä haetaankin.