Poika on taas tuomassa eri naisystävän jouluglögille
Onko 187-senttiset juristit jotenkin haluttuja deittimarkkinoilla? Koko ajan vaihtuu naiset ja haluaisin itse nähdä jo vakiintumista ja lapsenlapsia.
Kommentit (68)
Hyviä naisia on harvassa. Luulin löytäneeni omani 32-vuotiaana. 14 vuotta elämästä meni täysin hukkaan väärän naisen kanssa.
47-vuotiaana löysin 10 vuotta nuoremman venäläisen naisen. En ole koskaan tavannut parempaa ja upeampaa naista. Olen valmis tekemään mitä vain hänen puolestaan. Täydellinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma täällä. Naiset vaihtuu liian tiuhaan tahtiin. En jaksa enää edes tutustua jokaiseen uuteen miniäkandidaattiin.
"En tiedä mihin suhteet aina kaatuvat, enkä viitsi kysyäkään. Mutta olen alkanut epäillä, että johtuu pojastani. Valitettavasti.
Olisiko korkea aika mamin avata ystävällisesti sen h-kaapin ovi pojalleen ja sanoa että astuu vaan reippaasti ulos , ettei tarvitse enää kulissi-misuja marssittaa lapsenlapsia halajavan mamin mieliksi ,joka jouluiselle jo kiusalliseksi muodostuneelle glögille.
"
Hyviä naisia on harvassa. Luulin löytäneeni omani 32-vuotiaana. 14 vuotta elämästä meni täysin hukkaan väärän naisen kanssa.
47-vuotiaana löysin 10 vuotta nuoremman venäläisen naisen. En ole koskaan tavannut parempaa ja upeampaa naista. Olen valmis tekemään mitä vain hänen puolestaan. Täydellinen nainen.["
Nooh...katsotaas sitte sun kohdalla taas 14 vuoden päästä oliko maatuska sulle harasoo. . . .
Eihän tuommoiset 187 senttiset vallattomat juristit vakavoidu kuin vasta nelissäkymmenissä. Siihen asti deittaillaan ja testaillaan kaikenlaista ja sitten tulee se naapurin tyttö, joka vie jalat alta ja sydämen rinnasta.
Etkö sä ole koskaan kattonut romanttisia elokuvia?
Eikö ole mukavaa että kelpaa...eikö olisikin kurjaa jos ei kenellekään kelpaisi ? Saisit ihan itelläsi pitää peräkammarissa juristipoikasi
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma täällä. Naiset vaihtuu liian tiuhaan tahtiin. En jaksa enää edes tutustua jokaiseen uuteen miniäkandidaattiin.
En tiedä mihin suhteet aina kaatuvat, enkä viitsi kysyäkään. Mutta olen alkanut epäillä, että johtuu pojastani. Valitettavasti.
Poika kyllästyy polkemaan samaa naista ja helppo vaihtaa kun ilmeisesti suosittu naisten keskuudessa 🤔
Vahvasti näyttää poikasi tulevaisuuden olevan kaunis poikarakkaus. Miten hän tuntee elävänsä kun rakkauden julma toteemi soutaa pojan pepoulissa ja äiti huutaa hiii.
On taas jollakin naisella suuret luulot itsestään. Älä huoli et ole läheskään ainoa. Muka muutakin yhteistä naisen kanssa. Hah, hah.