Haluaisin elää vain lapsen
Kanssa.
Olen ollut suhteessa lastwn isään. N 20v..emme ole naimisissa..hän kyllä joskus kysyi että menenkö hänen kaverin kanssa naimisiin jos saan 10 000mk..mikä vitun idiootti mä silloin olin kun en tajunnut että ei se mua rakasta eikä arvosta.
No siinä vaiheessa kun huomasin olevani raskaana olu myöhäistä lähteä. Ajattelin että lapsi tarvitsee kaksi vanhempaa. Vuodet vieri..tyydyin tilanteeseen, enhän saisi ketään muutakaan? Kuka nyt yh:n huolisi?
Seksistä on turha puhua koska sitä ei ole..miksi haluaisin, jos se on kaksi vetoa takaapäin ilmam naisen nautintoa? Laitoin jalat ristiin vuosia sitten.
No kuinkas kävikään? Eksyin nettiin jossa tapasin sielunkumppanin.jonka kanssa olemme salaisesti nähneet. On väärin, tiedän. Mutta miten oikealta himo, kiima, tuntuu? Miten luonnollista on olla alaston vieraan silmien edessä..ei tarvitse tuntea häpeää. Kotona on tosi painostavaa..haluaisin sanoa miehelle että mä jatkan tästä eteenpäin yksin. Miksi en sano? Mitä pelkään?
Eikä ole rahasta kiinni..tienaan enemmän kuin mies.
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:35"]Sä kuulostat ihan mieheltä.
en osaa kyllö sanoa mitään.
tosi karua sun elämän parisuhde. Miten vanha lapsi sulla on?
lapsen takia on varmaan hyvä olla ollut...mutta entä nyt?
mene kokeilemaan ja tutustumaan. Sitten näet.
[/quote]
Nainen olen ;) 11v on lapsi....
ap
Tuolla kirjallisella ulosannilla olet voinut tutustua johonkuhun netissä? Huhhuh.
No sano nyt ihmessä sille ukollekin. Mitä sitä sitten turhia jäädä tuohon suhteeseen. Väärin teit silti kun petit, olisit eronnut ensin.
Sä kuulostat ihan mieheltä.
en osaa kyllö sanoa mitään.
tosi karua sun elämän parisuhde. Miten vanha lapsi sulla on?
lapsen takia on varmaan hyvä olla ollut...mutta entä nyt?
mene kokeilemaan ja tutustumaan. Sitten näet.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:25"]Tuolla kirjallisella ulosannilla olet voinut tutustua johonkuhun netissä? Huhhuh.
[/quote]
Ajatella:) ap