Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhde ja työttömyys. Mies ei kestänyt.

Mira
27.11.2021 |

Tapasin miehen syyskuussa ja ollaan tapailtu tuuviisti siitä asti. Meillä on ollut tosi hauskaa yhdessä ja luonnollista. Ollaan molemmat jo yli 40 v. Korona-aika on ollut haastava minulle. Menetin työni ja olen nyt opiskelemassa ja etsin kuumeisesti töitä. Ja masennuksen merkit on ilmassa taas. Olen kuitenkin jaksanut harrastusten ja ystävien ja tämän miehen avulla. Nyt mies kuitenkin on selkeästi osoittanut, ettei ole enää kiinnostunut koska olen välillä kiukkuinen ja ärtyisä, kun en löydä töitä. Meille tuli iso riita aiheesta ja hän tunnusti ettei uskalla lähteä vakavaan suhteeseen, koska olen työtön ja olen aikaisemmin sairastanut masennuksen. Hän haluaa puolison jolla on elämä järjestyksessä.
Olen aivan rikki. Olen tehnyt kaikkeni että saisin töitä ja olen nyt jatko-opiskelijana jotta parantaisin työmahdollisuuksiani. Rahat on totta kai vähissä mutt yritän keksiä edullisia juttuja kuten ulkoilu, leipominen, elokuvat ja käsityöt yms. Mies ei enää tule luokseni, ei auta kauppakassien kanssa jne. Tuntuu tosi pahalta ja toisaalta ymmärrän häntää n. Mutta elämässä voi tapahtua mitä tahansa. Hänkin voi menettää työnsä tai sairastua milloin vaan. Nyt hän pitää itseään minulle liian hyvänä ja meidän seurustelu on loppumassa. Tuntuu tosi pahalta.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestä. En minäkään mielelläni haluaisi ihmistä, jolla ei ole elämä ns.kunnossa.

Toisaalta, tuskinpa välillänne mitään suurta rakkauttakaan on jos nuo asiat niin kovin häiritsee.

Vierailija
2/65 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sen tietää että noi päälle nelikymppisenä opiskelut on ihan yhtä tyhjän kanssa työnsaannin kannalta. Juna on jo mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli isompana ongelmana on se masennus, ei työttömyys.

Vierailija
4/65 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta hyvä, että tämä tapahtuu näin suhteen alkuvaiheessa. Hän ei ole sinulle sopiva elämänkumppani, koska ei kestä vastoinkäymisiä. Sure aikasi ja mene sitten eteenpäin.

Vierailija
5/65 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä ukko. Olen kaksi kertaa lähtenyt suhteeseen tuosta tilanteesta että toisella ollut nolla tulot. Ja molemmat lähti nousu kiitoon alle vuodessa. Menestyvät mainiosti elämässään. Mutta mipätä tässä pinnallisessa itsekkäässä elämässä voi odottaa.

Vierailija
6/65 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan toivut surustasi, huomaat olevasi iloinen että pääsit eroon ihmisestä, joka ei oikeasti välittänyt sinusta.

Ehkä te olitte liian erilaisia arvomaailmoiltanne.

Vierailija
7/65 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen halua tasa-arvoisen suhteen.

Vierailija
8/65 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta hyvä, että tämä tapahtuu näin suhteen alkuvaiheessa. Hän ei ole sinulle sopiva elämänkumppani, koska ei kestä vastoinkäymisiä. Sure aikasi ja mene sitten eteenpäin.

Hän ei ole sopiva elämänkumppani, koska ei hyväksy toista sellaisena kuin hän on. Hän ei rakasta ap:ta omana itsenään. Miksi edes olla sellaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
9/65 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen tyyppi katoaa kuvioista myös vaikka olisi oltu pitkään yhdessä

Jos sairastut syöpään

Halvaannut

Tai jos menestyt liian hyvin

Vierailija
10/65 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua olla omaishoitajasi

Vierailija
11/65 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tilanne on sille liian haastava. Hyvä että kävi nyt jo ilmi, eikä vasta myöhemmin. Unohda se mies ja mene elämässä eteenpäin.

Vierailija
12/65 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus saattaa pahentua. Nekin miehet ketkä hakee kuppaajia haluaa tervepäisen seuralaisen. Valitettavasti monellakaan ei ole tieto&taitoa kohdata masentunutta ihmistä. Olethan kumminkin varuillaan? Tuolla liikkuu miehiä jotka tahtoo hyödyntää mt-ongelmaisia.

Vierailija
13/65 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tarvii joskus kannatteluapua, kuka mistäkin syystä. Tommonen joutaa mennäkin.

Vierailija
14/65 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette seurustelleet oppiaksenne tuntemaan toisenne paremmin. Mies on huomannut, ettei hän pidä siitä ihmisestä, joka olet stressaantuneena ja häntä huolestuttaa masennuksesi uudelleen puhkeaminen. On aivan normaalia tässä vaiheessa todeta, että tämä suhde ei toimi. Kysehän on vasta parin kuukauden tapailusta! Itselläni on ollut historiassa useampikin suhde, joissa juuri tuossa 2-3 kk kohdalla on jompikumpi tai molemmat todenneet, että ei toimi.

Vierailija
15/65 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon ahdistuksen ja arvottomuuden tunteen kun ei löydä heti työtä. Sellainen joka ei sitä ole kokenut ei voi ymmärtää sitä pahaa oloa.

Mutta tuo mies... anna mennä. Löydät sopivamman. Sellaisen joka hyväksyy sinut.

Vierailija
16/65 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tarvii joskus kannatteluapua, kuka mistäkin syystä. Tommonen joutaa mennäkin.

Niin jos-kus

Vierailija
17/65 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatteluapua ei voi silti vaatia keneltäkään tai pitää sitä itsestäänselvyytenä. Moni ei välttämättä edes osaa auttaa vaikka haluaisi.

Vierailija
18/65 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi voinut valita sellaisen roolin, että kannustaa sinua löytämään työn ja turvallisella läsnäolollaan estää sinua lipumasta masennukseen. Hän valitsi toisin. 

Olen itse ollut useamman kerran työttömänä ja tunnen tuskasi. Vaikka tekee kaikkensa, ei työn saanti ole omissa käsissä. Tärppää sitten kun tärppää. 

Sille joka sanoo, että "juna meni jo" toteaisin vain, että herää 2020-lukuun. Meidän aikanamme alaa vaihdetaan vielä viisikymppisenäkin, koska eläkeikä lipuu yhä vain kauemmaksi. On kaikkien etu, että ihmiset hakeutuvat alalle, josta pitävät. On aika luonnollista, ettei kaikilla se 19-vuotiaana valittu uralinja tunnu enää nelikymppisenä oikealta.

Ap:lle toivotan tsemppiä. Vaikka nyt tuntuu pahalta, niin tosiaan hyvä, että asia kävi ilmi nyt. Vaikeuksilta ei elämässä kukaan voi välttyä. Ei edes tämä feidaajamies.

Vierailija
19/65 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mies oli rehellinen.

Vierailija
20/65 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissä pariskunnan nainen jäi myös työttömäksi. Miestä ei haitannut työttömyys vaan se, että naisella on liikaa omaa aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme