Heräsin yöllä siihen
Että mieheni läpsi mun persettä. Vaikutti silti siltä että hän kuitenkin nukkui joten jatkoin itsekin unia. Aamulla asia jäi vaivaamaan, koska hän antaa yleensä mun nukkua rauhassa ja varsinkin nyt kun olen flunssasena...
Kommentit (5)
Kerran heräsin yöllä siihen kun mieheni oli ottanut minusta napakan niskalenkin. Oli nähnyt unta tappelusta.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:45"]Kerran heräsin yöllä siihen kun mieheni oli ottanut minusta napakan niskalenkin. Oli nähnyt unta tappelusta.
[/quote]
No huh.
Mä näin unta että hottis työkaveri tuli viereen neuvomaan jotain ja painoi reitensä ihan mun reiteen kiinni. Ja unessa TUNSIN tuon kosketuksen aivan selkeästi. Meinasi järki lähteä. Sitten lähdin kävelemään vessaan päin ja huomasin että mulla oli päälläni vaan pitkähkö paita ja pikkarit vilkkuivat sieltä välistä ja tiesin tämän miehen katsovan perääni. Hävetti.
MIstähän tuokin uni kertoo :D
Mitä jos herättäisitte ne miehet ensi kerralla ja kysyisitte että voisivatko lopettaa yöllisen, tiedottoman ahdistelun siltä kertaa? Mulle on onneksi vain juteltu ja naureskeltu unissaan.
Ok