Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt olisi mahdollisuus niihin silikoneihin. KYLLÄ vai EI?

Vierailija
22.02.2015 |

Haluaisin keskustelua aiheesta ilman lapsellista haukkumista.

Olen kymmenisen vuotta haaveillut silikonirinnoista. Lapset tehty ja se todella näkyy järkyttävästi rintavarustuksessa, ikää 35 .

Nyt olisi mahdollisuus rahallisesti ottaa silikonit. Olen ollut yhteydessä kirurgiin puhelimitse ja operaatio tehtäisiin Helsingissä.

Vielä kuitenkin jännittää. JOS minä olen yksi niistä jonka rinnat kapseloituu tai tulee muita komplikaatioita, jos en herääjään leikkauksesta, jos kuolen siihen...

Onko tissit sen arvoiset. Kuitenkin häpeän rintojani joka päivä ihan valtavasti. Miehen kanssa ollessa sängyssä olen aina rintaliivit päällä tai pidän käsiä tissien suojana. Mies ei ole painostanut asiaan millään lailla tai haukkunut nykyisiäni, siitä ei ole kysymys. Kyse on minun heikosta itsetunnosta asian suhteen. Miten IHANAA oikeasti olisi kun olisi taas rinnat. Voisi mennä uimaan, yleiseen saunaan. Vaatteet näyttäisi päällä joltain ilman superpushup liivejä. Uskon että tissit tekisivät pohjamudissa möyrivälle itsetunnolleni todella hyvää.

Mikä on teidän kantanne asiaan? Ottaisitteko tilanteessani silikonit? Onko paikalla ketään jolla silikonit on? Mitä mielipiteitä herättää? :)

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytähän ennen-kuva niin tarkastellaan.

Vierailija
2/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus kanssa halusin, onneks en koskaan ottanu. Koska nykyään en todellakaan ikinä ottais. Just mahdolliset ikuiset hermovauriot, hermokivut, kapseloitumiset, sairaalabakteerit, tulehdukset, komplikaatiot, lisäksi 10 v välein uusintleikkaukset koko loppuelämä, juu ei kiitos. Eli täältä ääni sille, että et ota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa siltä, että sinun kannattaisi ottaa silikonit. Olet selvästi pohtinut asiaa perinpohjin ja sinulla on hyvä ja selkeä syy. Onnea matkaan! :)

Vierailija
4/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan tissit.

Vierailija
5/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi, eikä suurin osa naisista ottaisi ikinä. Turha kai sinulle on jauhaa mistään riskeistä ja turhamaisuudesta, tiedät kyllä itsekin. Vähän sama kuin tupakoinnin kanssa, kaikki tietävät kyllä huonot puolet mutta jokainen tekee oman päätöksensä.

Vierailija
6/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin, olin totaalisen masentunut mummorinnoistani imetyksen jäljiltä. Nuori alle 30v nainen ja aa-kupin kurttuiset patalaput. Seksielämä piristyi huomattavasti kun lakkasin inhoamasta rintojani. Ei nämä vieläkään mitkään kauneimmat ole, imetys näkyy edelleen mutta onpahan edes täytettä :) Minäkin kävin hgissä operaatiossa ja ongelmia ei ole ollut.

Vierailija
7/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:21"]

Mä joskus kanssa halusin, onneks en koskaan ottanu. Koska nykyään en todellakaan ikinä ottais. Just mahdolliset ikuiset hermovauriot, hermokivut, kapseloitumiset, sairaalabakteerit, tulehdukset, komplikaatiot, lisäksi 10 v välein uusintleikkaukset koko loppuelämä, juu ei kiitos. Eli täältä ääni sille, että et ota

[/quote]

Näiden asioiden kanssa minäkin painin. Elääkö nykyisten kanssa mahdollisesti terveenä vai leikkiäkö terveydellään ja tavallaan ottaa hyvinkin suuri riski joka jokaisessa leikkauksessa siis olemassa on. Vai ottaako riski kun kerran me täällä vai eletään. Mitä jos loppuelämä olisikin täyteläisempää uusien tissien kanssa? -Ap

Vierailija
8/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmeessä

Vierailija
9/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole silikoneja vastaan (viidakon tähtösillä menee kyllä ymmärryksen yli!). Mutta jos lisää täytettä ja muotoa luonnollisen näköisesti, kannustan. Selvästi nykyiset rintasi häiritsee sua ja vaikuttavat paljon itsetuntoon joten anna mennä! Pieni kohotus ei nykypäivänä ole enää erikoista ja pääasia että sinä ja mielesi voitte hyvin!

Vierailija
10/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy haluaako miehet.

Vierailija
11/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin jos elämäntilanne sen sallisi ja syyt ovat perusteltuja eikä vain kauneusihanteita. Muista että oma mielipiteesi tässä asiassa on kaikista tärkein. Älä mieti sitä mitä muut ajattelevat, täältäkin löytyy niin puolesta ja staan ajattelijoita.

-toista lasta odottava äiti

Vierailija
12/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on silikonit, otin vuosia sitten. Nyt en enää ottaisi! Usein olen myös huomannut, että rintojaan häpeävillä on ihan normaalit rinnat, joita turha muuttaa silikoneilla. Helsingissä pätevällä lääkärillä tehdyt tuskin tuottavat ongelmia, sellaiset pelot ei siis este.

Vierailija
13/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:21"]

[/quote]

Näiden asioiden kanssa minäkin painin. Elääkö nykyisten kanssa mahdollisesti terveenä vai leikkiäkö terveydellään ja tavallaan ottaa hyvinkin suuri riski joka jokaisessa leikkauksessa siis olemassa on. Vai ottaako riski kun kerran me täällä vai eletään. Mitä jos loppuelämä olisikin täyteläisempää uusien tissien kanssa? -Ap

[/quote]

Mä siis kirjoitin tuon ylläolevan. Tosissani halusin niitä yli 10 vuoden ajan, mutta yhtäkkiä vain tulin järkiini. Ja ei kaduta. Olen oikein tyytyväinen näin. En nykyään voi käsittää, miten olin niin nuija, että tosissani yli kymmenen vuotta pohdin asiaa. Menin jopa niin pitkälle, että kävin konsultointikäynnilläkin. Mutta jostain se järki sitten tuli. Mua ei saisi ko. leikkaukseen enää vaikka maksettais, syynä se, että pelkään noita riskejä aivan liikaa. Ei olis mun juttu lainkaan.

Vierailija
14/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota! Voit pian vaikka sairastua rintasyöpään, joka leviää, kun sitä ei huomata ajoissa. Hanki mieluummin itsetunto.

Vierailija
15/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:22"]

En ottaisi, eikä suurin osa naisista ottaisi ikinä. Turha kai sinulle on jauhaa mistään riskeistä ja turhamaisuudesta, tiedät kyllä itsekin. Vähän sama kuin tupakoinnin kanssa, kaikki tietävät kyllä huonot puolet mutta jokainen tekee oman päätöksensä.

[/quote]

Tupakoinnin kanssa sama juttu. Tiedän ihmisiä jotka eivät ole eläissään röökiä suuhunsa laittaneet ja menehtyneet nuorena syöpään. Tietysti tupakoivilla on suurempi riski saada se syöpä mutta elämä on tässä ja nyt ja itse uskon kohtaloon. Jos se on minun kohtaloni kuolla siihen syöpään nelikymppisenä, kuolen, olisin sitten polttanut tai en.

Toisaalta mietin taas kostaako karma kun minulla on nyt terveiksi todetut nahkalätkät. Jos menen turhamaisuudessani otattamaan silikonit, lyökö kohtalo reaaliteetit eteen leikkauskomplikaatioiden muodossa...? -Ap

Vierailija
16/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin just, että mennäänkö niillä hautaan saakka? Tuossa ylempänä kommentti, että uusintaleikkaus 10 vuoden välein!! Se on helposti jo kolme leikkausta ( esim. kerran uusinta ja poisto)

Vierailija
17/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi ottaa. Eivät rintasi nyt niiin kamalat voi olla. Itse olen huomannut, että minulla on saattanut olla kompleksi jostakin asiasta koko elämän, mutta siihen ei ole ollut mitään syytä, eikä kukaan muu ole kiinnittänyt asiaan huomiota! Jos vain voit parantaa rintasi korvien välissä, niin tee se.

Vierailija
18/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä omassa tilanteessani ottaisin silikonit, jos olisi varaa. Mun tissit on ihan aina olleet tosi rumat, jotenkin tubulaarisen näköiset, lättänät, roikkuvat ja pienet, isoilla nännipihoilla. Ne on kaukana toisistaan ja ei millään push upeillakaan saa semmoista rintavakoa. Mulla on jotenkin romuluinen kroppa ja nämä tissit näyttää varsinkin alasti ollessa aika naurettavilta.
Sentään maitoa tuli hyvin imettäessä mikä toki on se tärkein asia.

Tuntuu vähän, että aika usein niillä rintojaan inhoavilla naisilla kuitenkin on ihan nätit, "normaalit" tissit. Ei se haittaa jos ne vähän roikkuu tms. Mää en vaan osaa kuvitellakaan, että kauniista rinnoista voisi tulla ihan hirveät esim. imetyksen takia. Erinäköiset varmasti, mutta ei rumat.

Vierailija
19/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaa silikoonit? Ne on vaa tissit... M33

Vierailija
20/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet harkinnut ja miettinyt niiden ottoa nähtävästi pitkään niin itse sanoisin että ota ne ihmeessä! Omaa kokemusta ei kylläkään löydy eikä välttämättä edes halua, mutta etköhän sinä itse parhaiten tiedä mikä on parasta itsellesi ja omalle kropallesi. Yolo