Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt olisi mahdollisuus niihin silikoneihin. KYLLÄ vai EI?

Vierailija
22.02.2015 |

Haluaisin keskustelua aiheesta ilman lapsellista haukkumista.

Olen kymmenisen vuotta haaveillut silikonirinnoista. Lapset tehty ja se todella näkyy järkyttävästi rintavarustuksessa, ikää 35 .

Nyt olisi mahdollisuus rahallisesti ottaa silikonit. Olen ollut yhteydessä kirurgiin puhelimitse ja operaatio tehtäisiin Helsingissä.

Vielä kuitenkin jännittää. JOS minä olen yksi niistä jonka rinnat kapseloituu tai tulee muita komplikaatioita, jos en herääjään leikkauksesta, jos kuolen siihen...

Onko tissit sen arvoiset. Kuitenkin häpeän rintojani joka päivä ihan valtavasti. Miehen kanssa ollessa sängyssä olen aina rintaliivit päällä tai pidän käsiä tissien suojana. Mies ei ole painostanut asiaan millään lailla tai haukkunut nykyisiäni, siitä ei ole kysymys. Kyse on minun heikosta itsetunnosta asian suhteen. Miten IHANAA oikeasti olisi kun olisi taas rinnat. Voisi mennä uimaan, yleiseen saunaan. Vaatteet näyttäisi päällä joltain ilman superpushup liivejä. Uskon että tissit tekisivät pohjamudissa möyrivälle itsetunnolleni todella hyvää.

Mikä on teidän kantanne asiaan? Ottaisitteko tilanteessani silikonit? Onko paikalla ketään jolla silikonit on? Mitä mielipiteitä herättää? :)

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarttisi silikoneja vaan pienennyksen ja samalla kohotuksen. Jos en pelkäisi komplikaatioita niin paljon niin hakisin kunnalliselta lähettteen.

Vierailija
22/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:27"]

Minulla on silikonit, otin vuosia sitten. Nyt en enää ottaisi! Usein olen myös huomannut, että rintojaan häpeävillä on ihan normaalit rinnat, joita turha muuttaa silikoneilla. Helsingissä pätevällä lääkärillä tehdyt tuskin tuottavat ongelmia, sellaiset pelot ei siis este.

[/quote]

Miks et ottaisi enää? Olen nähnyt kuvia joissa kaksikymppiset, kiinteärintaiset nuoret naiset ottavat silikonit vaikka ne entiset ovat todella kauniit.

Omani ovat pätkääkään liiottelematta aivan hirvittävät. Roikkuvat tyhjät nahkalätkät jotka ilman supertoppauksia tuijottavat masentavasti maahan ja ovat täynnä arpia. Ne on niin rumat että vältän katsomasta edes niihin alasti ollessani. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanoisin että ota. Kuulostaa perustellulta valinnalta. Ja hyvältähän ne näyttää.

Vierailija
24/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:27"]

Minulla on silikonit, otin vuosia sitten. Nyt en enää ottaisi! Usein olen myös huomannut, että rintojaan häpeävillä on ihan normaalit rinnat, joita turha muuttaa silikoneilla. Helsingissä pätevällä lääkärillä tehdyt tuskin tuottavat ongelmia, sellaiset pelot ei siis este.

[/quote]

Miks et ottaisi enää? Olen nähnyt kuvia joissa kaksikymppiset, kiinteärintaiset nuoret naiset ottavat silikonit vaikka ne entiset ovat todella kauniit.

Omani ovat pätkääkään liiottelematta aivan hirvittävät. Roikkuvat tyhjät nahkalätkät jotka ilman supertoppauksia tuijottavat masentavasti maahan ja ovat täynnä arpia. Ne on niin rumat että vältän katsomasta edes niihin alasti ollessani. -Ap
[/quote]

Jos ne on nyt täynnä arpia, niin oletko miettinyt, miten karmeilta ne näyttää silikonilla korostettuna. Aika harvoin sitä ihminen edes on alasti. Panosta kunnon liiveihin.

Vierailija
25/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:27"]

[/quote]

[/quote]

Jos ne on nyt täynnä arpia, niin oletko miettinyt, miten karmeilta ne näyttää silikonilla korostettuna. Aika harvoin sitä ihminen edes on alasti. Panosta kunnon liiveihin.
[/quote]
Ai harvoin? Meillä on ainakin ihan virkeä seksielämä että tuleehan sitä alasti oltua. Ja saunassakin käydään monta kertaa viikossa. Ot

Vierailija
26/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti uskot, että elämänlaatu paranee siitä, niin miksei? Sun kroppa ja rahat. Kunhan et sen jälkeen ala kulkea ylipaljastavissa vaatteissa ja mene Hymyyn topless-kuviin. Mutta ootko ihan varma, että itsetunto paranee ottamalla silikonit? Useinhan ajatellaan, että sitten ku oon vähän laihempi ja sitä ja tätä..mutta itsetuntoa ei kuitenkaan voi ostaa kaupasta.

Vierailija
27/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:48"]Jos oikeasti uskot, että elämänlaatu paranee siitä, niin miksei? Sun kroppa ja rahat. Kunhan et sen jälkeen ala kulkea ylipaljastavissa vaatteissa ja mene Hymyyn topless-kuviin. Mutta ootko ihan varma, että itsetunto paranee ottamalla silikonit? Useinhan ajatellaan, että sitten ku oon vähän laihempi ja sitä ja tätä..mutta itsetuntoa ei kuitenkaan voi ostaa kaupasta.
[/quote]
Kyllä minulla parani. Itsetunto on aina ollut hyvä, mutta ne rinnat vaan masensi. Samalla tavalla minua ei esim ole suonikohjut häirinnyt ja rintojani lukuunottamatta olen aina pitänyt itseäni nättinä naisena, joka on hyvä äiti ja vaimo ja työssäänkin menestyvä. Joskus ne on ihan pelkästään ne rinnat vaan.

Vierailija
28/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:19"]Haluaisin keskustelua aiheesta ilman lapsellista haukkumista.

Olen kymmenisen vuotta haaveillut silikonirinnoista. Lapset tehty ja se todella näkyy järkyttävästi rintavarustuksessa, ikää 35 .

Nyt olisi mahdollisuus rahallisesti ottaa silikonit. Olen ollut yhteydessä kirurgiin puhelimitse ja operaatio tehtäisiin Helsingissä.

Vielä kuitenkin jännittää. JOS minä olen yksi niistä jonka rinnat kapseloituu tai tulee muita komplikaatioita, jos en herääjään leikkauksesta, jos kuolen siihen...

Onko tissit sen arvoiset. Kuitenkin häpeän rintojani joka päivä ihan valtavasti. Miehen kanssa ollessa sängyssä olen aina rintaliivit päällä tai pidän käsiä tissien suojana. Mies ei ole painostanut asiaan millään lailla tai haukkunut nykyisiäni, siitä ei ole kysymys. Kyse on minun heikosta itsetunnosta asian suhteen. Miten IHANAA oikeasti olisi kun olisi taas rinnat. Voisi mennä uimaan, yleiseen saunaan. Vaatteet näyttäisi päällä joltain ilman superpushup liivejä. Uskon että tissit tekisivät pohjamudissa möyrivälle itsetunnolleni todella hyvää.

Mikä on teidän kantanne asiaan? Ottaisitteko tilanteessani silikonit? Onko paikalla ketään jolla silikonit on? Mitä mielipiteitä herättää? :)
[/quote]

Että kun tuut lähelle 40 ja jos oot mastopaattiseen taipuvam, miettisin tarkkaan. En voi kuvitella miten mastorintaan mahtuu vielä kumipallo, on meinaan inhottavan tuntuinrn

Vierailija
29/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä yksillä hautaan saakka mennä. UUsintaleikkaukset on vähintään 10 vuoden välein. Ja ne ei mitään ilmaisia ole!

Vierailija
30/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivit päällä ei olla petipuuhissa eikä saunassa , joten se kannattaa myös muistaa.  Toppaukset ottaa kiinni halatessa. On erittäin noloa jos liivit päällä on ees jonkulaiset muhkurat ja ilman niitä patalaput . Vaatteet istuu myös paremmin kun on tissit . Päätös siitä haluaako olla lättänä lauta  vai omata tissit on helppo .

Vierailija
31/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä pieni muistutus kaikille naisille.

Naisellisuus alkaa hyvistä tisseistä ja loppuu huonoihin tisseihin.

Että sellasta.

Vierailija
32/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sivulla www.silikonit.info

Siellä vilkasta keskustelua aiheesta, kuvia ja ihmisten omia kokemuksia, mielipiteitä, näkemyksiä.

Huonoa itsetuntoa silikonit eivät korjaa. Silikonit eivät vastaa luomuja suuremmassa koossa. Leikkauksessa on aina riski eikä lopputulos todellakaan miellytä kaikkia.

Itse olen päätynyt tähän vaihtoehtoon useiden vuosien pohtimisen ja vatvomisen jälkeen, vihdoin voin sanoa meneväni leikkaukseen hyvillä mielin. Silikonien ottaminen on pinnallista, mutta koen pinnallisuuden tietyllä mittakaavalla inhimilliseksi. Olen ihan normaali ihminen jolla on keskimäärin asiat hyvin elämässä. Ystäväpiiri on laaja ja sosiaaliseen elämääni olen tyytyväinen, opiskelen ja käyn töissä. Minulla on hyvä moraali, keskimäärin hyvinä pidetyt elämänarvot ja nautin maanläheisestä elämäntyylistä. On ihanaa harrastaa liikuntaa luonnossa, nauttia arjen pienestä asioista kuten kauniina kesäpäivänä kirjan lukemisesta omalla nurmikolla mansikoiden kera. Tyylini on neutraali ja klassinen, meikkiä käytän lähinnä juhlatilaisuuksissa.

Koen kuitenkin että seksielämäni ja siten myös seurustelu kärsii rintojen kehityshäiriön vuoksi. Kukaan mies ei ole ikinä kehunut rintojani tai juurikaan koskenut niihin, eivät ne ole viehättävät. En pyri täydellisyyteen, mutta rinnat vaikuttaisivat positiivisesti seksielämään ja siten myös henkiseen hyvinvointiin. Rinnat merkitsevät minulle merkittävää osaa naisellisuudesta. Eivät rinnat tee naista, mutta ne täydentävät naisellisuutta - kiitos median aivopesun. Tiedostan kyllä sen tosiasian että rinnat ovat median kautta hyvin seksualisoidut ja ilman sitä en välttämättä olisi ryhtymässä toimenpiteeseen. Jos polvet olisivat seksualisoituja rintojen sijaan, olisi polvioperaatiot luultavasti kovassa huudossa. ;) Realiteetit kuitenkin ovat tänäpäivänä mitä ne ovat.

Arvostan niitä jotka elävät onnellisesti luomuina, mutta arvostan myös sitä että jokainen tekee kuten kokee itsensä parhaaksi - niin pitkään kun ei satuta ketään muuta. Joillain on onnettomuuden myötä rautaa naamassa, jotkut käyttävät irtoripsiä ja hiustenpidennyksiä, joku hädin tuskin laittaa ripsiväriä koko elämänsä aikana. Jälkimmäiset vaihtoehdot ovat pinnallisia ja pyrkivät täyttämään yleistä kauneusihannetta. Raudan laittaminen naamaan onnettomuuden vuoksi ei ole pinnallista mutta se voi olla tarpeen jonkun raajan normaalitoimintaan ja lisäksi toimenpiteellä voi olla esteettisiä tavoitteita.

Koen että ihmiset usein mieltävät fyysisen syyn kauneusleikkaukselle olevan jollain tapaa henkistä syytä oikeutetummat. Henkiset kärsimykset voivat toisinaan olla fyysisiä raskaammat. Jos kärsit tubulaarisista rinnoista, kehityshäiriöstä ja "tyhjistä kärpäslätkistä" ja koet niiden vaikuttavan merkittävästi seksielämään ja itsesi hyväksymiseen, voi olla tarpeen punnita vaihtoehtoja. Leikkaukseen ei pidä kuitenkaan lähteä ottamatta selvää mahdollisista riskeistä ja haitoista, sillä kuten yllä sanoin: silikoneilla et saa luomuja suuremmassa koossa. Silikonit ja luomut ovat kaksi täysin eri asiaa ja sinun pitää itse miettiä mikä on paras toimintatapa omalla kohdallasi. Älä kuitenkaan jätä jotain tekemättä siitä syystä että muut pitävät sinua pinnallisena, tee päätös itse ja mihin päädytkään - vain ja ainoastaan omasta tahdostasi. Jonkun muun painostus hankkimaan silikonit eivät ole oikea lähtökohta prosessille, tai päinvastoin.

Tsemppiä päätöksentekoon.

Vierailija
33/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan ihmettelen että jos itsekin tiedät että ongelma on itsetunnossasi niin mikset keskittyisi parantamaan sitä silikonien ottamisen sijaan? Saisit kaksi vuotta tiivistä psykoterapiaa ja lisäksi pääomaa omaan he kiseen kehitykseesi sekä mieluisiin harrastuksiin sillä rahalla mikä silikonirintoihin menee. Itse pelkäisin eniten sitä että jos kerran annan itseni paikata henkistä ongelmaa jollakin fyysisellä teolla niin milloin käyttäisin sitä uudelleen. Seuraavaksi nenän korjaus, sitten silikonista pohjelihakset, rasvaimut ja botoxit. Ei se lopu. Jos taas kohtaisit itsesi ja miettisit, miksi jokin niin katoavainen on sinulle tärkeää, saattaisit oppia jotain arvokasta itsestäsi.

Vierailija
34/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:57"]Sitä vaan ihmettelen että jos itsekin tiedät että ongelma on itsetunnossasi niin mikset keskittyisi parantamaan sitä silikonien ottamisen sijaan? Saisit kaksi vuotta tiivistä psykoterapiaa ja lisäksi pääomaa omaan he kiseen kehitykseesi sekä mieluisiin harrastuksiin sillä rahalla mikä silikonirintoihin menee. Itse pelkäisin eniten sitä että jos kerran annan itseni paikata henkistä ongelmaa jollakin fyysisellä teolla niin milloin käyttäisin sitä uudelleen. Seuraavaksi nenän korjaus, sitten silikonista pohjelihakset, rasvaimut ja botoxit. Ei se lopu. Jos taas kohtaisit itsesi ja miettisit, miksi jokin niin katoavainen on sinulle tärkeää, saattaisit oppia jotain arvokasta itsestäsi.
[/quote]
Ei ole rintojen korjauttamisen jälkeen käynyt mielessäkään mikään toinen operaatio. Lihominenkaan ei ole enää haitannut kun vartalo ei ole todella epäsopusuhtainen (leveä lantio, paksuhkot käsivarret ja ei rintoja). Itse olen päässyt myös siitä turhan tiukasta painonkontrolloinnista eroon, ei tarvitse enää olla tosi hoikka ja timmi ilman että omiin silmiin näyttää vähän hassulta.

Vierailija
35/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjauttamassa voisin käydä jos tilanne olisi todella paha, mutta kokoa en haluaisi. Kukin tavallaan, mutta minusta on aika säälittävää että aikuinen nainen häpeää vartaloaan.
N23

Vierailija
36/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joutunut elämäni aikana käymään useissa leikkauksissa, joten vapaaehtoisesti en uutta operaatiota läpikävisi. Itse operaatiota en pelkää mutta kaikki jälkihoito ja mahd. komplikaatiot ei houkuta. Puhumattakaan siitä että käsittääkseni implantit eivät ole ikuiset vaan niitä pitää kai uusia tai jotain tasaisin väliajoin.

Vierailija
37/42 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!
Itselläni vähän samanlainen tilanne; imettänyt kaksi lasta ja jäljellä roikkuvat eripari rinnat joista 'kärsinyt'. Vakavasti pohtinut 'luonnollisien'silikonien laittoa puudutuksessa Helsingissä. Joten täältä antaisin puolesta -äänen. Ainoastaan epävarmuus kropan hyväksymisestä silikonien suhteen mietityttää... Mm .Kapseloituminen... Kaipainsinkin enemmän pitkäaikaisia kokemuksia naisilta, joilla silikoni rinnat, että kuinka kauan ovat kestäneet ehjinä. 7v on kai lukemani tiedon perusteella realistinen 'kesto' jos kaikki menee muuten hyvin.
Joten mene ihmeessä, ehkä minäkin:)
Sanna

Vierailija
38/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on silikonit ja ongelma oli juuri rintojen muoto ja ulkonäkö. Ne olivat todella rumat ja vaikutti itsetuntooni. En kadu hetkeäkään ratkaisuani, sillä vaikuttanut merkittävästi itsetuntooni ja seksielämääni. Hyvin paranin ja todella siistit ja pienet arvet jäi. Tuntuvat myös todella luonnollisilta, implanttia ei tunne lainakaan koska itsellä ollut kuiteniin rintakudosta ennestään.

Vierailija
39/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt myös silareita, mutta eniten juuri pelottaa ne mahdolliset komplikaatiot ja eikös niitä pidä välillä käydä leikkauttamassa uudelleen? Hirveä vaiva ja rahaa menee...

Vierailija
40/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päädyt leikkaukseen ota sellaiset luo nolliset, ei mitään järkyttäviä palloja.
Itse en pidä silikooneista mutta ymmärrän jos jäljellä on vain työmiehen rukkaset.
Syöpiä ja muita on turha murehtia, kaikki me joskus kuollaan.
Tv.mies