Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt olisi mahdollisuus niihin silikoneihin. KYLLÄ vai EI?

Vierailija
22.02.2015 |

Haluaisin keskustelua aiheesta ilman lapsellista haukkumista.

Olen kymmenisen vuotta haaveillut silikonirinnoista. Lapset tehty ja se todella näkyy järkyttävästi rintavarustuksessa, ikää 35 .

Nyt olisi mahdollisuus rahallisesti ottaa silikonit. Olen ollut yhteydessä kirurgiin puhelimitse ja operaatio tehtäisiin Helsingissä.

Vielä kuitenkin jännittää. JOS minä olen yksi niistä jonka rinnat kapseloituu tai tulee muita komplikaatioita, jos en herääjään leikkauksesta, jos kuolen siihen...

Onko tissit sen arvoiset. Kuitenkin häpeän rintojani joka päivä ihan valtavasti. Miehen kanssa ollessa sängyssä olen aina rintaliivit päällä tai pidän käsiä tissien suojana. Mies ei ole painostanut asiaan millään lailla tai haukkunut nykyisiäni, siitä ei ole kysymys. Kyse on minun heikosta itsetunnosta asian suhteen. Miten IHANAA oikeasti olisi kun olisi taas rinnat. Voisi mennä uimaan, yleiseen saunaan. Vaatteet näyttäisi päällä joltain ilman superpushup liivejä. Uskon että tissit tekisivät pohjamudissa möyrivälle itsetunnolleni todella hyvää.

Mikä on teidän kantanne asiaan? Ottaisitteko tilanteessani silikonit? Onko paikalla ketään jolla silikonit on? Mitä mielipiteitä herättää? :)

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olisin vastannut kyllä, mutta nyt vastaan en. Luomut on parhaat. ♡

Vierailija
42/42 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän asian vierestä mut en tajua miten useimmilla naisilla rinnat pienenee imetysten jälkeen tyhjiksi nahkapusseiksi tyyliin c-->a. Olen kokenut päinvastaisen, ennen lapsia b ja nyt neljän lapsen imetyksen täyteläiset f/g-kuppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla