Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi lihavat naiset on usein myös nirsoja?

Vierailija
22.02.2015 |

Tunnen useita lihavia naisia, jotka kaikki ovat ihan järkyttävän nirsoja ruoan suhteen. onko muilla samanlaisia havaintoja?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lihava, syön kaikkea! Sillä olen tähän tilaan päätynytkin. Rakastan kasviksia ja narjoja, mutta myös hyviä juustoja, viiniä ja rasvaisia ruokia. Syön aina lautasmallin mukaan, mutta napostelen aterioiden välit.

Vierailija
22/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio perustuu sokeriin, vehnään, teollisiin kasvirasvoihin ja lisäaineisiin. Kaikelle muulle nyrpistellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tiedän paljon enemmän ylipainoisia miehiä, jotka ovat tosi nirsoja ruoan suhteen.

Vierailija
24/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinotekoiset makuaineet ovat pilanneet makuaistin.

Vierailija
25/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:33"]Ylipaino yleensä kertoo siitä, että rakastetaan ruokaa. Rakkaassa harrastuksessa myös hifistellään. T. Bmi30
[/quote]

Se onkin todellista "hifistelyä" kun nirsoillaan useille kasviksille ja muille terveellisemmille vaihtoehdoille ja vedetään pullamössöjä kermassa haudutettuna ja voissa uppopaistettuna. :D Siinäpä pähkinänkuoressa mitä ihmettelen lihavissa. Roskaruoka maistuu, mutta muulle nirsoillaan kuin pikkulapsi.

Vierailija
26/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on jokaisen oma asia ja se vaatii tahtoa päästäkseen pois siitä "tilasta".

Vierailija
27/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:45"]

Lihavat ovat usein myös sivistymättömiä ja kouluttamattomia. Tämä väestöryhmä ei ole tietoinen erikoisemmista ruoista ja saatika että laittaisi niitä suuhun.

[/quote]

Totta, lihavat ovat hieman yksinkertaisia.

Vierailija
28/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ylipainoinen ystävä oli päivän meillä kylässä. Ajattelin ruuaksi tehdä kanawokkia ja varmistin voiko keliaakikko syödä wokin kanssa riisiä. Vastasi että voisihan niitä, mutta ei maistu ja kuultuaan että wokki on 'kasvisruokaa' ei sitten kelvannut sekään. Kaupasta haettiin sitten makkarapaketti, jonka söi sinällään. Eilistä perunamuusia olisi ollut tarjolla, mutta kun ei olisi saanut siihen voisilmää, ei sitten halunnut koko muussia edes maistaa. Muusin olin tehnyt oman pellon perunoista, voilla ja maidolla.

Kyseessä oli 28v nainen, 155cm/100kg. Ainut 'ruoka' jota osaa tehdä, on munavoi. En ihmettele yhtään neidin kiloja kun tiedän hänen ruokailu- ja liikuntatottumuksensa (jopa ruokaostokset ottavat kovasti kunnon ja jalkojen päälle, kun parkkipaikalta kauppaan ja takaisin on niin pitkä matka).

Vierailija
29/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan enemmän hoikissa on nirsoja kuin lihavissa. Monet hoikat tarkkailevat syömisiään kokoajan ja on tuota ja tätä ja sitä mitä ei voi syödä, kun on liikaa hiilaria, rasvaa, sokeria tms. Minun tuntemistani lihavista taas suurin osa syö oikeastaan kaikkea turhia nirsoilematta. Ateriat menee kasviksineen päivineen ja aterioiden päälle maittaa vielä herkutkin. He siis syövät määrällisesti paljon eivätkä nirsoile myöskään herkkujen suhteen. Siksi he kai lihavia ovatkin. Ainoastaan ylipainoisten miesten kohdalla olen huomannut tuota kasviksille nirsoilua, mutta naiset syövät niitäkin mielellään.

Vierailija
30/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän makuaistinsa on pilalla niin että lähinnä einekset, irtokarkit, limsa ja sipsit maistuvat hyviltä.

Vierailija
31/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:57"]

Eräs ylipainoinen ystävä oli päivän meillä kylässä. Ajattelin ruuaksi tehdä kanawokkia ja varmistin voiko keliaakikko syödä wokin kanssa riisiä. Vastasi että voisihan niitä, mutta ei maistu ja kuultuaan että wokki on 'kasvisruokaa' ei sitten kelvannut sekään. Kaupasta haettiin sitten makkarapaketti, jonka söi sinällään. Eilistä perunamuusia olisi ollut tarjolla, mutta kun ei olisi saanut siihen voisilmää, ei sitten halunnut koko muussia edes maistaa. Muusin olin tehnyt oman pellon perunoista, voilla ja maidolla. Kyseessä oli 28v nainen, 155cm/100kg. Ainut 'ruoka' jota osaa tehdä, on munavoi. En ihmettele yhtään neidin kiloja kun tiedän hänen ruokailu- ja liikuntatottumuksensa (jopa ruokaostokset ottavat kovasti kunnon ja jalkojen päälle, kun parkkipaikalta kauppaan ja takaisin on niin pitkä matka).

[/quote]

Oliko sillä mukana omat maisteltavat herkut, suklaat, sipsit, limut?

Vierailija
32/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että ne kommentoijat, jotka sanovat lihavien tuttaviensa välttelevän kasviksia ym., liikkuvat alemmassa sosiaaliluokassa. Minun työssäni tapaamat lihavat naiset (meillä on usein lounaspalavereja) ja lihavat ystäväni eivät ole nirsoja ja syövät kasvisruokaa oikein mielellään. Ok, yksi ystäväni on kai nirso, hän ei syö kalaa. Käsittääkseni se on kuitenkin melko yleinen nirsoilun aihe ja voin tältä istumalta luetella myös puoli tusinaa perheenjäsentä ja tuttavaa (normaalipainoisia), jotka myös karsastavat kalaa.

Vierailija
33/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskopuoli on juuri tuollainen. Mikään kasvis ei leiväpäälle laitettavan kurkun lisäksi kelpaa, ja muiden edes hiukan terveellisempi tai monipuolisempi ruokavalio on "elämäniloton"/"epäluonnollinen"/"vitun sairas". :) Siskolla runsaasti ylipainoa ja ihmettelee, miksei kilot karise, vaikka syö säännöllisesti kolmen tunnin välein ja kävelee 500 m työmatkan...

Vierailija
34/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:57"]

Eräs ylipainoinen ystävä oli päivän meillä kylässä. Ajattelin ruuaksi tehdä kanawokkia ja varmistin voiko keliaakikko syödä wokin kanssa riisiä. Vastasi että voisihan niitä, mutta ei maistu ja kuultuaan että wokki on 'kasvisruokaa' ei sitten kelvannut sekään. Kaupasta haettiin sitten makkarapaketti, jonka söi sinällään. Eilistä perunamuusia olisi ollut tarjolla, mutta kun ei olisi saanut siihen voisilmää, ei sitten halunnut koko muussia edes maistaa. Muusin olin tehnyt oman pellon perunoista, voilla ja maidolla. Kyseessä oli 28v nainen, 155cm/100kg. Ainut 'ruoka' jota osaa tehdä, on munavoi. En ihmettele yhtään neidin kiloja kun tiedän hänen ruokailu- ja liikuntatottumuksensa (jopa ruokaostokset ottavat kovasti kunnon ja jalkojen päälle, kun parkkipaikalta kauppaan ja takaisin on niin pitkä matka).

[/quote]

Oliko sillä mukana omat maisteltavat herkut, suklaat, sipsit, limut?
[/quote]
Ei ollut :D! Tosin kahvin (tai hän kun ei juo kahvia niin limun) kanssa maistui suklaaneliöt/mokkapalat. Olisi emäntänä pitänyt olla skarpimpi ja tarjota 'pullakahvien' sijaan jotain terveellisempää, mutta innostuin kokeilemaan gluteenitonta leivontaa ja tapana on ollut kahvittelun ohella kastamista tarjota :(.

Eniten kyllä ihmetyttää miten terveydenhuolto on suhtautunut ystävääni ja hänen liikalihavuuteensa. Ei puhettakaan että kannattaisi laihduttaa vaan kaikenmaailman pilleriä ja voidetta määrätään kuuri kuurin päälle mm hikoiluun, jalkasärkyyn,selkäsärkyyn, ummetukseen/ripuliin, akneen yms, jotka hyvinkin suurella todennäköisyydellä helpottaisivat kilojen karistamisen myötä. Käsittämätöntä!

Vierailija
35/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:58"]

Minun kokemukseni mukaan enemmän hoikissa on nirsoja kuin lihavissa. Monet hoikat tarkkailevat syömisiään kokoajan ja on tuota ja tätä ja sitä mitä ei voi syödä, kun on liikaa hiilaria, rasvaa, sokeria tms. Minun tuntemistani lihavista taas suurin osa syö oikeastaan kaikkea turhia nirsoilematta. Ateriat menee kasviksineen päivineen ja aterioiden päälle maittaa vielä herkutkin. He siis syövät määrällisesti paljon eivätkä nirsoile myöskään herkkujen suhteen. Siksi he kai lihavia ovatkin. Ainoastaan ylipainoisten miesten kohdalla olen huomannut tuota kasviksille nirsoilua, mutta naiset syövät niitäkin mielellään.

[/quote] Sitä ei huomata. Huomataan vaan se mitä lihava syö tai jättää syömättä.

Vierailija
36/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miesten suhteen!
Nuoret lihavat naiset ovat baarin komeimpien miesten kimpussa ja jos joku tavallinen tekee tuttavuutta, ovat todella töykeitä :D

Vierailija
37/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 130kg, ja olen aina ollut nirso ruokien kanssa, muistan mikä painajainen ruokailu perhepäivähoidossa lapsena oli, en toki lapsena tai nuorena ollut ylipainoinen, aloin lihoa vasta kun asuin jo omillani, aikuisena kun saa itse päättää syökö koko päivänä "oikeaa ruokaa" vai pelkkää jugurttia ja suklaata.

Mulla on myös paha oksentamiskammo, herkkä suu ja herkkä suolisto (ärtyneen suolen syndroma vai mikä se nyt on) En ahda koskaan maahaani niin täyteen että tulee ähky, pelkään pahaa oloa kun se aiheuttaa paniikin että pitäisi oksentaa. Jos syön liikaa tuoreita juttuja, esim. kasviksia menee maha ruikulle kauhean kivun kanssa tietysti. Myös makaroni aiheuttaa saman, puurot on jo valmiiksi kuin oksennusta ja niistä tulee mahaa ällö olo. Riisi on kuin styroksin muruja söisi. Liian mausteiset ruuat polttavat suun, samoin liian happamat tai suolaiset. Mitään ällöttävää en syö, kuten äyriäisiä tai homejuustoa. Miehenikään ei syö mitää tuollaista "eksoottista" ja kyllä hänelläkin on ylipainoa.

Vierailija
38/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 10:57"] Eräs ylipainoinen ystävä oli päivän meillä kylässä. Ajattelin ruuaksi tehdä kanawokkia ja varmistin voiko keliaakikko syödä wokin kanssa riisiä. Vastasi että voisihan niitä, mutta ei maistu ja kuultuaan että wokki on 'kasvisruokaa' ei sitten kelvannut sekään. Kaupasta haettiin sitten makkarapaketti, jonka söi sinällään. Eilistä perunamuusia olisi ollut tarjolla, mutta kun ei olisi saanut siihen voisilmää, ei sitten halunnut koko muussia edes maistaa. Muusin olin tehnyt oman pellon perunoista, voilla ja maidolla. Kyseessä oli 28v nainen, 155cm/100kg. Ainut 'ruoka' jota osaa tehdä, on munavoi. En ihmettele yhtään neidin kiloja kun tiedän hänen ruokailu- ja liikuntatottumuksensa (jopa ruokaostokset ottavat kovasti kunnon ja jalkojen päälle, kun parkkipaikalta kauppaan ja takaisin on niin pitkä matka). [/quote] Oliko sillä mukana omat maisteltavat herkut, suklaat, sipsit, limut? [/quote] Ei ollut :D! Tosin kahvin (tai hän kun ei juo kahvia niin limun) kanssa maistui suklaaneliöt/mokkapalat. Olisi emäntänä pitänyt olla skarpimpi ja tarjota 'pullakahvien' sijaan jotain terveellisempää, mutta innostuin kokeilemaan gluteenitonta leivontaa ja tapana on ollut kahvittelun ohella kastamista tarjota :(. Eniten kyllä ihmetyttää miten terveydenhuolto on suhtautunut ystävääni ja hänen liikalihavuuteensa. Ei puhettakaan että kannattaisi laihduttaa vaan kaikenmaailman pilleriä ja voidetta määrätään kuuri kuurin päälle mm hikoiluun, jalkasärkyyn,selkäsärkyyn, ummetukseen/ripuliin, akneen yms, jotka hyvinkin suurella todennäköisyydellä helpottaisivat kilojen karistamisen myötä. Käsittämätöntä!

[/quote]

Ompa kumma. Minä kun käyn lääkärissä ei saa mitään apua juuri mihinkään, sanotaan vaan että kivut ja muut johtuu lihavuudesta, laihduta, tai sitten toinen vakio vastaus on että masennus sen aiheuttaa, masennuslääkkeitä kyllä määräävät, halusin tai en.

130kg

Vierailija
39/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:41"]Ja miesten suhteen!
Nuoret lihavat naiset ovat baarin komeimpien miesten kimpussa ja jos joku tavallinen tekee tuttavuutta, ovat todella töykeitä :D

[/quote]

Tää on muuten totta. Minusta kauniita "pelätään" ja "vihataan" ihan suotta. Kun oikein mietin niin ainoat negatiiviset kokemukset randomeista naisista minulla on nimenomaan pyöreiden kanssa.

Vierailija
40/46 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:41"]

Minä olen 130kg, ja olen aina ollut nirso ruokien kanssa, muistan mikä painajainen ruokailu perhepäivähoidossa lapsena oli, en toki lapsena tai nuorena ollut ylipainoinen, aloin lihoa vasta kun asuin jo omillani, aikuisena kun saa itse päättää syökö koko päivänä "oikeaa ruokaa" vai pelkkää jugurttia ja suklaata.

Mulla on myös paha oksentamiskammo, herkkä suu ja herkkä suolisto (ärtyneen suolen syndroma vai mikä se nyt on) En ahda koskaan maahaani niin täyteen että tulee ähky, pelkään pahaa oloa kun se aiheuttaa paniikin että pitäisi oksentaa. Jos syön liikaa tuoreita juttuja, esim. kasviksia menee maha ruikulle kauhean kivun kanssa tietysti. Myös makaroni aiheuttaa saman, puurot on jo valmiiksi kuin oksennusta ja niistä tulee mahaa ällö olo. Riisi on kuin styroksin muruja söisi. Liian mausteiset ruuat polttavat suun, samoin liian happamat tai suolaiset. Mitään ällöttävää en syö, kuten äyriäisiä tai homejuustoa. Miehenikään ei syö mitää tuollaista "eksoottista" ja kyllä hänelläkin on ylipainoa.

[/quote]

mitä siis syöt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän