Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko permanentti aina märän näköinen?

Vierailija
27.11.2021 |

Haluisin permiksen ja olen yrittänyt etsiä tietoa tai kuvia lopputuloksista, olen löytänyt pelkästään näitä lyhyeen hiukseen tehtyjä märän näköisiä permiksiä? Vai onko kuvat otettu jo kampaamosta ennenkuin hiukset ovat kuivuneet 😀 itsellä siis pitkät ja piikkisuorat ylisileät hiukset, joissa ei mitään muotoa enkä jaksa kuin harvoin kihartaa laineraudalla, jolloin saa kuohkeutta ja hiukset pysyvät puhtaina monta päivää.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Permanentti? Et voi olla tosissasi.

Vierailija
2/18 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märän näköinen?

Vedähän sata harjan vetoa, niin sulla on kuin kuivunut heinätuppo päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin permanentti näyttää herkästi pörröiseltä ja kuivalta. Märän näköisyys viittaa siihen että muotoilutuotetta on lipsahtanut liikaa. Voin tietty olla väärässäkin.

Vierailija
4/18 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Märän näköinen?

Tai kuin Viki Eerikkälä😄

Vierailija
5/18 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko noin järkyttyneitä.. haaveilen sellaisesta "säkkärätukasta". Ja olen aivan varma että lähivuosina permis tekee paluun. Ap

Vierailija
6/18 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää olko noin järkyttyneitä.. haaveilen sellaisesta "säkkärätukasta". Ja olen aivan varma että lähivuosina permis tekee paluun. Ap

Katso Laura Voutilaisen kuvia tältä syksyltä...

Vierailija
7/18 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Permis on märkänä märän näköinen, ihan niin kuin suorakin hiuskuontalo. Vedä vaikka majoneesilla se märkälook. 

Vierailija
8/18 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokeilemaan itselleen foliokiharoita, eli teet foliosta ohuita pötköjä, Peset ja kuivaat (ilman hoitoainetta) hiukset lähes kuivaksi, lisää muotovaahto/tms tuote, kierrä pötköille, kuivaa kuumimmalla föönillä- ja perään kylmimmällä. Anna olla yön yli, nuku pipo päässä ja aamulla sitten avaat ja vedät sormilla auki kiharat. 

Vierailija
9/18 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kokeilemaan itselleen foliokiharoita, eli teet foliosta ohuita pötköjä, Peset ja kuivaat (ilman hoitoainetta) hiukset lähes kuivaksi, lisää muotovaahto/tms tuote, kierrä pötköille, kuivaa kuumimmalla föönillä- ja perään kylmimmällä. Anna olla yön yli, nuku pipo päässä ja aamulla sitten avaat ja vedät sormilla auki kiharat. 

Huh olispa aikaa tuollaiseen.. Nuo tuollaiset itsetehdyt kiharat suoristuu minulla heti jos ulkona vähänkin kosteaa tai tuulista eli suuri vaiva menisi hukkaan. Ap

Vierailija
10/18 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh olispa aikaa tuollaiseen.. Nuo tuollaiset itsetehdyt kiharat suoristuu minulla heti jos ulkona vähänkin kosteaa tai tuulista eli suuri vaiva menisi hukkaan. Ap

Miksi niitä folioita pitää käyttää? Mä kieritän ihan vaan kierteelle pienen hiustupon kerrallaan ja latva kumilenkillä kiinni ja annan niiden roikkua kuin rastat pään ympärillä.

Ei ole kauhean iso homma.

Vierailija
11/18 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli uutisissa, että pojilla on muotia nyt permanentti. Ja onkin mahtavan näköistä!

Vierailija
12/18 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiin hiuksiin mahdollisimman isoilla rullilla saa aika luonnolliset näköiset permanenttilaineet, ei liian kuivannäköinen, kosteuttavia hoitoaineita silti on hyvä käyttää. Olen taas suunnitellut permiksen ottavani, vaan en saa aikaiseksi, kun ei jaksa kuunnella sitä höpinää kampaajan tuolissa kahta tuntia.

Vierailija
13/18 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Märän näköinen?

Tai kuin Viki Eerikkälä😄

Vikit hiukset on ihan kamalat. 

Vierailija
14/18 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se johtuu muotoilutuotteesta, ei permanentista. Permanentteja on monenlaisia, hyvin erikokoisilla ja muotoisilla kiharoilla ja ilman kiharoitakin. Ketjun haukkujat eivät liene koskaan kuulleetkaan tyvipermanentista.

Monet panevat kiharaan tukkaan muotoiluvaahtoa, se tekee märän näköiseksi. Itselläni on luonnonkihara tukka, olen todennut saman efektin myös mm. Goldwellin kiharalle tukalle tarkoitetussa muotoiluvoiteessa.

Paras lopputulos omasta mielestäni tulee hiuksiin jätettävällä hoitoaineella, se kokoaa kiharat nätisti, muttei tee kovaa ja märännäköistä lopputulosta. Lakkakin toimii, jos haluat pitoa.

Vierailija
15/18 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut useaan kertaan liukkaassa, nopeasti rasvoittuvassa ja päätä myöten menevässä tukassani permis tukikäsittelynä. Eli pesun jälkeen föönailen hiukset suoraksi (normaalistikin aina föönaan hiukseni jotta saan niihin tuuheutta) mutta se kuohkeus mikä heti föönauksen jälkeen on, kestääkin permanentatussa tukassa iltaan saakka sen normaalin parin tunnin sijasta.

Vierailija
16/18 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut useaan kertaan liukkaassa, nopeasti rasvoittuvassa ja päätä myöten menevässä tukassani permis tukikäsittelynä. Eli pesun jälkeen föönailen hiukset suoraksi (normaalistikin aina föönaan hiukseni jotta saan niihin tuuheutta) mutta se kuohkeus mikä heti föönauksen jälkeen on, kestääkin permanentatussa tukassa iltaan saakka sen normaalin parin tunnin sijasta.

Kiva kuulla! Tätä juuri itsekin haen eli sitä tuuheutta, toki kiharuus kiva lisä, omat hiukseni laskeutuu päätä myöten ja juurikin likaiset 1vrk päästä pesusta. Ap

Vierailija
17/18 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla on ollut useaan kertaan liukkaassa, nopeasti rasvoittuvassa ja päätä myöten menevässä tukassani permis tukikäsittelynä. Eli pesun jälkeen föönailen hiukset suoraksi (normaalistikin aina föönaan hiukseni jotta saan niihin tuuheutta) mutta se kuohkeus mikä heti föönauksen jälkeen on, kestääkin permanentatussa tukassa iltaan saakka sen normaalin parin tunnin sijasta.

Kiva kuulla! Tätä juuri itsekin haen eli sitä tuuheutta, toki kiharuus kiva lisä, omat hiukseni laskeutuu päätä myöten ja juurikin likaiset 1vrk päästä pesusta. Ap

Minä taas blondaan juuri tuosta syystä 😄 Liukas tukka saa pitoa ja tekstuuria

Vierailija
18/18 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei sovi kiharat, joten olen aina föönannut ne kiharat pois. Joskus saattaa hius jäädä vähän laineelle ja se on ihan kivan näköistä. Se tuki siellä hiuksen tyvessä on se juttu miksi olen tykännyt permiksestä. Tyvipermis ei jostain syystä ole antanut yhtä hyvää tulosta, senkin olen kokeillut.