Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyritkö aktiivisesti tunnistamaan ja purkamaan etuoikeuksiasi?

Vierailija
27.11.2021 |

Eli siis vaikka vaihtamaan töissä "alempaan" tehtävään, jättämään koulut kesken tai antaa kunnon ja ulkonäön tietoisesti rapistua?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, tuolloinhan minä olisin mielisairas.

Luonnollisesti pyrin lisäämään kaikkia etuoikeuksia itselleni ja arvon AP, se on normaalia vaikket sitä tuskin tajuakaan.

Tällä tavoin toimii tämä maailma ja maailmankaikkeus missä me kaikki elämme.

Menikö sinulle vähän vaikeaksi ymmärtää?

Vierailija
2/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitetysti on etuoikeus olla valkoinen heteromies.

Tuhraanko naamani hiilellä ja muutun hompiksi vai miten pystyn tämän etuoikeuden purkamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse melkeinpä mieluummin pyrin rakentamaa niitä. Yritän uralla eteenpäin ja hankin lisäkoulutusta.

Vierailija
4/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoiset miehet ovat vähemmistö, kun katotaan koko pallon laajuisesti. varsinkin suomimiehet on ihan pienen pieni vähemmistö vs. vaikka afrikan miehet.

Vierailija
5/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitetysti on etuoikeus olla valkoinen heteromies.

Tuhraanko naamani hiilellä ja muutun hompiksi vai miten pystyn tämän etuoikeuden purkamaan?

Voit vähentää etuoikeuksiasi esimerkiksi alkamalla homoksi tai kerryttämällä reilusti ylipainoa niin, että tulee kunnon miestissit.

On hyvä ymmärtää, että jokainen mies on raiskaaja, kunnes toisin todistetaan.

Vierailija
6/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus 90-luvulla tehtiin tutkimuksia valkoisilla ja tummilla lapsilla jenkeissä ja tulokset oli sellaisia, että tummat lapset ovat fiksumpia, luovempia ja vahvempia. erot olivat selvät. muutaman sadan vuoden kuluttua täällä hallitsee tummat jokatapauksessa ja joka lajissa.

Vierailija
7/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Mutta en estä muita saavuttamasta etuoikeuksia. Mä elän mun elämää ja kohtelen kaikkia hyvin ja toivon hyvää muille ihmisille enkä tietoisesti sorra ketään tai estä hyvien asioiden tapahtumista heidän elämässään.

Vierailija
8/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja kenkälankki on siinä ihan keskeisessä osassa

Vierailija
9/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisenä mielenterveysongelmista  työkyvyttömyyseläkkeelle jääneen ihmisen tuskin tarvitsee enää purkaa etuoikeuksiaan.

Vierailija
10/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. Mutta en estä muita saavuttamasta etuoikeuksia. Mä elän mun elämää ja kohtelen kaikkia hyvin ja toivon hyvää muille ihmisille enkä tietoisesti sorra ketään tai estä hyvien asioiden tapahtumista heidän elämässään.

Näet siis ihmiset yksilöinä etkä viiteryhmänsä jäseninä.

Olet siis värisokea radisti (colorblind radist), kuten sinut intersektionaalisessa feminismissä määritellään.

Termi ei siis oikeasti ole radisti, käytän sitä vain palstan sensuurin takia.

Vierailija
11/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on etuoikeus polvistua BLMn-sanan edessä. En halua luopua siitä.

Vierailija
12/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut rodullistaa itseni. En vain ole löytänyt tatuoijaa joka osaisi muuttaa ihoni oikean sävyiseksi.

Vierailija
13/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppisenä mielenterveysongelmista  työkyvyttömyyseläkkeelle jääneen ihmisen tuskin tarvitsee enää purkaa etuoikeuksiaan.

Intersektionaalisuuden mukaan pitää, jos olet kantaväestöä tai hetero.

Vierailija
14/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joskus 90-luvulla tehtiin tutkimuksia valkoisilla ja tummilla lapsilla jenkeissä ja tulokset oli sellaisia, että tummat lapset ovat fiksumpia, luovempia ja vahvempia. erot olivat selvät. muutaman sadan vuoden kuluttua täällä hallitsee tummat jokatapauksessa ja joka lajissa.

Miksi somaleilla ei ole lainkaan noita ominaisuuksia?

Vierailija
15/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen transsukupuolinen aseksuaali.

Vierailija
16/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

valkoiset miehet ovat vähemmistö, kun katotaan koko pallon laajuisesti. varsinkin suomimiehet on ihan pienen pieni vähemmistö vs. vaikka afrikan miehet.

Olisikohan valkoisella Suomi pojalla hyvät pillu tarjonta vs tumma mies suomessa...

Vierailija
17/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummat on lahjakkaampia liikunnallisesti. Näkeehän sen vaikka monista yleisurheilulajeista tai vaikka nyrkkeilyssä tai koripallosta. Älykkyyden taas vie ensin askenaasijuutalaiset, sitten aasialaiset (Kiina, Japani, Korea). Sen jälkeen valkoiset. Tummat eivät tuossa lajissa keskimäärin pärjää yhtä hyvin...

Vierailija
18/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet evolution kannalta täysin hyödytön ja kaltaisesi pitäisi poistua tuhlaamasta eko systeemiä, johon tuollaiset eivät kuuluisi

Vierailija
19/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei tarvitse yrittää todistaa minkään ihmisryhmän älykkyyttä. Ihmisarvo ei ole kiinni ihonväristä.

T. Valkoinen nainen, joka vastustaa rasismia, mutta myös wokea ja cancelointia

Vierailija
20/32 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet evolution kannalta täysin hyödytön ja kaltaisesi pitäisi poistua tuhlaamasta eko systeemiä, johon tuollaiset eivät kuuluisi

Psykiatri on arviossaan luokotellut minut pystyvämmäksi kuin normaali ihminen ja minä kykenen asioihin mihin ihminen ei pysty, joten te kaikki muut olette turhia, minä en. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän