Pyritkö aktiivisesti tunnistamaan ja purkamaan etuoikeuksiasi?
Eli siis vaikka vaihtamaan töissä "alempaan" tehtävään, jättämään koulut kesken tai antaa kunnon ja ulkonäön tietoisesti rapistua?
Kommentit (32)
Olen kivenkova fasisti, rashisti , sadisti ja siitä minä nautin.
Olen köyhän juoppoperheen koulukiusattu lapsi. Yritän edelleen saavuttaa niitä etuoikeuksia, joita minulla pitäisi olla taskut täynnä synnäriltä asti. Ei ole näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään, tuolloinhan minä olisin mielisairas.
Luonnollisesti pyrin lisäämään kaikkia etuoikeuksia itselleni ja arvon AP, se on normaalia vaikket sitä tuskin tajuakaan.Tällä tavoin toimii tämä maailma ja maailmankaikkeus missä me kaikki elämme.
Menikö sinulle vähän vaikeaksi ymmärtää?
Sillä tavoin toimii varmaan suurin osa ihmisistä. Osa näistä ihmisistä ei tyydy mihinkään vaan haluavat koko ajan lisää. Vaikka siis sinä olet ahne haluten jatkuvasti lisää niin kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä, mutta kun riittävä määrä ihmisistä ovat tarpeeksi ahneita niin suurin osa kärsii tavalla tai toisella. Voi olla että näin se maailma pyörii, mutta sen pyörimisen järkevyys voidaan helposti kyseenalaistaa. Ihminen on se joka tekee elämästä kurjaa. Ei universumi. Ihminen. Ihan itse. Toinen toisilleen.
Hyvinvointiyhteiskuntien täytyy huonontaa kansansa oloja sen takia, koska tumman ihonvärin omaavat eivät tunne oloaan kotoisaksi hyvinvoinnin keskellä. Jos näin ei toimita, niin se on rassaa.
Vierailija kirjoitti:
valkoiset miehet ovat vähemmistö, kun katotaan koko pallon laajuisesti. varsinkin suomimiehet on ihan pienen pieni vähemmistö vs. vaikka afrikan miehet.
On varsin mielenkiintoinen havainto, että globaalisti valkoinen mies on vähemmistössä ja samalla valkoisen miehen katsotaan olevan globaalisti etuoikeutetussa asemassa.
Kaikilla ei ole mahdollisuutta esim kauniiseen ulkomuotoon.
Tai edes huomattavaan suvunjatkamiselimeeseen.
Vasemmistolaisena ehdotankin että kaikilla täytyy olla samanlaiset oikeudet
ainakin yllämainittuihin asioihin. Ne täytyy tasapäistää.
Li on meidän vastauksemme.
En.
Ja jos tässä taas viitataan tiettyjen ihmisten etuoikeutettuun asemaan niin sitä suuremmalla syyllä en ala "alentamaan" itseäni. Ei muutkaan alenna itseään siksi että ovat jotain ryhmää, miksi minun pitäisi?
En muutenkaan ymmärrä ihmisten jaottelua. Olemme kaikki vaan ihmisiä, ei sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppisenä mielenterveysongelmista työkyvyttömyyseläkkeelle jääneen ihmisen tuskin tarvitsee enää purkaa etuoikeuksiaan.
Intersektionaalisuuden mukaan pitää, jos olet kantaväestöä tai hetero.
Olen transsukupuolinen aseksuaali.
Olet evolution kannalta täysin hyödytön ja kaltaisesi pitäisi poistua tuhlaamasta eko systeemiä, johon tuollaiset eivät kuuluisi
Psykiatri on arviossaan luokotellut minut pystyvämmäksi kuin normaali ihminen ja minä kykenen asioihin mihin ihminen ei pysty, joten te kaikki muut olette turhia, minä en.
Siis osaatko lentää luudalla tai voiko sinusta kouluttaa puhuvan poliisikoiran?
Vierailija kirjoitti:
joskus 90-luvulla tehtiin tutkimuksia valkoisilla ja tummilla lapsilla jenkeissä ja tulokset oli sellaisia, että tummat lapset ovat fiksumpia, luovempia ja vahvempia. erot olivat selvät. muutaman sadan vuoden kuluttua täällä hallitsee tummat jokatapauksessa ja joka lajissa.
Ihan kaikki tutkimukset voimaa lukuun ottamatta osoittavat täysin päinvastoin.
Ei tartte itse vaivautua. Kyllä ne inttternetissä tunnistetaan sun puolesta ja puretaan järjestämällä fudut ja tilaamalla nimellä kaikkea kivaa verkkokaupoista. Otat vaan rennosti ja elbaat sohvalla.