Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en vaan enää uskalla olla ottamatta rokotusta

Vierailija
27.11.2021 |

Olen periaatteen naisia ja tähän asti olen ollut jyrkästi rokotuksia vastaan koska haluan odottaa muutaman vuoden ennen kuin otan sen.
Nyt on ihan oikeasti alkanut pelottaa korona enemmän ja noi variantit. Läheltä on lähtenyt ystäviä sairaalahoitoon ja muutama sairastaa kotona. Aion ensi viikolla ottaa ekan rokotteen, MUTTA en tule tunnustamaan sitä ikinä jos joku kysyy!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitä otti minunkin ainoa tuntemani rokotevastainen kun pojanpoika sairastui, luultavasti alkoi epäillä uskoaan, ettei koronaa ole olemassa, kun tarpeeksi liki liippasi.

Tarviiko näistä jokainen sellaisen liki liippauksen, ennenkuin menevät tuon rokotteen ottamaan.

Vierailija
2/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin sitä otti minunkin ainoa tuntemani rokotevastainen kun pojanpoika sairastui, luultavasti alkoi epäillä uskoaan, ettei koronaa ole olemassa, kun tarpeeksi liki liippasi.

Tarviiko näistä jokainen sellaisen liki liippauksen, ennenkuin menevät tuon rokotteen ottamaan.

Ei tarvi. Minä en edes henkilökohtaisesti tunne ketään koronaan sairastunutta, saati sitten sen vuoksi sairaalaan joutunutta. Päädyin ottamaan rokotteen, koska tiesin joutuvani jatkossa enemmän tekemisiin ihmisten kanssa ja pidin sitä järkevänä. En aiemminkaan vastustanut rokotetta, en vain tuntenut tarvitsevani sitä, koska olin hyvin vähän tekemisissä ihmisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän useammankin rokotevastaista propagandaa somessa edelleen jakavan, jotka itse ovat käyneet ottamassa rokotteen. Ja esittävät muka etteivät olisi rokotetta ottaneet. Aika monelle näyttää se rokotevastaisuus olevan vain kulissi, jota tarvitaan esim oman luomuimagon ja siihen liittyvän bisneksen tai elämänkatsomuksen ylläpitämiseen.

Terkuin ”rokotteita pistävä hoitaja”

Vierailija
4/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi variantti on aivan samanlainen kuin edellisetkin. Leviää vain helpommin. Rokote ei niiltä pelasta.

Vierailija
5/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän useammankin rokotevastaista propagandaa somessa edelleen jakavan, jotka itse ovat käyneet ottamassa rokotteen. Ja esittävät muka etteivät olisi rokotetta ottaneet. Aika monelle näyttää se rokotevastaisuus olevan vain kulissi, jota tarvitaan esim oman luomuimagon ja siihen liittyvän bisneksen tai elämänkatsomuksen ylläpitämiseen.

Terkuin ”rokotteita pistävä hoitaja”

Oikeassa olemisen tarve lienee ihmisen luonnollinen ominaisuus. Nykyaikana se vain taitoo mennä väärille raiteille kun kaikesta jo tiedetään niin paljon että  yksityishenkilö ei pysty mitenkään esittämään mitään uutta yhtään mistään. Ainut keino on etsiä "totuuksia" ties mistä huuhaasta.

Vierailija
6/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes vuosi meni ennen kuin tajuntaan ymmärrys iski? Kehuako nyt pitäisi? Ziisös🤦🏻

Vierailija
7/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit järkevän päätöksen. Kun olet ottanut rokotteen, käsivartesi on hetken kipeä. Muuten huomaat, että maailmanloppua ei tullutkaan.

Vierailija
8/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan sairastaneena en ota rokotetta. Miksi pelätä. Virusmuunnoksia tulee myös jatkossa

Vierailija
9/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi variantti on aivan samanlainen kuin edellisetkin. Leviää vain helpommin. Rokote ei niiltä pelasta.

Niin no, jos tiedeväki ei kykene tekemään vielä johtopäätöksiä uuden variantin luonteesta, tuskin pystyt sinäkään.

Rokoteasiassa olen samoilla linjoilla kanssasi.

Toivoisin, että rokotekehittelyn ohella alettaisiin oikeesti ja päivittäin valistaa ihmisiä oman henkilökohtaisen immuniteetin kasvattamisessa.

Tunnen useitakin ihan normaalijärjellä varustettuja ihmisiä, jotka edelleenkin kuvittelevat saavansa syömästään ravinnosta riittävästi D-vitamiinia.

Tämähän on sula mahdottomuus.

Vierailija
10/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tästä kaikesta niin väsynyt ja masentunut, että en jaksa olla enää noin aktiivinen.

Jos se tauti tappaa mutta tänne sängyn nurkkaan niin ei sille sitten mitään voi.

Vierailija
11/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastumista ja kuolemaa ei tarvitse pelätä.

Vierailija
12/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se rokote nyt auttaa? Se olisi ehkä auttanut ihan alussa. Joka tapauksessa rokotteen ottamalla otat riskin sekä sairastumisesta koronaan että rokotehaitoista. Ilman rokotetta sinulla on pelkkä sairastumisriski.

Tässä laskuri millä voi haarukoida omaa riskiään sairastua koronaan ja joutua sen vuoksi sairaalaan. https://www.qcovid.org/

Minun riskini sairastua on yksi puolesta miljoonasta. Ja riskini joutua sairaalaan jos sairastun on yksi neljästätuhannesta. En näillä puheilla itse rokotetta halua.

Vierailija
13/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, jos tiedeväki ei kykene tekemään vielä johtopäätöksiä uuden variantin luonteesta, tuskin pystyt sinäkään.

Rokoteasiassa olen samoilla linjoilla kanssasi.

Toivoisin, että rokotekehittelyn ohella alettaisiin oikeesti ja päivittäin valistaa ihmisiä oman henkilökohtaisen immuniteetin kasvattamisessa.

Tunnen useitakin ihan normaalijärjellä varustettuja ihmisiä, jotka edelleenkin kuvittelevat saavansa syömästään ravinnosta riittävästi D-vitamiinia.

Tämähän on sula mahdottomuus.

Tuo D-vitamiinikaan ei vaan kaikilla toimi. Ite oon syönyt sitä yli kymmenen vuotta. Aluksi 100 mikron annoksilla vuosia, nykyään 50 mikroa. D-vitamiinitaso on 120 ja silti ihan kaikki taudit tarttuu.

-sivusta

Vierailija
14/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit järkevän päätöksen. Kun olet ottanut rokotteen, käsivartesi on hetken kipeä. Muuten huomaat, että maailmanloppua ei tullutkaan.

Vaikka rokotteesta ei heti mitään vakavia seurauksia tulisikaan, ei se tarkoita ettei niitä voisi tulla joskus myöhemmin, vaikka vuosienkin päästä. Olen ottanut kaksi rokotetta, eikä tullut muita kuin lihaskipuja, mutta en silti tunne olevani turvassa sivuvaikutuksilta. Niitä saattaa ilmetä joskus myöhemminkin.

Kolmatta rokotetta en enää ota.

Vierailija
15/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut ensimmäisen piikin loppukesällä. Nyt kovasti mietin uskallanko ottaa toisen piikin. Olen venyttänyt asiaa viikkoja koska en tiedä miten tekisin asian kanssa.

Vierailija
16/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa enää rokotetta otat. EU vaatii nyt valmistajilta rokotteen päivittämistä sillä se ei tehoa esim tähän uuteen Afrikan muunnokseen.

Vierailija
17/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat, jos on "pakko". Itse koen rokotteen isompana uhkana, kuin covidin.

Vierailija
18/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule koronarokotetta ottamaan oli tilanne kuinka paha hyvänsä. En pelkää kuolemaa. Mikäli tähän koronaan satun kuolemaan se oman valintani päätöksestä johtuva.

- 50v

Vierailija
19/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä moskaa niihin rokotteisiin laitetaan. pitkäaikaisseuraukset jne.  variantteja niin monta että henki lähtee kuitenkin.

Vierailija
20/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hyvä päätös varmaan. Mutta auttavatko nämä nykyiset rokotteet noihin variantteihin, joita tulee varmasti vielä koko ajan lisää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä