Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en vaan enää uskalla olla ottamatta rokotusta

Vierailija
27.11.2021 |

Olen periaatteen naisia ja tähän asti olen ollut jyrkästi rokotuksia vastaan koska haluan odottaa muutaman vuoden ennen kuin otan sen.
Nyt on ihan oikeasti alkanut pelottaa korona enemmän ja noi variantit. Läheltä on lähtenyt ystäviä sairaalahoitoon ja muutama sairastaa kotona. Aion ensi viikolla ottaa ekan rokotteen, MUTTA en tule tunnustamaan sitä ikinä jos joku kysyy!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pääni loppuun asti kirjoitti:

En tule koronarokotetta ottamaan oli tilanne kuinka paha hyvänsä. En pelkää kuolemaa. Mikäli tähän koronaan satun kuolemaan se oman valintani päätöksestä johtuva.

- 50v

Kunnioitan päätöstäsi. Pidäthän pääsi myös silloin, jos sinulle ehdotetaan sairaalaan menoa taudin takia, ja kuolet kunniakkaasti kotonasi. Älä täytä sairaalapaikkaa.

Vierailija
22/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tee enää yhtään mitään.

Makaan sängyssä ja odotan, että loppuuko tämä joskus ja saanko vielä jatkaa elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se rokote nyt auttaa? Se olisi ehkä auttanut ihan alussa. Joka tapauksessa rokotteen ottamalla otat riskin sekä sairastumisesta koronaan että rokotehaitoista. Ilman rokotetta sinulla on pelkkä sairastumisriski.

Tässä laskuri millä voi haarukoida omaa riskiään sairastua koronaan ja joutua sen vuoksi sairaalaan. https://www.qcovid.org/

Minun riskini sairastua on yksi puolesta miljoonasta. Ja riskini joutua sairaalaan jos sairastun on yksi neljästätuhannesta. En näillä puheilla itse rokotetta halua.

Rokottamattoman sairastumisriski ei todellakaan ole yksi puolesta miljoonasta vaan tasan yksi. Rokottamaton sairastuu keskimäärin 1,6 vuoden välein. Ja joka kerta virus saa lähteä puhtaalta pöydältä kun immuniteetti on ehtinyt edellisen sairastamisen jälkeen hävitä (ellei sitten potilas sattunut jo kuolemaan edellisellä kerralla).

Vierailija
24/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut ensimmäisen piikin loppukesällä. Nyt kovasti mietin uskallanko ottaa toisen piikin. Olen venyttänyt asiaa viikkoja koska en tiedä miten tekisin asian kanssa.

Ota ihmeessä toinen, että saat paremman suojan. Ei rokotteesta jää mitään elimistöön, vaan se poistuu muutaman viikon sisään. Sinun oma elimistösi valmistaa ne vasta-aineet rokotuksen seurauksena.

Vierailija
25/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi variantti on aivan samanlainen kuin edellisetkin. Leviää vain helpommin. Rokote ei niiltä pelasta.

Niin no, jos tiedeväki ei kykene tekemään vielä johtopäätöksiä uuden variantin luonteesta, tuskin pystyt sinäkään.

Rokoteasiassa olen samoilla linjoilla kanssasi.

Toivoisin, että rokotekehittelyn ohella alettaisiin oikeesti ja päivittäin valistaa ihmisiä oman henkilökohtaisen immuniteetin kasvattamisessa.

Tunnen useitakin ihan normaalijärjellä varustettuja ihmisiä, jotka edelleenkin kuvittelevat saavansa syömästään ravinnosta riittävästi D-vitamiinia.

Tämähän on sula mahdottomuus.

Tuo D-vitamiinikaan ei vaan kaikilla toimi. Ite oon syönyt sitä yli kymmenen vuotta. Aluksi 100 mikron annoksilla vuosia, nykyään 50 mikroa. D-vitamiinitaso on 120 ja silti ihan kaikki taudit tarttuu.

-sivusta

Eihän D-taso yksinään hyvää immuunipuolustusta takaa. Onpahan kuitenkin tärkeä osa sitä. Myös veren rautataso on ensiarvoisen tärkeä. Ferritiinin pitäisi olla yli 100 myös. Tupakoimattomuus, hyvä ravitsemus, järkevä säännöllinen liikunta, riittävä uni, stressitön elämä. Näistä koostuu vahva immuunipuolustus.

Vierailija
26/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vastuu elämästäsi jos et ota rokotusta, sinua ei tarvitse hoitaa julkisella puolella.

Ainoa järkevä ratkaisu on ottaa rokotus.

Vierailija
27/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes vuosi meni ennen kuin tajuntaan ymmärrys iski? Kehuako nyt pitäisi? Ziisös🤦🏻

Tämä!🤣

Vierailija
28/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä on tehty todella vaikeata minun harrastukseni suhteen, että on pakko saada koronapassi. Pidän koronarokotusta kohtuuttomana riskinä, koska tutkin haittavaikutuksia, mutta yritän etsiä keinoja pienentää roketteen riskiä, niin pystyn jatkamaan harrastustani.

Vierailija
29/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastusta ei saa kieltää sen takia ettei ole rokotetta

Vierailija
30/30 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei rokote enää suojaa, sillä annetaan "näennäissuoja" jotka skitsoo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän