Miksi olet vauvapalstalla seitsemän jälkeen lauantaiaamuna?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä ja odotan työtoverin tekevän oman hommansa loppuun, että saan häneltä koneen, jolla pääsen tekemään omani. Juuri nyt ei ole muuta tehtävissä. Istun siis kahvilla känny kädessä ja olen av:lla.
Siis jaettu kone?
Pienkuormaaja. Kaveri jakaa sillä rehuja parhaillaan ja minä tarvitsen sitä kohta kuivittamiseen.
Noihan on ihan oikeita töitä.
Kuvittelin mielessäni läppärin tms.
Päästin koirat tarpeilleen ja loikoilen kymppiin asti, sitten teen ruoan ja muita askareita ja lähden töihin.
Vierailija kirjoitti:
Päästin koirat tarpeilleen ja loikoilen kymppiin asti, sitten teen ruoan ja muita askareita ja lähden töihin.
Meidän koirat vei minut ulos jo klo 06.15. Sen jälkeen en ole nukkunut. Koirat kylläkin :)
Pitäisi mennä maanantaina nordeaan, voinko nostaa rahaa tiskiltä ajokortilla?? Passi mennyt muutama päivä sitten umpeen. Hitto mikä tilanne, henkkareita ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi mennä maanantaina nordeaan, voinko nostaa rahaa tiskiltä ajokortilla?? Passi mennyt muutama päivä sitten umpeen. Hitto mikä tilanne, henkkareita ei ole.
Sitäkö piti herätä pohtimaan? Eikö vasta maanantaina tuon murehtimiseen olisi voinut alkaa?
Pienkuormaaja. Kaveri jakaa sillä rehuja parhaillaan ja minä tarvitsen sitä kohta kuivittamiseen.