Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olet vauvapalstalla seitsemän jälkeen lauantaiaamuna?

Vierailija
27.11.2021 |

?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin koko vkl kotona koiran kanssa.

Vaimo sukuloimassa, teini riennoissaan eli kaverinsa mökillä. Toinen teini Jyväskylässä/Tampereen seudulla tuplapelireissulla.

Mitäpä tässä? Ei tekemistä. Selasin just Ilta-Sanomat ja -Lehden.

Vierailija
22/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mulla mitään muutakaan tekemistä nyt just ole, aamukahvia siemailen.

Heräsin 6:25 ja sängyssä maaten selasin hetken Jodelia ja tein Clas Ohlsoniin joululahjatilauksen. Seiskalta nousin ja avasin läppärille palstan.

Pitäisi jostain löytää halpa xylofoni vielä.

Lueskelin tossa yöllä ketjua Sanna Kiiskestä ja sain sen ansiosta taas unen päästä kiinni. Piti herättyäni tulla lukemaan se loppuun. Asun ulkomailla, niin että mulla on kello tuntia vähemmän.

Harmi, kun meillä olisi ihan joutilas xylofoni, jonka voisin antaa pois kuleksimasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvikseen, ei ole tässä muutakaan. Nirmaalia olla hereillä tähän aikaan mulle.

Mitä on nirmaali? Tarkoitatko normaalia?!

Noh noh, ihan nirmaalia tehdä lyöntivirhe lauantaiaamuna varhain. - eri

Vierailija
24/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen etätöihin klo 8, nyt on hyvä hetki lukea palstaa ennen kuin palaverit alkavat.

Mitä töitä teet, kun palaverit alkaa klo 8 lauantaina???

Vierailija
25/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin 6:25 ja sängyssä maaten selasin hetken Jodelia ja tein Clas Ohlsoniin joululahjatilauksen. Seiskalta nousin ja avasin läppärille palstan.

Kirpparilta?

Vierailija
26/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen etätöihin klo 8, nyt on hyvä hetki lukea palstaa ennen kuin palaverit alkavat.

Mitä töitä teet, kun palaverit alkaa klo 8 lauantaina???

Tänään on asiakkaan järjestelmäpäivitys eli olen ohjelmistoalalla. Osa työkavereista meni töihin klo 6, osa tulee klo 10 paikalle, minä menen asiakaspalaveriin klo 8 ja katsotaan, että kaikki on valmiina.

Vierailija
27/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita ihmetta te hopisette, nythan on viela perjantai-ilta.

Vierailija
28/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri bongasin Lidlin mainoslehdestä setin, jossa xylofonin lisäksi tamburiini, rytmimunia ja -kapuloita 12,99. Tuli eilen myyntiin.

Vierailija
29/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri bongasin Lidlin mainoslehdestä setin, jossa xylofonin lisäksi tamburiini, rytmimunia ja -kapuloita 12,99. Tuli eilen myyntiin.

Meinnatko perustaa bändin? Luuletko olevasi joku John Lennon?!

Vierailija
30/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, enää ei ole kyllä ihan seitsemän jälkeen, mutta heräsin seitsemän jälkeen. Herään yleensä lauantai-aamuna melko aikaisin ilman kelloa riippumatta siitä, milloin menen nukkumaan. Eilen en mennyt kauhean myöhään, joskus 23–24 välillä. 

Siistin vähän olkkaria ja keittiötä (astiat koneeseen, roskat roskiin jne.), laitoin valmiiksi pyykkiä (meillä on pesukone toisessa rakennuksessa, en jaksa mennä sinne nyt) ja sitten koira alkoi hiiskua ulos. Ensin se oksensi sisälle ja sitten päästin sen ulos tarpeilleen, koska ilmeisesti oli kova kakkahätä. Lähden sen kanssa lenkille, kun valkenee. Pitää laittaa miehelleni aamupala valmiiksi, hänellä on tänään synttärit.

Vierailija
31/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, av on kyllä varsinainen tietolaari.

Vierailija
32/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olen tässä kotona, en missään palstalla.

Vierailija
33/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinnatko perustaa bändin? Luuletko olevasi joku John Lennon?!

Meinataan kaikki yksinäiset palstalaiset kokoontua yhteen. Jokainen tuo tuollaisen rytmisetin. Sit soitellaan ja laulullaan yhdessä.

Vierailija
34/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset heräsi jo kuudelta.

Vierailija
35/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset heräsi jo kuudelta.

Se on kyllä jännä, kun toisissa perheissä on noita aikaisin herääviä lapsia ja toisissa ei. Mun nuorempi lapsi heräsi joskus ihan pienenä aikaisin, mutta nykyään saan aina itse herätä viikonloppuisin ja lomalla ensimmäisenä. Muut nukkuvat.

Mun hyvän ystävän lapsi on ollut aina sellainen viideltä – kuudelta herääjä. Ei väliä, mihin aikaan hän menee nukkumaan, herää aina tosi aikaisin. Mun ystävä muistaa kaikki ne kerrat (niitä ei ole montaa), jolloin lapsi on herännyt aamulla aikaisin ja mennyt uudestaan nukkumaan. Tyyliin kolme kertaa, nyt lapsi on 11. Saa nähdä, alkaako uni maittaa murkkuiässä enemmän.

Vierailija
36/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buustailen aamuäreyttäni.

Vierailija
37/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo sukuloimassa, teini riennoissaan eli kaverinsa mökillä. Toinen teini Jyväskylässä/Tampereen seudulla tuplapelireissulla.

Jatko:Mietin vakavissani lähtiskö illalla baariin parin tutun mukaan. En ole about kahteen vuoteen juonut yhtään alkoholiannosta anniskeluravintolassa, jos ei työpaikan kesäjuhlien alkumaljaa lasketa. Kotona. Koska Korona.

Saattaisi olla hyvä käydä vähän tuulettumassa.

Vierailija
38/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatko:Mietin vakavissani lähtiskö illalla baariin parin tutun mukaan. En ole about kahteen vuoteen juonut yhtään alkoholiannosta anniskeluravintolassa, jos ei työpaikan kesäjuhlien alkumaljaa lasketa. Kotona. Koska Korona.

Saattaisi olla hyvä käydä vähän tuulettumassa.

Mene ihmeessä.

Vierailija
39/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä ja odotan työtoverin tekevän oman hommansa loppuun, että saan häneltä koneen, jolla pääsen tekemään omani. Juuri nyt ei ole muuta tehtävissä. Istun siis kahvilla känny kädessä ja olen av:lla.

Vierailija
40/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä ja odotan työtoverin tekevän oman hommansa loppuun, että saan häneltä koneen, jolla pääsen tekemään omani. Juuri nyt ei ole muuta tehtävissä. Istun siis kahvilla känny kädessä ja olen av:lla.

Siis jaettu kone?