Miksi olet vauvapalstalla seitsemän jälkeen lauantaiaamuna?
Kommentit (46)
Tulin lukemaan keskustelut e-afrikan koronamuunnoksesta. Täällä on aina uusimmat ja monipuolisimmat tiedot.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ensin, miksi itse olet?
Heräsin ennen muita.
Huvikseen, ei ole tässä muutakaan. Nirmaalia olla hereillä tähän aikaan mulle.
En oo vielä mennyt nukkumaan ja tämä välilehti jäi auki, niin päätin tsekata.
Vierailija kirjoitti:
Huvikseen, ei ole tässä muutakaan. Nirmaalia olla hereillä tähän aikaan mulle.
Mitä on nirmaali? Tarkoitatko normaalia?!
No ei mulla mitään muutakaan tekemistä nyt just ole, aamukahvia siemailen.
Heräsin 6:25 ja sängyssä maaten selasin hetken Jodelia ja tein Clas Ohlsoniin joululahjatilauksen. Seiskalta nousin ja avasin läppärille palstan.
Pitäisi jostain löytää halpa xylofoni vielä.
Koska meillä herättiin aikaseen ja koska ei oo muutakaan tekemistä, ulkona liian pimeää vielä.
Pakko oli nousta aikaisin yhden tapahtuman vuoksi. Aamujuomaa huiviin ja kohta lähtö.
Hidas aamu. Lämmittelen vielä hieman unisena peiton alla ja funtsin syönkö aamupalaksi puuroa vai voikkua. Selaan nettiä samalla.
Vierailija kirjoitti:
No ei mulla mitään muutakaan tekemistä nyt just ole, aamukahvia siemailen.
Heräsin 6:25 ja sängyssä maaten selasin hetken Jodelia ja tein Clas Ohlsoniin joululahjatilauksen. Seiskalta nousin ja avasin läppärille palstan.
Pitäisi jostain löytää halpa xylofoni vielä.
Clasun kamat ihan kuraa, menee heti rikki.
Herään aikaisin ja aamun lehdet on jo luettu. Tulin tsekkaamaan mistä tänään keskustellaan.
Töihin menossa ja päätin ennen työvuoron aloitusta tsekata mitä täällä sekoillaan.
Menen etätöihin klo 8, nyt on hyvä hetki lukea palstaa ennen kuin palaverit alkavat.
Liideli aukeaa vasta yhdeksältä, niin tässä voi rauhassa juoda kahvia sohvalla ennen kauppaan lähtöä.
Koska mies kolistelee ja jättää valot näkyviin vessareissullaan niin että herään. Nyt koko päivån vtuttaa kun ei saanut nukkua univelkoja pois.
Halusin tehdä päivän ensimmäisen avauksen. En onnistunut.