Kingi :(
Minusta on tarpeetonta tuo Kingin uskoon liittyvien monille pyhien asioiden jatkuva pilkkaaminen. Haluaisin katsoa hauskoja ohjelmia, myös Kingiä. Ei mitään jos olis vaikka yks tollainen juttu, mutta että koko ajan ihan tietoinen retostelu. Menee kyllä yli ja turhan puolelle. Harmi kun muuten ois hauska ohjelma.
Kommentit (11)
Kyllä sitä ihminen voi näköjään mielensä pahoittaa ihan mistä vaan.
Mä taas en saanut silmiäni irti A. Holman reisistä. Miten joku voi näyttää puvussa noin hyvältä?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:02"]Mä taas en saanut silmiäni irti A. Holman reisistä. Miten joku voi näyttää puvussa noin hyvältä?
[/quote]
Antin ruumiinrakenne on tehty pukuja varten. Ja kaikkea muutaki varten♥
On totta, ettei saisi pilkata asioita jotka ovat toisille pyhiä. Tosin kristittyjä on helppo pilkata kun siitä ei saa pommia niskaan. Jotkut uskonnot ovat sitten niitä joita ei uskalleta pilkata, joka tapauksessa typerää "huumoria".
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:02"]Mä taas en saanut silmiäni irti A. Holman reisistä. Miten joku voi näyttää puvussa noin hyvältä?
[/quote]
Ups vahinko alapeukku. Antti on Kuuma!
Ai oliko siinä jotain vitsejä pyhistä asioista? Meni ohi kaikki puheet ym ku katteli sitä Holmaa.. ;) grrr
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:01"]Kyllä sitä ihminen voi näköjään mielensä pahoittaa ihan mistä vaan.
[/quote]
Niin, kristittykin saa sanoa ettei ole fiksua pilkata hänen uskontoaan. Vaan eipä uskaltanut olla muhammed.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 21:02"]Mä taas en saanut silmiäni irti A. Holman reisistä. Miten joku voi näyttää puvussa noin hyvältä?
[/quote]
Antin ruumiinrakenne on tehty pukuja varten. Ja kaikkea muutaki varten♥
[/quote]
Jos on mies ;)
Huomaatko missä menee pieleen? Haluaisit katsoa hauskoja ohjelmia, myös kingiä.
-> kingi EI OLE hauska ohjelma. Se on jäätävän tylsä.
Kyllä sun uskos on aika heikko jos tuollaiset pikku pelleilyt häiritsee.