Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marja Kihlström ollut jo varmaan kuukauden Sri Lankassa

Vierailija
27.03.2026 |

Muistathan myös sinä ottaa omaa aikaa itsellesi vaikka olisit äiti. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä vaan jaksat olla kateellinen. Hanki elämä, vätys.

Vierailija
2/25 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ole tuosta kateellinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä tieto on somepostausten perusteella, niin postaako vanhoja kuvia? Minä en ainakaan julkaise reissukuvia silloin kun olen matkalla vaan vasta ollessani jo kotona. Turvallisuusasia.

Vierailija
4/25 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minä vaan, että sillä varmaan jääny putki päälle. 

Vierailija
5/25 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän on siellä? Jotenkin tuntuu käyvän ylikierroksilla.

Vierailija
6/25 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä tieto on somepostausten perusteella, niin postaako vanhoja kuvia? Minä en ainakaan julkaise reissukuvia silloin kun olen matkalla vaan vasta ollessani jo kotona. Turvallisuusasia.

Ei postaa vanhoja kuvia vaan hänen instastooreissa on ihan ajantasalla olevaa videota ja kuvia Sri Lankasta. Miehensä hoitaa lapsia Suomessa 

Vierailija
7/25 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olethan. Sä olet kateellinen kaikille naisille, joilla on oma elämä. Sulla kun ei ole.

Vierailija
8/25 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei postaa vanhoja kuvia vaan hänen instastooreissa on ihan ajantasalla olevaa videota ja kuvia Sri Lankasta. Miehensä hoitaa lapsia Suomessa 

Ok. No olisiko jäänyt jumiin Iranin sodan takia? Ei ole kauaa kun lehdissä oli juttu jostain suomalaisesta joka jäi tuonne kun kaikki lennot on peruttu.

Vierailija
9/25 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putki päällä ja elää lentoemäntädietillä? Munaa ja valkoviiniä? Välillä greipin puolikas. Äiskä vähän relaa ja viettää minä-lomaa, perheellä omaa laatuaikaa rauhassa kotona. 

Vierailija
11/25 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olethan. Sä olet kateellinen kaikille naisille, joilla on oma elämä. Sulla kun ei ole.

Kyllä mulla on ihan oma elämä. En halua edes Sri Lankaan.

Vierailija
12/25 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b63a5339-cdb3-43da-8ec5-710ac5…

Joo, mutta sieltä pääsee taas kuulemma pois. Sanoi itsekin ettei vaan vielä halua lähteä takaisin Suomeen 

Vierailija
13/25 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tosiaan, mies on olemassa ja hoitaa lapsia niin kuin isän kuuluu, joten lapsilla ei ole mitään hätää. Suvussani mies reissaa paljon töiden takia ulkomailla, harvoin kotona, mutta eihän siitä kukaan syyllistä, vaikka on pieni lapsi kotona.

Vierailija
14/25 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin tragedian olisi välttänyt matkustamalla Suomessa riihenkankaalle.

Vierailija
15/25 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä sitten on syynä pakkomielteenomaiseen jankkaamiseen ja miksi ylipäänsä vaivaat päätäsi muiden asioilla?

Vierailija
16/25 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä jotenkin outoa.

Vierailija
17/25 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä sitten on syynä pakkomielteenomaiseen jankkaamiseen ja miksi ylipäänsä vaivaat päätäsi muiden asioilla?

Saahan täällä keskustella eri asioista 

Vierailija
18/25 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tosiaan, mies on olemassa ja hoitaa lapsia niin kuin isän kuuluu, joten lapsilla ei ole mitään hätää. Suvussani mies reissaa paljon töiden takia ulkomailla, harvoin kotona, mutta eihän siitä kukaan syyllistä, vaikka on pieni lapsi kotona.

Eikös siellä ole joku entisen elämän virhehankintakin nurkissa pyörimässä? En kyllä ymmärrä miestä, joka sellaiseen suostuu, omat lapset tietysti eri asia.

Vierailija
19/25 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsen saanut nainen nähdään jatkossa vain ja ainoastaan äitinä, jonka koko elämä pitäisi siitä lähtien pyöriä vain ja ainoastaan lapsen ympärillä? Paheksu ap minuakin! Olin kuules viime vuonna yli kuukauden lomalla meidän äitien kesken ja isät hoiti lapset kotona! Aiettä mikä synti ja häpeä, mieti! Miehet hoiti!!

Vierailija
20/25 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan täällä keskustella eri asioista 

Ai, oletkin kehitysvammainen etkä ymmärrä mitä keskustelu tarkoittaa tai osaa vastata selkeisiin kysymyksiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme