Belgiassa on Euroopan rumin kansa.
Tätä kysyttiin yks päivä, ja ketju poistui heti. Paljon Euroopassa matkustelleena huomasin, että Belgialaiset olivat oikeasti rumia. Ei ihan kaikki mutta missään muussa maassa en ole nähnyt niin rumia ihmisiä kerralla. Aika moni Britti on myös ruma.
Kommentit (38)
Suurin osa ihmisistä on tavallisen näköisiä ihmisiä. Rumia ei ole ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sveitsiläiset miehet on komeita.
Minusta tosi feminiinisiä. Sveitsiläisillä on muuten Euroopan huonoimmat siittiöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa paljon sellaisia Pyhimyksen näköisiä miehiä, hyh. Missään ei ole näin rumia ihmisiä kuin Suomessa.
Mietin, että missä nämä asuu, jotka näkevät paljon Pyhimyksen näköisiä miehiä. Minä nään joka päivä komeita miehiä ja ihan ok miehiäkin enemmän kuin rumia.
No sisäsiittoisissa peräkylissähän ne asuu
Vierailija kirjoitti:
Itse en pidä kiinalaisia kovin hyvännäköisinä. Paitsi sellaisia joilla ei ole niin vinot ja kapeat silmät. Lähi-idän miehet on karun ja jopa pelottavan näköisiä.
Lähi-Idässä ovat maailman kauneimmat naiset ja komeimmat miehet. Lisäksi heissä on särmää jota muissa kansoissa ei ole.
Ei kannata haukkua ihmisiä. Siitä voi seurata karman laki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa paljon sellaisia Pyhimyksen näköisiä miehiä, hyh. Missään ei ole näin rumia ihmisiä kuin Suomessa.
Mietin, että missä nämä asuu, jotka näkevät paljon Pyhimyksen näköisiä miehiä. Minä nään joka päivä komeita miehiä ja ihan ok miehiäkin enemmän kuin rumia.
Eikö Pyhimys ole siis ole komean näköinen?
Itse olen heteromies ja en saa millään kiinni siitä, minkä näköinen mies on heteronaisten mielestä keskimäärin komea. Olisin nimittäin veikannut Pyhimystä sellaiseksi.
Flaamit on samannäköisiä kuin suomalaiset mutta niin että kasvoja olisi sivuilta vähän litistetty. Lisäksi siellä on myös kiharapäitä ja joillakin todella vahva tukka. Myös tummia hiuksia ja silmiä löytyy. Ruumiinrakenne on myös hieman sirompi kuin suomalaisilla.
Ei ole olemassa etnisesti belgialaisia, vaan valtio koostuu muutamasta Euroopan kansallisuudesta.
Mitä vikaa Pyhimyksen ulkonäössä? En ymmärrä teitä. Ihan perusjannu.
Gentissä näin kauneimman naisen ikinä. Suomalainen puna-polkkatukkainen tavja glooni ei paljoa iske.
Punapääbritit varsinkin, niinkuin oksu Harry.
Vierailija kirjoitti:
Punapääbritit varsinkin, niinkuin oksu Harry.
Kyllä onkin britti kun on isän puolelta täysin mannermaista sukujuurta. Monet punatukkaiset britit ja irkut komeita.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pidä kiinalaisia kovin hyvännäköisinä. Paitsi sellaisia joilla ei ole niin vinot ja kapeat silmät. Lähi-idän miehet on karun ja jopa pelottavan näköisiä.
Kiinasta löytyy minun mielestäni maailman kauneimmat ihmiset, sekä miehet että naiset.