Tiedättekö, missä työkaverisi asuvat?
Kuinka monen työkaverisi asuinpaikan osaat sanoa vaikkapa kilometrin tarkkuudella?
Kommentit (36)
En kenenkään. Paikkakunnat on joskus mainittu, mutta nekin olen jo unohtanut.
Tiedän yhden työkaveri naisen asunnon. Olen pimeällä käynyt kurkkimassa kylppärin ikkunoista kun suihkussa.
Kaikkien. Pieni paikkakunta ja kun olen pysynyt missä päin asuvat niin jokainen on kertonut tien nimen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien. Pieni paikkakunta ja kun olen pysynyt missä päin asuvat niin jokainen on kertonut tien nimen.
Niin ja siis kaikki asuvat työpaikkakunnalla
En ehkä kilometrin tarkkuudella mut kyl mää asuinalueet lähimmiltä tiiän.
En tiedä. Mitä minä sillä tiedolla edes tekisin?
Kilometrin tarkkuudella en kenenkään. Joskus ennen tiesin joidenkin työkavereiden kodin ja kävin joillain kylässäkin.
Kotikaupungin tiedän lähes kaikilta.
meillä oli paljon yhteistä kanssakäyntiä kun olin nuori. Käytiin yhdessä diskoissa ja iltaa istumassa.
sitten vaihdoin työpaikkaa ja kanssakäymistä ei ollut työajan ulkopuolella. Nuorena yhteiset reissut ovat yhä mieleisiä muistoja.
Kaikkien tiimimme jäsenten, koska olemme tehneet työmatkoja kimppakyydillä.
Suurimmalta osalta kaupunginosa, mutta muutamalta sängyn paikankin makuuhuoneessa 😁
Sen teidän ettei kukaan asu tässä lähellä.
Tiedän periaatteessa kaikkien asuinpaikat, koska olen hr-asiantuntija. Mutta en kyllä ulkoa muista kuin ne kaksi, joiden luona olen käynyt.
Edellisessä paikassa (jossa tein lähityötä) olin 20 vuotta ja tiesin kaikkien työkaverien (ei heitä tosin ollut kuin kymmenkunta) osoitteet kadun tarkkuudella. Kolmen tai neljän luona kävin kylässäkin ja he meillä.
Nykyäänkin olen töissä pienessä firmassa, ja työkavereita on suunnilleen saman verran. Tehdään kuitenkin kaikki etätyötä, joten tiedän vain, missä kaupungissa kukin asuu, en sen tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden työkaveri naisen asunnon. Olen pimeällä käynyt kurkkimassa kylppärin ikkunoista kun suihkussa.
Sama mutta työkaveri on mies.
Kaikkien vielä tarkemmin. En ole kellään koskaan käynyt, enkä ole edes erityisen läheinen kenenkään kanssa. Silti heillä on tarve kertoa asuinpaikkansa viimeistään silloin kun tulee lunta ja julkiset ovat myöhässä tai katuja ei ole aurattu tarpeeksi.
Itsehän olen kertonut vain kaupungin osan ja sekös paria häiritsee.
En ole kysynyt kotiosoitteita, joten en teidä missä he asuvat.
Ehkä kahden, mutta en kysymällä, vaan ovat itse kertoneet. Monet uteliaat yrittävät saada asuinpaikkaani selville, mutta en kerro kuin suurpiirteisesti.
Ei tarvitse tietää.