Mies lähti kotoa heti synnäriltä palattua
Tulimme tänään vauvan kanssa Tyksistä. Mies ei ottanut edes takkia pois. Lauantai-ilta, hänellä on kuulemma vähän paperihommia toimistolla. Kaverini käveli iltalenkillä toimiston ohi, ei ole siellä. Mitä ihmettä teen?
Kommentit (23)
Miestä ehdit murehtia vaikka viikon päästä, nyt tärkeintä on vauva! Onnea!
Ja taas sama juttu. Vauva tulee, mamma kotiin yksin sen kanssa ja äijä karkaa toisen naisen syliin.
Yök, jos mieheni olisi tehnyt noin, olisi hän nyt ex-mies. Siis oikeasti oksettaa tommonen käytös.
Ai taas näitä tarinoita... Juttu kehittyy tietyn kaavan mukaan ja lopuksi ap ei enää tule vastailemaan. No mies onkin toisen naisen kanssa, kun ap löytää sähköpostia. Mies käy kotona, mutta vaimo miettii sanooko tälle jotain ja kysyy av:lta muka neuvoa. Juttu ei ratkea koskaan, joten jätetään suosiolla tähän...
Ja miksi te aina teette niitä lapsia suhteeseen, joka ei selvästi ole kunnossa????
Taskusta löytyy kukkakaupan kuitteja ja laatikosta on hävinnyt kondomeja vaikka ei olla käytetty niitä 16 vuoteen. Nää on niin nähty :D
Joo no tämä ei ole keksitty vaan tosi juttu.
Mutta en mä sitten viitsi purkaa sydäntä, jos asenne on tuo, että keksitty juttu.
Ja sinä olet ensimmäisenä mammapalstalla synnäriltä tultuasi? Porvoossa?
Puhelin löytyy kaapin takaa ja lokkivalaisin on varastettu päivän aikana. Seuraavaksi synnyttänyt äiti lähtee valeasussa seuraamaan miestään. Vauvan voi naamioida koiranpennuksi.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:54"]
Joo no tämä ei ole keksitty vaan tosi juttu.
[/quote]Tietysti ja mä muutan veden viiniksi...
Olettepa ikäviä. Ei kai tuollaisten kanssa kukaan halua keskustella.
Onnittelut. Keskity Sinä nyt vain vauvaan. Hän tarvitsee Sinua. Muutaman kuukauden kuluttua voit potkaista miehesi kadulle, sillä hänestä ei nähtävästi ole mieheksi eikä isäksi.
Mitä jos kysyisit siltä mieheltäs? Ihan vaikka soittamalla...
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 18:55"]Ja sinä olet ensimmäisenä mammapalstalla synnäriltä tultuasi? Porvoossa?
[/quote]
Kyllä mä olin mammapalstalla jo samana päivänä kun synnytin.. Addikti mikä addikti :|
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 19:04"]
Mitä jos kysyisit siltä mieheltäs? Ihan vaikka soittamalla...
[/quote]No ei nämä asiat nyt noin yksinkertaisesti selviä. Ensin täytyy vedättää elämäänsä kyllästyneitä av-mammoja vähintään 7 sivun verran ja sit soittaa ja todeta, että miehellä on puhelin kiinni....
Sinuna keskittyisin vauvan hoitamiseen.