Palstan pettämisgallup - kaikki mukaan!
Ikä? Sukupuoli? Pettäjä vai petetty? Mikä tilanne nyt☺
Kommentit (6)
Nainen, 40 vuotta, en ole pettäjä enkä petetty.
Ei ole koskettanut elämääni. Minullakin on toki ollut tilanteita, joissa joku kolmas osapuoli on osoittanut kiinnostustaan, mutta eipä ole käynyt mielessäni ryhtyä mihinkään. Jos olen sitoutunut, olen sitoutunut. Se ei edes liity siihen, miten hyvin minulla menee suhteessani, vaan se liittyy siihen, mitä ihminen katsoo voivansa vaatia itseltään. En katso olevani mikään yli-ihminen, vaan ennemminkin pettäjät ovat omituisen heikkoja tyyppejä, jotka eivät näemmä henno vaatia itseltään yhtään mitään. Muilta kyllä.
Gallup ei ota tulta, onko aiheeseen kyllästytty? Hämmästyttävää, koska mitä olen vuosien mittaan käynyt tällä palstalla, tämä aihe on kestosuosikki.
Nainen, 40 v. Olen sekä petetty että pettäjä.
Nyt tasapainoisessa parisuhteessa.
35v, nainen. En ole pettänyt. Ainoa petetyksi tuleminen tapahtui nuorena, 14-vuotiaana, ekan poikakaverin kanssa, kun vuoden seurustelun jälkeen hän pussailikin toisen tytön kanssa diskossa ja näin sen. Seurustelu loppui siihen, vaikka poika yritti vielä myöhemmin minua takaisin. Ei harmita enää yhtään, eikä silloinkaan oikeastaan, koska olin jo kyllästynyt poikaan ja etsin syytä lopettaa suhde nätisti.
Nykyisessä liitossa olen ollut jo 16v eikä kumpikaan ole tietääkseni pettänyt.
Nainen 44 v. enkä ole koskaan kokenut pettämistä kummassakaan roolissa. Sen sijaan olen nähnyt pettäjän valtavan häpeäraivon ja kateuden siitä, että minun liittoni on ehjä.