Mitä kultainen sormus naisen oikean käden keskisormessa tarkoittaa?
Kommentit (11)
Miksi korujen pitäisi viestittää jotain? Minulla on sormuksia milloin missäkin sormessa, jopa useammassa samaan aikaan, eikä takuulla merkitse mitään muuta kuin että ne on mielestäni nättejä.
Että hän on halunnut pistää kultaisen sirmuksen juuri siihen sormeen.
Vihkisormuksen paikka on ihan muualla. Ja nainen voi olla naimisissa myös ilman sormuksia.
Se on merkki siitä että neiti on laihtunut sitten edellisen kihlauksen.
Pysy siis kaukana, sidukkavalas on saalistusmoodissa ja on naamioitunut solakaksi kissanaiseksi.
Vaikea sanoa kun itselläni on yleensä sormukset kaikissa muissa sormissa paitsi peukaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi korujen pitäisi viestittää jotain? Minulla on sormuksia milloin missäkin sormessa, jopa useammassa samaan aikaan, eikä takuulla merkitse mitään muuta kuin että ne on mielestäni nättejä.
Onko myös ala-sormessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko myös ala-sormessa?
Menepä nukkumaan, huomenna on koulupäivä.
Vierailija kirjoitti:
Se on merkki siitä että neiti on laihtunut sitten edellisen kihlauksen.
Pysy siis kaukana, sidukkavalas on saalistusmoodissa ja on naamioitunut solakaksi kissanaiseksi.
:D tää oli paha!
Vierailija kirjoitti:
Vihkisormuksen paikka on ihan muualla. Ja nainen voi olla naimisissa myös ilman sormuksia.
Kuten me.... v. 1984 naimisiin , ilman sormuksia, kumpikaan ei työnsä eikä harrastusten takia niitä olisi voinut käyttää ja minä en ole kiiltävän perään ikinä ollut.
Esittelikö se sitä sormusta sulle sormi ojossa?
Se on klassinen kultainen haista huilu-sormus