Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin stockan MACin osaston myyjät

Vierailija
21.02.2015 |

Olenko ainut jonka mielestä MACin pisteellä myyjien käyttäytyminen on välillä vähän erikoista? Olen pariinkin kertaan halunnut kysyä jonkin tuotteen saatavuudesta, mutta myyjät vain oleilevat kassalla ja meikkauspisteillä toisiaan meikaten. Ei katsettakaan sinne meikkiosastolle asiakkaiden suuntaan. Kun heitä myyjiä siellä kerta paljon on, tuskin kaikkien tarvitsee kassalla päivystää. Onko muilla samoja kokemuksia, vai onko nämä vain sattumatapauksia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö aina on ollut hyvää palvelua kun olen käynyt!

Vierailija
22/24 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis M.A.C. pisteellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on usein ruuhkaa ja monet asiakkaat istuvat meikattavina ja sen vuoksi myyjät ovat varattuina, mutta itse googletan nykyään aina niitä MACin meikkisävyjä netistä ja katson mitä muilla on kuvissa eli sellaisilla joilla saman sävyiset iho, silmät ja hiukset kuin itselläni. Jos sävy näyttää hyvältä heillä, niin tilaan tuotteet Stockan nettikaupasta. Kertaakaan en ole pettynyt kun olen tällä tapaa "sokkona" sävyvalintoja tehnyt :)

Vierailija
24/24 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taas päinvastainen kokemus keskustan Stockan Macin pisteeltä. Olin lähellä jouluaattoa (eli pahimpaan ruuhka-aikaan kun kassajono kiemurteli jo asusteosastolla asti) ostamassa meikkivoidetta ja myyjä kyllä palveli minua kiireestä huolimatta asiantuntevasti ja keskittyen :) Jaksoi olla ystävällinen ja palvella minua rauhallisesti, keskustella tuotteesta. Toisista myyjistä en sitten kyllä osaa sanoa kun ei ole kokemusta.

PK-seutulaiset hoks, Vantaan Jumbon Stockallakin on nykyään MAC! Minusta Jumbon Stockalla on aina saanut parempaa palvelua kun siellä on paljon rauhallisempaa ja muutenkin rennompi tunnelma kun ollaan vähän syrjemmässä :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi