Olen viimeisen viikon aikana nähnyt käsikädessä
kulkevia pareja, keski-ikäisiäkin, tosi monta. Taitaa olla kevät.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:49"]
Että ihan keski-ikäisiäkin? Vanhako olet? 16?
Minkä ikäiset käsi kädessä kulkevat eivät kirvoita sinulta nettiavausta? Minkä ikäinen on sinusta keski-ikäinen (suomalaiset elävät keskim. 75-80-vuotiaiksi)?
[/quote]
Olen 37, kiitos kysymästä. Keski-ikäinen alkaa olla siinä noin neljässäkympissä. Tämä oli positiivisella mielellä tehty avaus, käsitätkö. Kevään havainnointia. Onko sulla joku ikäongelma ja paha puutostila, siltä nimittän tuosta raivoreaktiostasi päätellen vaikuttaa. ap
Minä olen viisvitonen, naisystäväni on muutaman vuoden minua nuorempi. Kyllä minä pidän häntä kädestä ihan julkisesti ja vuodenajoista riippumatta, välillä piruuttani halaan häntä kaupassa kun hän ei muka siitä tykkää. Mutta emmehän me vielä olekaan keski-ikäisiä.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:06"]Minä olen viisvitonen, naisystäväni on muutaman vuoden minua nuorempi. Kyllä minä pidän häntä kädestä ihan julkisesti ja vuodenajoista riippumatta, välillä piruuttani halaan häntä kaupassa kun hän ei muka siitä tykkää. Mutta emmehän me vielä olekaan keski-ikäisiä.
[/quote] juu ette ole keski-ikäisiä... enää :)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:08"]
On ollut tosi liukasta
[/quote]
Ei täällä. Kuivaa ja hiekkaista lähinnä.
Että ihan keski-ikäisiäkin? Vanhako olet? 16?
Minkä ikäiset käsi kädessä kulkevat eivät kirvoita sinulta nettiavausta? Minkä ikäinen on sinusta keski-ikäinen (suomalaiset elävät keskim. 75-80-vuotiaiksi)?