Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako rakentaa Älvsby-talo?

Vierailija
10.02.2015 |

Olemme jo pitkään etsineet omakotitaloa, mutta sopivaa ei vaan tunnu löytyvän. Myös tontteja ollaan katseltu, mutta todettu että näillä tonttien hinnoilla oman talon rakentaminen tulee törkeän kalliiksi. Aiemmin ajateltiin, että mitään Älväriä nyt ei ainakaan tehdä. Nyt kuitenkin sen edullinen hinta houkuttaa.

Onko ne niin huonoja kuin mitä niiden maine on? Onko kellään kokemuksia? Ja siis mielellään uusista alle viisi vuotta sitten rakennetuista taloista. Kyllä kai niissäkin on laatu parantunut. Vai onko? 

Saa myös suositella jotain muuta edullista talopakettia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei jos haluat asua suorakulmaisessa parakissa. Ei niissä tietääkseni kukaan ole paleltunut kovillakaan pakkasilla.

Äkkiä muuttovalmiina on hyvä plus js on kiire.

Vierailija
2/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Jälleenmyyntiarvo huono ja jos haluat sen edes samantasoiseksi kuin muiden talopakettien "taloudelliset" mallit niin kalliiksi tulee. Vai eläisitkö oikeasti muoviseinäisen kylppärin ja seinäpatterien kanssa uudessa talossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinais-Suomessa oli rakennustarkastuksen kanssa ongelmia, joten on ne niin huonoja ettei kannata.

Vierailija
4/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin rumia ainakin ovat...

Vierailija
5/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus talojahan nuo on. Kaikilla ei vaan se vaatimustaso ole siell marmorissa ja 350 neliössä.

Ovat varmasti hintansa arvoisia.

Vierailija
6/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa on sellanen älväri, että kun vähän isompi auto ajaa ohitse, se kirjaimellisesti tärisee. Tukilaudoutuksesta on säästelty.

Kun itse käytiin katsomassa sellaista näytemielessä pystytettyä älväriä, ikkunat vaan helisi ja rakenteet tutisi, kun meidän mukulat viipotti sen yläkerrassa. Ei kiva.

Mutta käy itse tutustumassa, on niitä näytekämppiä varmaan vieläkin jossain katottavana.

Vierailija
7/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kavereilla ja itse en ole muuta vikaa, kun että ulospäin jokainen näkee, että se on älväri. Ihan kiva se on sisältä, jos uudesta tykkää... kylppärit on laitettu, vaihdettu lattia parkettiin ja takka rakennettu. Muksut juoksi ylhäällä, ei helissy mikään ainakaan heillä. Itse ostaisin silti vanhan, koska tykkään vanhan tunnelmasta ja 40-luvun talo meillä onkin.

Vierailija
8/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin älvärissä lattiat notkui ja kadun äänet kuului aivan selvästi sisälle. Äänieristys todella huono.

Vierailija
9/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin asuu vaikka teltassa