Olet sinkku kaupan hyllyjen välissä. Olet tullut kauppoihin maleksimaan kaipaus rinnassasi
Kuinka ollakaan huomaat kaupassa kiinnostavan vastakkaisen sukupuolen edustajan ja haluasit lähestyä häntä? Huomaat että myös hän on kiinnostunut sinusta, ainakin sen verran että vilkuilee sinua ja katseenne kohtaavat.
Kuinka toimit?
Kommentit (84)
Totean tilanteen ja turhaudun ja ostan maitotölkkini ja menen kotiini ja itken itseni uneen.
En kuvittele, että ruokakauppa on mikään lihatiski, paitsi kirjaimellisesti.
Jo baarissa vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on riittävän vaikeaa. Miksi sitä pitäisi harrastaa kauppareissullakin?
Kaipaan englanninlakuja mutta ne on loppu. Meh
En osaa kuvitella tilannetta. Ei ole koskaan lähellekään mitään tollaista kaupassa tapahtunut.
Voikun ees kerran tulis vaikka ihan tavallisen näköinen nainen pyytään treffeille siellä kaupassa. Mutta ei, ei kukaan uskalla oon varmaan niin pelottavan näköinen.
M48
Odotan että hän sanoo hei, johon voin sitten vastata. Siitä se lähtee.
Katseenne kohtaavat? Taasko sää katsehullu oot päässyt pöpilästä lomille?
(Viipyikevistä katseista ja silmäpelistä sössöttävä vanha ukko, joka on enimmäkseen teljettynä äitimummunsa Alman 90v. kellariin. )
Vierailija kirjoitti:
Voikun ees kerran tulis vaikka ihan tavallisen näköinen nainen pyytään treffeille siellä kaupassa. Mutta ei, ei kukaan uskalla oon varmaan niin pelottavan näköinen.
M48
Ei heti töksäytetä treffeistä. Jutellaan ensin mukavia.
Sanon ykskantaan, että mennäänks meille vai teille vai eritteille.
Tietenkin sanon: Hei Lyyli sul on hyvät hinkit
Joka päivä työmatkalla odotan kohtaavani sen. Kävelen joenrantaa kohti keskustaa ja toria.
Minusta tuo on kaunista ja romanttista. Voisi hyvin tapahtua oikeasti.
Huomaan että hän katsoo hieman kieroon. Käännyn ja hivuttaudun toiselle hyllyvälille kuumeisesti etsimään jotakin kunnes pakenen kassalle.
Vartijalla ei ole mitään syytä mulkoilla mua mutta mulkoilen takaisin ja teen rivoja eleitä kielellä
Vierailija kirjoitti:
Jo baarissa vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on riittävän vaikeaa. Miksi sitä pitäisi harrastaa kauppareissullakin?
Vaikeaa? Siellä se vasta helppoa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Sanon ykskantaan, että mennäänks meille vai teille vai eritteille.
Pannaaks samaan kuittiin?
Tiedostan keski-ikäisyyteni ja ulkomuotoni. Ja että miehet jo varattuja isämiehiä.