Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkä ikäinen lapsesi oli, kun heititte viimeiset hyvästit rattaille?
Kommentit (4)
Onneksi suostui niin pitkään istumaan. Meillä on aamuisin aika pitkä kävely päiväkotiin ja se ois kestänyt lapsen aamuisella kävelyvauhdilla iät ja ajat. Nyt on alkanut kulkea pyörällä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Esikoinen tais olla 2,5v ja kuopus 2v9kk. Ja Helsingissä asutaan, ettei olla niitä, jotka tukkii bussit pitämällä koululaista rattaissa.
4v. landella asutaan, autoa ei ole. onneksi suostui noinkin kauan, kaupalle matkaa 6 km yhteen suuntaan, ei ole ihan lapsen kävelylenkkin 12km.
Alue: Aihe vapaa
Kuopus jätti lopullisesti rattaat 2v6kk iässä. Viimeisen vuoden aikana rattaita on käytetty vain muutama hassu kerta.