Mies oli kavereiden kanssa baarissa ja pettti
Ei koskaan käy missään ja nyt sit teki näin. Ollaan oltu yhdessä 15 v ja mun mielestä suhde on olut hyvä. Ei sit vissiin miehen mielestä. Mitä mä teen? Raivostuttaa ja itkettää, mutta en kai mä nyt jättääkään voi yhden hairahduksen takia, vai voinko?
Miksi se teki näin?
Kommentit (27)
Joo, ap tässä. Eli testeihin menee maanantaina. Mä olen niin rikki. Ja kortsua oli kuulemma käyttänyt, mutta NAISEN semmoista, eli äijä olis pannu paljaalla jos sillä ei olis ollut. Kuulemma vain vietti vei. Ja nyt kyselen itseltäni, että oliko parempi, voi helvetti. En haua erota, mutta miten tuon kanssa voi koskaan edes seksiä harrasraa? Vertaako mua nyt siihen toiseen tai niihin muihin, kun jos on pettänyt aiemminkin.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:12"]
Itse jättäisin petturin. En voi sietää jos mut petetään ja saatetaan naurunalaiseksi.
[/quote]
Itse teet itsesi naurunalaiseksi kun uskot maailman olevan niin mustavalkoinen ja tulevasi naurunalaiseksi toisen ihmisen virheiden vuoksi.
[/quote]
niin hullua kuin se onkin, petettyä ja jätettyä hyvin usein halvelksitaan. On lihava lompakolla loisiva valas ja pihtari. Mies tekee oikein kun ei tyydy tilanteeseen vaan käy tyydyttämässä tarpeitaan välillä muualla.
Niin sairasta.
Eikö kerro aika paljon, että ei koskaan käy missään ja sitten, kun kerran pääsee pois valvovan silmän alta niin on kädet vieraan housuissa...
Olisi varmasti pettänyt jo aiemmin mikäli tilaisuus siihen olisi ollut.
Et varmasti tule jättämään miestä. Onhan se helpompaa antaa "anteeksi" ja jatkaa "hyvää" parisuhdetta. Miestäkin varmasti kovasti kaduttaa. ;)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 11:03"]
Mies tarvitsee nuorta kimmoisaa kaunista naista, muuten mies sairastuu verenpainetautiin jne.
[/quote]
Suomi24/Sinkut
Evoluutio ei ole tehnyt miehistä yksiavioisia. Tämä on ihan tutkittu juttu. Yksiavioisuus on viktoriaaninsen kauden keksintö.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:37"]
Ei koskaan käy missään ja nyt sit teki näin. Ollaan oltu yhdessä 15 v ja mun mielestä suhde on olut hyvä. Ei sit vissiin miehen mielestä. Mitä mä teen? Raivostuttaa ja itkettää, mutta en kai mä nyt jättääkään voi yhden hairahduksen takia, vai voinko?
Miksi se teki näin?
[/quote]
mistä vitusta me se tiedettäisiin?
Mies tarvitsee nuorta kimmoisaa kaunista naista, muuten mies sairastuu verenpainetautiin jne.