Nainen, mitä vastaan siivoaisit keittiöni?
Kommentit (26)
Olen mies mutta tulen siivoamaan 40 eurolla/tunti.
Yleensä likaa ja bakteereja vastaan siivoan.
Jos siivousurakka on ertaluonteinen, niin maksaa 49,50 eur/h. Viikkosiivouksella pääset hieman halvemmalla.
Rahaa vastaan, mutta siivoojan saisit todennäköisesti halvemmalla.
50 euroa tunti + taksimatka töihin ja kotiin
En sillä palkalla jolla teen töitä. Kotisiivous on kamalaa.
Siivouksesta pitäisi maksaa 50 egeä tunti? Mitä aktuaalista vittua, homma jota kuka tahansa oppii tekemään vartissa.
Jos olisin sinkku niin voisin parien hyvien treffien jälkeen siivota hyvää ruokaa, viiniä ja seuraa vastaan.
Rahaa vastaan tietenkin. Ei ole tapana töitä tehdä ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Siivouksesta pitäisi maksaa 50 egeä tunti? Mitä aktuaalista vittua, homma jota kuka tahansa oppii tekemään vartissa.
No sitten sinun pitää siivota itse, jos et ole valmis maksamaan työstä. Aika monen muunkin asian saa itse tekemällä halvemmalla kuin työvoimaa palkkaamalla.
Eikö nyt kellään ole renkaita vaihtamatta tms että voitaisiin tehdä pientä vaihtokauppaa?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo aloittaja tunnu osaavan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt kellään ole renkaita vaihtamatta tms että voitaisiin tehdä pientä vaihtokauppaa?
-ap
Osaan vaihtaa renkaat ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pakota maksamaan. Voit siivota myös itse.
Vierailija kirjoitti:
Siittä siivoaa vaan itte sitten. So simple.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten sinun pitää siivota itse, jos et ole valmis maksamaan työstä. Aika monen muunkin asian saa itse tekemällä halvemmalla kuin työvoimaa palkkaamalla.
Siivoojan tuntipalkka on jotain 12 euron kieppeillä. Mistä maksan nelinkertaisen hinnan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Osaan vaihtaa renkaat ihan itse.
Osaan minäkin siivota.
-ap
Siivosin kerran yhden hiukan erakoituneen miehen keittiön. Hän oli tunkenut 32 tyhjää muovikassia mitä ihmeellisimpiin paikkoihin keittiössään. Syy tuollaiseen toimintaan ei koskaan selvinnyt. Muun asunnon perusteella ei ollut mikään hamstraaja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla laiskalöllöillä ole kyse siitä, että ei osattaisi, ei viitsitä, ei koeta "arvolleen" sopivaksi, jne alistus.
Tilaa siivooja suoraan siivousfirmasta.