Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salarakkaasi ja vaimosi iät, pituudet yms

Vierailija
21.02.2015 |

Olen itse 30-vuotias isukki pk-seudulta. Vaimoni, tosin avovaimo vasta, on 24-vuotias, 170 cm pitkä, painaa varmaan 48 kiloa (ihan tosi mietin sairastaako syömishäiriiötä) ja omaa mukavat B-kupin tissit. Pitkä vaalea tukka ja nätti, eihän hän muuten vaimoni olisi. Meillä on yksi lapsi. Vaimoa olisi muuten mukava nussia jos joskus antaisi eikä olisi aina niin passiivinen. Ja nalkuttaisi miten sotken..

Salarakkaani, johon tutustuin puoli vuotta sitten työpaikallani, on iloinen ja rempseä 27-vuotias blondi, ihan jäätävän isot tissit ja aina antaa kun haluan. Pituutta hänellä n. 162 cm ja painaa ehkä 58 kg, ei lapsia.

Jaksan salarakkaani ansiosta vaimoani, jolla on selvästi pahoja henkisiä ongelmia. Ei tapaa kavereitaan, työtkin niin ja näin, ja on iloinen vain lapsemme kanssa. Se ilo ei suuntaudu minuun.
Iltaisin kääriytyy heti peiton alle ja jos jotain yritän, pyytää lopettamaan. Itsetuntoni on murskattu.
Sen jälkeen lähden yleensä "kaljalle" ja menen ihanan salarakkaani luokse joka antaa ilolla. Salarakkaani välittää, kuuntelee ja meillä on samanlainen huumorintaju.

Terveisin kyrpiintynyt avomies joka juuri äsken tuli jälleen kerran torjutuksi. " Mä haluun nukkuu" kuului lapseni äidin suusta, vaikka tiedän että on ollut hereillä jo ainakin tunnin.

Kertokaa te vaimoistanne/miehistänne ja salarakkaistanne.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:03"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:01"]Ap, vaimosi taitaa antaa jollekin muulle, siksi ei viitsi enää sinun lurppakullille avata jalkojaan. :D
[/quote]

No jos antaisi, niin missä välissä ja kenelle? Tuskin olisi niin äksy ja masentunut jos harrastaisi seksiä. - aloittaja
[/quote]

Ihan kuin minä: olen kärttyinen ja kiukkuinen ja pihtaan miehelle, joka on itsekäs paska ja ei ymmärrä. Sitten kun mies lähtee 'kaljalle', menen makkariin ja masturboin urakalla. Puutteessa on ikävä elää, mutta parempi hyvä oma kiva kuin huono seksi miehen kanssa.

Vierailija
22/35 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakas 50+ ja lähes 2m, puolisonsa 50- ja yli 170cm (jos jalan koon perusteella voi jotain päätellä, isojalkainen on). Molemmat erittäin urheilullisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin miehet nuo vaimon/salarakkaan tai yylipäätään kenenkään naisen mitat tietäisi. Vaikka 170cm pitkä nainen painaa yleensä 60-70 kg ja on normaalivartaloinen niin miehelle se on heti "se painaa varmaan jotain 45-50kg koska näyttää hoikalta"

Vierailija
24/35 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 26v nainen, mies 32v, 184cm ja tarkkaa painoa en nyt tiedä mutta hoikka. Salarakas 52v, hoikka, noin 178cm. Ja seksielämässä kotona ei puutteita eikä miehen ulkonäössä. Se mitä kaipaan onkin se henkinen kapasiteetti ja kun salarakkaan kanssa pystyn juttelemaan ja hän tukee minua myös tämän raskauden aikana niin mitäs pahaa tässä. Se seksi tulee sitten siinä sivussa, kun on oikeasti älyllisiä keskusteluita, toisin kuin oman miehen kanssa.

Vierailija
25/35 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi surkeutta! Tulee aina niin paha mieli kun lukee näitä juttuja missä ihmiset on lihapaloja eikä erota voi vaikka sielu mätänisi :(

Vierailija
26/35 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:57"]Ihan kuin miehet nuo vaimon/salarakkaan tai yylipäätään kenenkään naisen mitat tietäisi. Vaikka 170cm pitkä nainen painaa yleensä 60-70 kg ja on normaalivartaloinen niin miehelle se on heti "se painaa varmaan jotain 45-50kg koska näyttää hoikalta"
[/quote]

Vannon että vaimoni painaa korkeintaan 50 kiloa. - aloittaja.

Vierailija
27/35 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:13"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:01"]Ap, vaimosi taitaa antaa jollekin muulle, siksi ei viitsi enää sinun lurppakullille avata jalkojaan. :D [/quote] No jos antaisi, niin missä välissä ja kenelle? Tuskin olisi niin äksy ja masentunut jos harrastaisi seksiä. - aloittaja

[/quote]

No vaikka silloin kun sinä katoat "kaljalle".
[/quote]

Ai että rahaa vieraan miehen meille. Tuskin uskaltaisi kun ei voi tietää kuinka nopeasti tulen takaisin. -aloittaja

Vierailija
28/35 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:11"]Huoh miehet. Aloittaja mene kirjoituskouluun, samalla voisit käydä käytöskoulunkin. Mitä salarakkaasi on mieltä siitä että sinulla on perhe?
[/quote]

Hän tietää kyllä. Eik häntä haittaa. Emme tässä mitään perhettä olla perustamassa ja hänelläkin on muita suhteita viritteillä. - aloittaja

Vierailija
29/35 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:18"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:03"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:01"]Ap, vaimosi taitaa antaa jollekin muulle, siksi ei viitsi enää sinun lurppakullille avata jalkojaan. :D
[/quote]

No jos antaisi, niin missä välissä ja kenelle? Tuskin olisi niin äksy ja masentunut jos harrastaisi seksiä. - aloittaja
[/quote]

Ihan kuin minä: olen kärttyinen ja kiukkuinen ja pihtaan miehelle, joka on itsekäs paska ja ei ymmärrä. Sitten kun mies lähtee 'kaljalle', menen makkariin ja masturboin urakalla. Puutteessa on ikävä elää, mutta parempi hyvä oma kiva kuin huono seksi miehen kanssa.
[/quote]

Vai niin. Meidän seksielämä oli kyllä oikein hyvää silloin kun sitä oli. - aloittaja

Vierailija
30/35 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:08"]Kysymys: Jos olette molemmat onnettomia suhteessa, niin miksi ette eroa?

Otsikkoo vastaus: ei ole vaimoa eikä miestä, eikä salarakasta
[/quote]

Asiat ei ole niin yksinkertaisia. Meillä on myös oikein mukavaa välillä ja tottahan tässä toisiamme rakastetaan vaikka tämä tällaista onki. - alottaja

Vierailija
31/35 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 07:59"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 07:48"]Ap on idiootti! Vaimosi on tosi nuori, varmaan koko nuoruus mennyt raskaana olleessa ja lasta hoitaessa ja tollasta ääliötä katsellessa! Ootko miettinyt jos on vaikka masentunut? Mitä sinä teet häntä auttaaksesi, vonkaat ja kun et saa menet panemaan jotain pamelaa
[/quote]

Olen yrittänyt auttaa ja puhua mutta kun toinen ei puhu, niin mitä voin tehdä? - aloittaja
[/quote]

Yritä enempi.

Vierailija
32/35 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki vaimolle apua.

Vierailija
33/35 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:37"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:08"]Kysymys: Jos olette molemmat onnettomia suhteessa, niin miksi ette eroa? Otsikkoo vastaus: ei ole vaimoa eikä miestä, eikä salarakasta [/quote] Asiat ei ole niin yksinkertaisia. Meillä on myös oikein mukavaa välillä ja tottahan tässä toisiamme rakastetaan vaikka tämä tällaista onki. - alottaja

[/quote]

Eihän teillä ole ollenkaan "mukavaa" eikä rakkaudesta ole kyllä tietoakaan. Ensinnäkään et pettäisi jos rakastaisit, joten voit lopettaa tuon paskanjauhamisen. Olet vain niin raukka ettet uskalla erota ja elää rehellisesti, sillä pelkäät jääväsi yksin loppupeleissä. Ja kukapa tuollaisen miehen haluaisikaan. 

Muutos on sinussa itsessäsi. 

Vierailija
34/35 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 09:40"]

Minäpä annan vinkin: Nosta vaimokkeesi lantiosta keittiön pöydälle, revit pikkarit veks ja survot sisään. Jos yrittää jotain inistä, niin sano että turpa kiinni ja nussit sitä niin lujaa että kiukuttelu ja vikurointi loppuu. Tekisi taatusti hyvää ja haluaisi jatkossa lisää.

[/quote]

Raiskaus on rikos myös avo-ja avioliitossa.

Vierailija
35/35 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakkaus on rikos olen syyllinen, ....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan