Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nauraakohan ne pankissa mut ulos, jos haen asuntolainaa?

Vierailija
21.02.2015 |

Tilanne on tämä:
Olen korkeakouluopiskelija ja vakituisessa osa-aikaisessa työsuhteessa, mutta tällä hetkellä hoitovapaalla. Tuloni koostuvat lähinnä kotihoidontuesta ja asumislisästä, mutta ennen äitiyslomaa tuloni olivat 18 000 € vuodessa.
-
Haluaisin ostaa 200 000 euron kaksion itselleni ja lapselleni Helsingistä. Säästöjä minulla on 50 000 €. Äitini ostaisi asunnosta 25 % eli 50 000 €, joten hakisin lainaa 100 000 €. Äitini on myös valmis takaamaan lainan sekä liittämään vakuudeksi esimerkiksi kaksi velatonta asuntoa arvoltaan 200 000 €. Olen aina ollut maksukykyinen ja mahdollisen asuntolainan lainanlyhennys olisi todennäköisesti yhtiövastikkeineen pienempi kuin nykyinen vuokrani.
-
Arvon raati, mitäs tuumitte? Onko minkäänlaisia mahdollisuuksia saada lainaa, kannattaako edes yrittää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että saat noilla spekseillä lainan.

Vierailija
2/4 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat, kun mutsis pistää tarpeeksi omaisuutta likoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hätää. Saat lainan ihan mennen tullen. Itse sain lainan ( pieni paikkakunta,pieni laina rivitaloasuntoon)vaikka ei ole vakituista työpaikkaa eikä säästöjä tarpeeksi.

Vierailija
4/4 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet katsonut 200 000 euron kaksioita Helsingistä, niin tiedät ehkä mihin olet pääsi pistämässä :) Juuri selasin itse, ei löydy edes kunnollista yksiötä tuolla rahalla.