Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko tietää jos puolisosi pettää?

Vierailija
26.11.2021 |

Vai onko tilanteita, jolloin on parempi olla tietämättä?

Jos tuttavasi/ystäväsi tietää, että puolisosi pettää, haluaisitko että sulle kerrotaan? Vai onko parempi elää tietämättä?

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta: mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Sen takia yksittäisestä syrjähypystä ei koskaan kannata avautua, jos se ei muuta kautta tule tiedoksi eikä mihinkään vaikuta.

Kyllä, ennen kuin alat muuta väittää, niin myönnä, että tuo on fakta. "Mutta jos tulee sairauksia tai raskaaksi" - silloin se asia tulee tiedoksi. "Mutta jos se vaikuttaa parin keskinäisiin väleihin" - silloin se tulee "tiedoksi" eli vaikuttaa. "Mutta jos kaikki muut tietävät" - jos se vaikuttaa heidän käytökseensä tai he juoruavat asiasta, silloin ei taaskaan täyty määritelmä mitä ei tiedä, se ei voi loukata.

Ai saatana kuinka yksinkertainen pitää ihmisen olla. Jos ei petä niin ei satuta. Sulla on nyt tuossa tommonen väärästä päästä purkamaan lähdetty arvoitus. Jos toinen ei petä sua ei satu, piste. Jos pettää niin aina joku ulkopuolinen saa tietää, ja tulee puheita. Se on siltä pettäjältä päätös avata teidän suhde.

Kulissit on turhia.

Vuosien salasuhde ja sulle tullaan kertomaan, ite ainakin haluaisin tietää.

Vierailija
162/164 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä parisuhteessa haluaisin tietää, saisinpa hyvän syyn lempata miehen, jonka kanssa suhde on jo muutenkin väljähtänyt. 

Jos taas olisin unelmakumppanini kanssa ja todella rakastunut, en haluaisi tietää.

Niin, miksi sitte jatkaa? Miksi pitää olla syy lähtöön, jos ei suhde enää kiinnosta? Ainakin itse lähtisin lätkimään! Vastauksena kysymykseen, niin haluaisin tietää. En siksi, että olisin mustasukkainen tai en hyväksyisi suhteen ulkopulista "nainti" mutta mahdolliset taudit. Haluaisin tietää ja sen jälkeen tutkittaisiin. Sinänsä en omista puolisoani. Jos haluaisi käydä vieraissa mitä minä sille voin. Ei puolisonikaan minulle mitään voisi, jos vieraissa haluaisin käydä. En vain halua. Ei muutenkaan kiinosta enää ko. touhut kovin suuresti. Mutta suhteemme toimii erinomaisesti. Ei sitä pelkkä sexi yhdessä pidä. Parempaa "emäntää" en mistään löytäisi - eikä hän taatusti ukkoa! Ja hän tietää sen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helkkari mikä logiikka. Kalle ei oo tehny mitään väärää kun se on pitäny salasuhdetta selän takana kolmatta vuotta. Mutta Lissu. Ja se naapurin Marjatta. Perkele tulivat kertomaan mulle. Ikuinen viha on langetettu kun tulivat MULLE KERTOMAAN. Välit poikki. Tarkoin varjeltu kulissi romahti. Kaikki olis hyvin jos vaan eivät olisi kertoneen!

Vierailija
164/164 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut siis onhan se rankkaa jos pitää se homeinen persaus nostaa sohvasta ja päättää heittääkö petturi pihalle. Ja jos päättää heittää niin onhan siinä hirveä vaiva 😂🙈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi