Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko tietää jos puolisosi pettää?

Vierailija
26.11.2021 |

Vai onko tilanteita, jolloin on parempi olla tietämättä?

Jos tuttavasi/ystäväsi tietää, että puolisosi pettää, haluaisitko että sulle kerrotaan? Vai onko parempi elää tietämättä?

Kommentit (164)

Vierailija
141/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen taas törmäsin muutamaan pikkujouluja viettävään ukkomieheen. Kortsut taskussa ja panot mielessä. Sormukset sormissa ihan avoimesti. Tapahtui laivalla.

Mistä miehet tunnistaa ukkomiehiksi?

No sormus antaa osviittaa. Mutta miehet ihan avoimesti myönsivät olevansa naimisissa.

Ainahan ne naimisissa olevat kiinnostaa enemmän. Niistä kun tietää että ne kelpaa muillekin. Ainahan sitäkin kannattaa koittaa vaikka sitte feikata vaikka todellisuus kotona onkin toinen.

Eiköhän se todellisuus ole kuitenkin sitä että suurin osa näistäkin on oikeasti varattuja. Tässäkin tapauksessa mies oli hurmaava, mutta kyllä sormus sormessa sai minut juoksemaan karkuun.

Käsitettä varattu en itse ymmärrä olenkaan. En mä pysty puolisoani mihinkään varamaan, hänellä on ihan oma tahto jonka mukaan toimii. Teoilla on ehkä seurauksensa, mutta sekään ei kuulu muille onko vai ei.

Vierailija
142/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä ennen kaikkea haluaisin miehen, joka ei petä.

Tää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kun ei kerro. Turha sotkea enää perhettä jo tapahtuneeseen. Leuka rintaan ja kohti uusia seikkailuja.

Hei pistä pää piiloon, kyllä joku sun puolesta kertoo kun oot niin vässykkä ettet itse osaa olla edes rehellinen tai kantaa vastuuta mistään. Sääliks käy sun perhettä.

Vierailija
144/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ampuisin viestin tuojan

Minä myös. Mikä se luulee olevansa puuttumaan meidän asioihin?

Ei ne kulta pieni ole enää vaan teidän asioita kun se mies on vetänyt siihen suhteeseen muita osapuolia. 😔

Miten niin mies? Miehetkö vaan pettää?

Eikun molemmat sukupuolet tietysti. Tulkitsin mitä tulkitsin, unoha se.

Vierailija
145/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seura tekee kaltaisekseen. Kannattaa seurata missä seurassa puoliso pyörii töissä ja vapaalla. Haluaisin tietää. 

Vierailija
146/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan. Enkä ammu viestintuojaa.

Vierailija
147/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
148/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aihe menee useimmilla ihan tunteisiin. Mut olen todella järkyttynyt kuinka moni ei halua tietää jos kulissit pysyy.

Ihmetyttää sillä kyllä se tuttavapiirikin tuollaiset suhteilijat tietää. Vähän kun julkinen salaisuus. Ja silti yks väittää mustaa valkoiseksi.

Vierailija
149/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystävä pitää huolta sekä kaverista, että kaverin puolisosta. Kaverista pidetään huolta sillä tavalla, että ihan kaikista asioista hänelle ei tarvitse mainita.

Vierailija
150/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tietää ollenkaan.

Vierailija
151/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi tietää. Enkä todellakaan haluaisi, että kukaan ystäväni sen minulle kertoisi. Jos kertoisi, päättyisi ystävyys varmaan siihen paikkaan.

Ymmärrän sinua. En todellakaan kestäisi kuulla asiaa ystävältäni.

Vierailija
152/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä molemmat saa suhteessa mennä sen mukaan miten parhaaksi näkee. Eli kumpikaan ei näin ollen petä toista. Mulle saa tulla kertomaan miehen "pettämisestä", lähinnä huvittuisin. 

Tämä onkin eri tilanne, kun molemmilla on lupa ja halu mennä.

Vierailija
153/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta: mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Sen takia yksittäisestä syrjähypystä ei koskaan kannata avautua, jos se ei muuta kautta tule tiedoksi eikä mihinkään vaikuta.

Kyllä, ennen kuin alat muuta väittää, niin myönnä, että tuo on fakta. "Mutta jos tulee sairauksia tai raskaaksi" - silloin se asia tulee tiedoksi. "Mutta jos se vaikuttaa parin keskinäisiin väleihin" - silloin se tulee "tiedoksi" eli vaikuttaa. "Mutta jos kaikki muut tietävät" - jos se vaikuttaa heidän käytökseensä tai he juoruavat asiasta, silloin ei taaskaan täyty määritelmä mitä ei tiedä, se ei voi loukata.

Vierailija
154/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tietää enkä haluaisi, että minulle kerrotaan.

Vierailija
155/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusinpa tai en, niin kyllä juoruakat oikeuttavat jotenkin itsensä ja tulevat kertomaan.

Koska kyllä sä nyt kuitenkin haluat tietää, kyllä MINÄ haluaisin tietää, kyllä sinulla on oikeus tietää, ethän halua elää kulissiavioliitossa ja halusitpa tai et niin MINÄ kerron (koska HALUAN juoruta)

Ja nyt alapeukkuja kaikilta juoruakoilta.

Vierailija
156/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen taas törmäsin muutamaan pikkujouluja viettävään ukkomieheen. Kortsut taskussa ja panot mielessä. Sormukset sormissa ihan avoimesti. Tapahtui laivalla.

Mistä miehet tunnistaa ukkomiehiksi?

No sormus antaa osviittaa. Mutta miehet ihan avoimesti myönsivät olevansa naimisissa.

Ainahan ne naimisissa olevat kiinnostaa enemmän. Niistä kun tietää että ne kelpaa muillekin. Ainahan sitäkin kannattaa koittaa vaikka sitte feikata vaikka todellisuus kotona onkin toinen.

Eiköhän se todellisuus ole kuitenkin sitä että suurin osa näistäkin on oikeasti varattuja. Tässäkin tapauksessa mies oli hurmaava, mutta kyllä sormus sormessa sai minut juoksemaan karkuun.

Käsitettä varattu en itse ymmärrä olenkaan. En mä pysty puolisoani mihinkään varamaan, hänellä on ihan oma tahto jonka mukaan toimii. Teoilla on ehkä seurauksensa, mutta sekään ei kuulu muille onko vai ei.

Elätkö vaistojen varassa?

Vierailija
157/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaata suhdetta tulisi kai toteuttaa niin, että kertoo siitä myös mahdollisille muille osapuolille, niin ei tarvitse kuulla kenetäkään muulta "puolisosi pettää" uutisointeja.

Minne tuollainen "sääntö" on kirjattu? Kenellekään ulkopuoliselle, edes lähimmille ystäville, ei kuulu millainen meidän avoiliittomme tai seksielämämme on.

Vierailija
158/164 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä molemmat saa suhteessa mennä sen mukaan miten parhaaksi näkee. Eli kumpikaan ei näin ollen petä toista. Mulle saa tulla kertomaan miehen "pettämisestä", lähinnä huvittuisin. 

Eli, jos sun miehesi eläisi kaksoiselämää, olisi siittänyt lapsenkin toiselle naiselle, niin olisit lähinnä huvittanut tiedosta?

Näin kävi ystävälleni. Ei ollut huvittunut.

Vierailija
159/164 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin eri tilanne, kun molemmilla on lupa ja halu mennä.

Muistattehan kertoa niille muille osapuolille et ootte varattuja ja luvan kanssa liikenteessä niin ei synny kiusallisia tilanteita.

En kyllä ymmärrä pätkääkään tuollaista värkkäämistä mutta jokainen tyylillään. Aito rakkaus ei halua muita.

Vierailija
160/164 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaata suhdetta tulisi kai toteuttaa niin, että kertoo siitä myös mahdollisille muille osapuolille, niin ei tarvitse kuulla kenetäkään muulta "puolisosi pettää" uutisointeja.

Minne tuollainen "sääntö" on kirjattu? Kenellekään ulkopuoliselle, edes lähimmille ystäville, ei kuulu millainen meidän avoiliittomme tai seksielämämme on.

Siinä tapauksessa kusetatte sitten muita ja näitä kiusallisia se ja se pettää sitä ja mikähän niiden liitossa on vialla juoruja syntyy. Ja niitä kyllä on, heti kun jompi kumpi on jonkun muun kans. Ei pysy kahdenvälisenä parisuhteen asiat kun siihen ottaa muita mukaan. Ei ole enää parisuhde vaikka mitä väität.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi