Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko tietää jos puolisosi pettää?

Vierailija
26.11.2021 |

Vai onko tilanteita, jolloin on parempi olla tietämättä?

Jos tuttavasi/ystäväsi tietää, että puolisosi pettää, haluaisitko että sulle kerrotaan? Vai onko parempi elää tietämättä?

Kommentit (164)

Vierailija
1/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tietää, ja haluan että minulle kerrotaan.

Vierailija
2/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa sinua muka petetään...

Vierailija
4/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole puolisoa

Vierailija
5/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki haluaisin. Kilahtaisin täysin kun itse saa mieheltä vongata monta kertaa ja ehkä kerran kolmessa kk saa niin sit jos selviäisi että panee jotain toista 😱 Jos ei alkais kotona irrota niin suhde loppuis sit siihen. Tai ehkä jo siihen pettämiseen.

Vierailija
6/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos läheiset tietävät ja minä en haluan että minulle kerrotaan.

Jos kukaan ei tiedä en halua minäkään tietää. Niin kauan kun ei ole minulta pois (eli saisin normaalisti läheisyyttä ja seksiä) en valita. 

Vierailija
7/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tietää. Enkä todellakaan haluaisi, että kukaan ystäväni sen minulle kertoisi. Jos kertoisi, päättyisi ystävyys varmaan siihen paikkaan.

Vierailija
8/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskenut muihin.

Vierailija
9/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla ei ole siitä mitään aavistusta niin en haluaisi myöskään tietää. Tuskinpa edes uskoisin jos joku ulkopuolinen (siis joku muu kuin puoliso) tuollaisen paljastuksen tekisi.

Vierailija
10/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluaisin tietää! En haluaisi tuhlata elämääni pettävän k*sipään kanssa, ihan hirveää että nää ei jää aina kiinni jolloin toinen joutuu elämään valheessa. Pahimpia ne tapaukset joissa on petetty jopa vuosia, aivan sairasta.

Vierailija
11/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä tiellä tapahtuu, se tielle jää.

Vierailija
12/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tietää.

Vierailija
13/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro enää ikinä jos tiedän puolison pettämisistä, niinhän se menee että viestintuoja näissä aina ammutaan. Sori vähän off topic

Vierailija
14/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä parisuhteessa haluaisin tietää, saisinpa hyvän syyn lempata miehen, jonka kanssa suhde on jo muutenkin väljähtänyt. 

Jos taas olisin unelmakumppanini kanssa ja todella rakastunut, en haluaisi tietää.

Vierailija
15/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni kertoo tai saan muuten tietää, asia on ok.

Mutta EN halua, että muut tulevat kertomaan minulle.

Vierailija
16/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä haluaisi sitä tietää. Ei se elämääni parantaisi mitenkään.

Vierailija
17/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampuisin viestin tuojan

Vierailija
18/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on kysytty moneen kertaan ja olen edelleen samaa mieltä:

Jos hänellä on suhde toiseen, haluan tietää mutta vain häneltä itseltään. Jos joku yhteinen tuttavamme tietää asiasta, toivon hänen olevan sen verran järkevä, että kertoo puolisolleni tietävänsä ja ehdottaa, että tämä kertoisi asian minulle.

Jos puolisollani olisi joku yhden yön juttu, josta ei ole mitään seurauksia eikä siitä tulisi tapa, en haluaisi tietää.

En haluaisi tietää ulkopuolisilta, en tutuilta enkä tuntemattomilta.

Vierailija
19/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aiemmin halunnut tietää, mutta kun on kerran kokenut tilanteen jossa kaikki muut ympärillä tiesi miehen puuhista ja minä en, niin mieli muuttui. Osa ei kertonut myöskään siksi että "viestintuoja kuitenkin ammutaan". Jatkossa haluan kyllä tietää.

Vierailija
20/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin yhtä miestä jonka luulin tietty olevan vapaa, tai siis eronnut kertoi olevansa. Kahden viikon tapailun jälkeen vaimonsa otti yhteyttä, olin shokissa. Lapsikin oli. Tästä seuraavana päivänä mies soitti mulle (vaimonsa seurasta) täysin sairaan puhelun, jossa yritti tehdä musta jotain sairasta ja pakkomielteistä stalkkeria. Esitti siis vaimolleen ettei ole tehnyt itse mitään. Toi oli niin järkky kokemus että viihdyin sinkkuna deittailematta aika pitkään, siis hyi v*ttu miten kuspäisiä ihmisiä sitä onkaan olemassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi