Haluaisitko tietää jos puolisosi pettää?
Vai onko tilanteita, jolloin on parempi olla tietämättä?
Jos tuttavasi/ystäväsi tietää, että puolisosi pettää, haluaisitko että sulle kerrotaan? Vai onko parempi elää tietämättä?
Kommentit (164)
Eilen taas törmäsin muutamaan pikkujouluja viettävään ukkomieheen. Kortsut taskussa ja panot mielessä. Sormukset sormissa ihan avoimesti. Tapahtui laivalla.
Vierailija kirjoitti:
Eilen taas törmäsin muutamaan pikkujouluja viettävään ukkomieheen. Kortsut taskussa ja panot mielessä. Sormukset sormissa ihan avoimesti. Tapahtui laivalla.
Mistä miehet tunnistaa ukkomiehiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran vaan sanon, että jos ulkopuolisena aikoo asian paljastaa, on oltava 100% varmuus ja näyttö asiassa. Kaikki väärinkäsitykset ja muut tekijät pitää sulkea varmuudella pois.
On tarinoita siitä, kuinka vuosikymmenten hyvä ystävyys on loppunut tälläiseen, kun on paljasteltu asioita jotka ei sitten kuitenkaan olleet ihan niin.En ihan ymmärrä tätä kommenttia. Varmasti ystävä joka tällaista mahdollisesti kertoisi, tiedostaisi riskin. Kolikon toinen puoli on se, ettei kertoisi, ja selviäisi myöhemmin että tiesi, ja sittenkin voisi tulla vihat niskaan. Että semmosta.
En usko että kukaan lähtee paljastelemaan ilman faktoja, tai ei ainakaan pitäisi.
Usein vain käy niin että paljastaja luulee niiden faktojen olevan kunnossa, mutta oikeasti ne eivät ole. Itse olen saanut tälläisen ilmiannon.
Toisekseen en kyllä ymmärrä missä tilanteessa pettämisen pitäisi kertoa suoraan. Epäilykset voi kertoa monella tavalla jos niitä on.
En ymmärrä millä muulla tavalla? Vihjata? Ei tajua kuitenkaan?
Tiedän tapauksen, jossa nainen sai fb feikkiprofiilista viestiä että miehellä sutinoita työkaverin kanssa. Olin kanssa varma ettei voi pitää paikkaansa ja pariskunta hetken selvitteli asiaa mutta päätti jatkaa yhdessä. Kuitenkin jäi mieleen miehen reaktio tähän, suuttumus ja pelko jos muut saavat kuulla. Veikkailisin ettei savua ilman tulta tässäkään tapauksessa. Pistän pääni pantiksi miehen ja pariskunnan tietäen että on ollut yhtä ja sun toista. Nainen ravaa terapiassa eikä halua uskoa totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sormus antaa osviittaa. Mutta miehet ihan avoimesti myönsivät olevansa naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ampuisin viestin tuojan
Minä myös. Mikä se luulee olevansa puuttumaan meidän asioihin?
Ei ne kulta pieni ole enää vaan teidän asioita kun se mies on vetänyt siihen suhteeseen muita osapuolia. 😔
Itseasiassa risteilyllä tänään tapahtunutta. Mies kulki naisen kanssa kaulakkain, pussailua jne.
Miehen puhelin soi, katsoi ja sanoi vaimon soittavan. Ei vastannut vaan sanoi hoidolleen ettei nyt vaimolle vastaa. Vaimon nimi oli Milla.
Okei tää keskustelu selventää paljon. Näin sinkkuna on ollut järkyttävää huomata kuinka moni varattu mies ottaa ytheyttä ja on valmis yhteen sun toiseen. Naiset laittaa silmät kiinni ja elää siinä pumpulissa.
Itse en voisi koskeakaan ihmiseen joka hetki sitten on ollut toisessa kiinni ja tunnustanut rakkauttaan toiselle ja tehnyt ties mitä, kertonut suhteen välisiä asioita ja suunnitellut yhteistä elämää toisen kanssa. 😖 Jäätävää. Silmät auki saatana. Silläkin uhalla aion edelleenkin pitää linjan että narautan jokaisen ukkomiehen ja todisteiden kera. Ampukaa vaikka, ei mua pelota teidän käsittelemättömät tunteenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi tietää jos mieheni pettää, on minullakin omat säätöni joista mies ei tiedä.
Kannattaisi varmaan erota?
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sormus antaa osviittaa. Mutta miehet ihan avoimesti myönsivät olevansa naimisissa.
Ainahan ne naimisissa olevat kiinnostaa enemmän. Niistä kun tietää että ne kelpaa muillekin. Ainahan sitäkin kannattaa koittaa vaikka sitte feikata vaikka todellisuus kotona onkin toinen.
Tietysti haluaisin tietää ja ukko pellolle sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sormuksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Okei tää keskustelu selventää paljon. Näin sinkkuna on ollut järkyttävää huomata kuinka moni varattu mies ottaa ytheyttä ja on valmis yhteen sun toiseen. Naiset laittaa silmät kiinni ja elää siinä pumpulissa.
Itse en voisi koskeakaan ihmiseen joka hetki sitten on ollut toisessa kiinni ja tunnustanut rakkauttaan toiselle ja tehnyt ties mitä, kertonut suhteen välisiä asioita ja suunnitellut yhteistä elämää toisen kanssa. 😖 Jäätävää. Silmät auki saatana. Silläkin uhalla aion edelleenkin pitää linjan että narautan jokaisen ukkomiehen ja todisteiden kera. Ampukaa vaikka, ei mua pelota teidän käsittelemättömät tunteenne.
Varatun miehen ei kannata alkaa suhteeseen sinkkunaisen kanssa vaan varatun naisen kanssa.
No kyllä ennen kaikkea haluaisin miehen, joka ei petä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan ne naimisissa olevat kiinnostaa enemmän. Niistä kun tietää että ne kelpaa muillekin. Ainahan sitäkin kannattaa koittaa vaikka sitte feikata vaikka todellisuus kotona onkin toinen.
Eiköhän se todellisuus ole kuitenkin sitä että suurin osa näistäkin on oikeasti varattuja. Tässäkin tapauksessa mies oli hurmaava, mutta kyllä sormus sormessa sai minut juoksemaan karkuun.
Parempi kun ei kerro. Turha sotkea enää perhettä jo tapahtuneeseen. Leuka rintaan ja kohti uusia seikkailuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sormuksen perusteella.
Miehet pettää niin paljon että ei tuohonkaan asiaan kannata luottaa. Ja vaikka luottaisikin niin jos ei satu tuntemaan sitä vaimoa niin ei ehkä kannata ainakaan vaimolle kertoa pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ampuisin viestin tuojan
Minä myös. Mikä se luulee olevansa puuttumaan meidän asioihin?
Ei ne kulta pieni ole enää vaan teidän asioita kun se mies on vetänyt siihen suhteeseen muita osapuolia. 😔
Miten niin mies? Miehetkö vaan pettää?
Tuntuu että 70% pettää. Miehet ja naiset. Ei näistä aina huudella. Pikkujouluissa lähes kaikilla varatuilla sutinaa.
Oma mies oli sellainen josta kukaan ei olisi uskonut että voi pettää. Petti kuitenkin kun oltiin oltu 12v yhdessä.
Kyllä haluasin tietää sen verran kuitenkin olen mustasukkainen ja haluaisin kostaa vaikka olisi naurettavaa ehkä joidenkin mielestä.
En tiiä haluaisinko tietää. Jos meidän elämä pysyisi ennallaan, niin ehkä en. Jos molemmat on onnellisia, niin miksi pilata kaikkea. Oletuksena siis, etten saisi koskaan tietääkään.