Haluaisitko tietää jos puolisosi pettää?
Vai onko tilanteita, jolloin on parempi olla tietämättä?
Jos tuttavasi/ystäväsi tietää, että puolisosi pettää, haluaisitko että sulle kerrotaan? Vai onko parempi elää tietämättä?
Kommentit (164)
Turha tieto. Mieheni ei petä 100% varmuudella. Onni on mies joka harrastaa seksiä vasta aviossa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan älköön koskaan tulko tuollaista asiaa minulle kertomaan. En pystyisi enää ikinä kohtaamaan sitä ihmistä, joka asian minulle kertoisi.
Miksi? Eihän se kertojan syy ole, jos puoliso pettää. Rehellisempi on kertoja, kuin pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni on valmis toimimaan kynnysmattona ja sulkemaan silmänsä siltä, että puolisolla ei ole minkäänlaista kunnioitusta itse kohtaan. Rahako se motivoi tuollaiseen kulissiliittoon?
Ja miksiköhän se sinua kiinnostaisi?
Miksi noin hyökkäävä vastaus? Osuiko liian lähelle totuutta? :D
Millä tavalla liian lähelle? Ja mitä sitten? Miksi se kiinnostaisi sinua tai kuuluisi sinulle?
Kokisin ongelmaksi sen, jos joku ystäväni asian paljastaisi. Siinä väkisin ajattelisi, että mitä kaikkea muuta hän tietää, jota ei kerro? Juorutaanko selkäni takana?
Samalla olisin ärsyyntynyt siitä, että meidän perheen asioihin sekaannutaan. Siitä huolimatta, että kyse olisi pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni on valmis toimimaan kynnysmattona ja sulkemaan silmänsä siltä, että puolisolla ei ole minkäänlaista kunnioitusta itse kohtaan. Rahako se motivoi tuollaiseen kulissiliittoon?
Tottakai se ihmetyttää mikä on niin suuri voima ettei kiinnostele kuin kulissi.
Tottakai haluaisin. Samalla tekisin DNA-testit kaikelle jälkikasvullemme, toisen uroksia en reviirilläni siedä enkä niitä elätä.
Olis aika ihme missä välissä puolisoni pettäisi kun kaikki vapaa-ajat on kotona kyljessäni. Jos ero tulisi niin haluaisin tietää kuka on vanhan ukkoni pään niin sekaisin saanut sillä suojelelisin kyllä miestäni kaikenmaailman hyväksikäyttäjiltä. Nainen saisi lähtöpassit alle aikayksikön. Meillä on alkuperäinen suhde neljättä kymmentä vuotta yhdessä.
Jos on ollut joku kertaluonteinen kännipano, niin en halua tietää.
Mutta jos kyseessä on pitkään jatkunut salasuhde, niin sitten haluaisin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin hyökkäävä vastaus? Osuiko liian lähelle totuutta? :D
Millä tavalla liian lähelle? Ja mitä sitten? Miksi se kiinnostaisi sinua tai kuuluisi sinulle?
Ai oletkin vain pikkulapsi, jolla on kyselyikä :D
Vierailija kirjoitti:
Kokisin ongelmaksi sen, jos joku ystäväni asian paljastaisi. Siinä väkisin ajattelisi, että mitä kaikkea muuta hän tietää, jota ei kerro? Juorutaanko selkäni takana?
Samalla olisin ärsyyntynyt siitä, että meidän perheen asioihin sekaannutaan. Siitä huolimatta, että kyse olisi pettämisestä.
Haukkuisit väärää puuta. Toki ymmärrettävää olisi. Puolisosi olisi tässä tapauksessa se, jonka todenpuhumista pitäisi epäillä, ei ystäväsi. Ja jos puolisosi pettäisi, melkoisella varmuudella selkäsi takana juoruiltaisi. Ihmeteltäisi miten se ei tajuaisi ja kuka menisi kertomaan. Ja muuta. Perheen dynamiikkakin valitettavasti muuttuu, jos siihen yksi kuuluva tuo siihen mukaan salassa jonkun toisen. Se nyt vaan menee niin, vaikka muuta kuvittelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin juuri sellaisia juoruilijat on että heitä kiinnostaa muiden asiat joskus jopa enemmän kuin omansa.
Ehdottomasti haluaisin tietää. En haluaisi, että sellaisen iljakkeen kanssa sekstaisin enää ikinä,joka muita panee. Menköön sitten sinne jonnekkin panemaan sielunsa kyllyydestä. Tottakai ottaisin selvää, että onko pettäminen totta,eli alkaisin tutkimaan asiaa salaa mieheltäni. Tutkisin puhelimet,taskut, ehkä seuraisinkin.
What happens in Vegas, stays in Vegas.
Vierailija kirjoitti:
Olis aika ihme missä välissä puolisoni pettäisi kun kaikki vapaa-ajat on kotona kyljessäni. Jos ero tulisi niin haluaisin tietää kuka on vanhan ukkoni pään niin sekaisin saanut sillä suojelelisin kyllä miestäni kaikenmaailman hyväksikäyttäjiltä. Nainen saisi lähtöpassit alle aikayksikön. Meillä on alkuperäinen suhde neljättä kymmentä vuotta yhdessä.
Tää menee aina ihmisillä niin ihon alle kun kysellään tällaisia, että nähään vain se oma hetki siinä.
Minä haluaisin tietää jos niin ikävästi olisi, ja ukkoa en suojelisi sekuntiakaan. Kumma homma että moni mieltää miehen tahdottomaksi mukana vietäväksi yksilöksi, jos tällaisesta tulee kyse. 😅
Jos haluaa pettää, niin kyllä se aika sille löytyy, vaikka kuinka olisi pallo jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin juuri sellaisia juoruilijat on että heitä kiinnostaa muiden asiat joskus jopa enemmän kuin omansa.
Miksi olet keskustelupalstalla, jos keskustelu häiritsee sinua noin paljon? Eihän täällä kenestäkään yksittäisestä henkilöstä juoruta, vaan ihan yleisellä tasolla keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä parisuhteessa haluaisin tietää, saisinpa hyvän syyn lempata miehen, jonka kanssa suhde on jo muutenkin väljähtänyt.
Jos taas olisin unelmakumppanini kanssa ja todella rakastunut, en haluaisi tietää.
Kovin olet luuseri kun et ilman lähde...
Sähän jo petät kun tuollaista puhut...
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Meillä ei ole yhteisiä lapsia, ei yhteistä omaisuutta, ei yhteistä velkaa ei edes muita yhteisiä rahoja kuin se summa, mikä kulloinkin yhteisellä taloustilillä sattuu olemaan kyseisen kuukauden laskuja ja ruokaa varten. Jos eroaisimme, kumpikin pystyisi säilyttämään nykyisen elintason ihan kuten oli säilyttänyt sen tapaamistamme edeltävät vuodet.
Sen takia ei tarvitse miettiä, onko toinen kanssani vain, ettei perhe hajoaisi tai ettei joutuisi muuttamaan halvempaan tms. Joten olisimme myös vapaita eroamaan, jos löytyisi joku parempi. Ei tarvitsisi pettää salassa.
Minä uskon, että mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Jos puolisoni pettäisi minua enkä saisi koskaan siitä millään tavalla tietää, niin se ei minua loukkaisi. Jos hän rakastuisi toiseen, ennemmin tai myöhemmin saisin sen tietää. Ei kenenkään ulkopuolisen sitä minulle tarvitsisi tulla kertomaan.
Ehdottomasti haluan tietää!
Sain itseasiassa sattumalta tietää, että miehelläni oli ollut suhde toisen kanssa jo 2,5 vuotta. Niin taitavasti oli peitelty, etten ollut mitään aavistanut. Seksitreffeillä oli käyty työpäivän aikana ja harvemmin näkivät viikonloppuisin ja iltaisin. Tuli todella puskista enkä olisi mitenkään uskonut. Miehen bestis tiesi myös asiasta ja olen hänellekin edelleen todella vihainen siitä, ettei kertonut tai saanut miestä kertomaan minulle.
Tuo toinen nainen on myös tahollaan naimisissa ja kerroin hänen puolisolleen suhteesta. Vaikka tosiaan jouduin siihen paskamaiseen viestintuojan rooliin, niin kerroin juurikin sillä perusteella, etten itse olisi halunnut olla tietämättä.
En todellakaan voi ymmärtää tai arvostaa ihmisiä, jotka kykenevät valehtelemaan puolisoilleen vuosia ja hiippailemaan toisen kanssa. Tuommoinen määrä valehtelua vaatii jo aikamoista kusipäisyyttä.
Haluaisin aina tietää, ja olisin kiitollinen ulkopuoliselle kertojalle.