Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko tietää jos puolisosi pettää?

Vierailija
26.11.2021 |

Vai onko tilanteita, jolloin on parempi olla tietämättä?

Jos tuttavasi/ystäväsi tietää, että puolisosi pettää, haluaisitko että sulle kerrotaan? Vai onko parempi elää tietämättä?

Kommentit (164)

Vierailija
41/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi tietää jos mieheni pettää, on minullakin omat säätöni joista mies ei tiedä.

Eli sun miehelles pitäis kertoa millainen pskakasa olet ja mitä värkkäät. 😊

Nyt taisi mennä tunteisiin.

Meni tottakai. 😅 Jos tuntisin ton tyypin, kertoisin sen miehelle mielihyvin.

Vierailija
42/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluan tietää.Se onkin sitten välittömästi moro ja näkemiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Olen mieluummin yksin, kuin pettäjän kanssa.

Vierailija
44/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan älköön koskaan tulko tuollaista asiaa minulle kertomaan. En pystyisi enää ikinä kohtaamaan sitä ihmistä, joka asian minulle kertoisi.

Vierailija
45/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuuden haluan aina kuulla. Tätä odotan ja vaadin myös itseltäni.

Vierailija
46/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni on valmis toimimaan kynnysmattona ja sulkemaan silmänsä siltä, että puolisolla ei ole minkäänlaista kunnioitusta itse kohtaan. Rahako se motivoi tuollaiseen kulissiliittoon? 

Vierailija
47/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi tietää jos mieheni pettää, on minullakin omat säätöni joista mies ei tiedä.

Kannattaisi varmaan erota?

Vierailija
48/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en haluaisi tietää, todellakaan.

Vierailija
49/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, ei tarvitsisi enää arvailla

Vierailija
50/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä viestintuoja ammutaan?

Kaikella sillä vihalla ja pettymyksellä, joka kuuluisi kohdistaa siihen pettäjään.

Jotkut ihmiset eivät vaan kykene kohtaamaan todellisuutta sellaisena kuin se on, näkyy tämänkin ketjun vastauksista. Kaikki vaikeat asiat lakaistaan perisuomalaiseen tapaan maton alle, silloinhan ne lakkaavat olemasta eikä mitään negatiivisia tunteita tarvitse kohdata, kätevää

Juoruilijoita vihataan aina. Ja jos niitä todisteita ei ole, kuten ei yleensä ole ellei sitten satu itse olemaan se jonka kanssa on petetty, tuo paljastaminen on aina juoru.

Vierailija
51/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan älköön koskaan tulko tuollaista asiaa minulle kertomaan. En pystyisi enää ikinä kohtaamaan sitä ihmistä, joka asian minulle kertoisi.

Mikset? Eikä kai olisi tarviskaan. Ennemmin keskittyisin vaikka sen oikean syyllisen eli puolison pihalle heittämiseen.

Vierailija
52/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska se olisi lupa myös mulle pettää.

Vierailija
53/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni on valmis toimimaan kynnysmattona ja sulkemaan silmänsä siltä, että puolisolla ei ole minkäänlaista kunnioitusta itse kohtaan. Rahako se motivoi tuollaiseen kulissiliittoon? 

Ja miksiköhän se sinua kiinnostaisi?

Vierailija
54/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikella sillä vihalla ja pettymyksellä, joka kuuluisi kohdistaa siihen pettäjään.

Jotkut ihmiset eivät vaan kykene kohtaamaan todellisuutta sellaisena kuin se on, näkyy tämänkin ketjun vastauksista. Kaikki vaikeat asiat lakaistaan perisuomalaiseen tapaan maton alle, silloinhan ne lakkaavat olemasta eikä mitään negatiivisia tunteita tarvitse kohdata, kätevää

Juoruilijoita vihataan aina. Ja jos niitä todisteita ei ole, kuten ei yleensä ole ellei sitten satu itse olemaan se jonka kanssa on petetty, tuo paljastaminen on aina juoru.

Juoruilulla on turhaa huono maine. Se on tiedonvälitystä, jonka avulla on ennen vanhaan voitu selvitä hengissä paremmin. Miksei voisi olla todisteita? En minäkään menisi kertomaan jos todisteita ei olisi, mut usein niitä nyt vaan on jos mennään kertomaan.

Vierailija
55/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki haluaisin. Kilahtaisin täysin kun itse saa mieheltä vongata monta kertaa ja ehkä kerran kolmessa kk saa niin sit jos selviäisi että panee jotain toista 😱 Jos ei alkais kotona irrota niin suhde loppuis sit siihen. Tai ehkä jo siihen pettämiseen.

Ehkä juuri siksi haluaa kotona niin harvoin, kun saa muualla tarpeeksi?

Vierailija
56/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska se olisi lupa myös mulle pettää.

Miksi pettää kun voi jättää, lähteä ja unotaa kyseisen mätisäkin. Elää parempaa elämää.

Vierailija
57/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksiköhän se sinua kiinnostaisi?

Miksi noin hyökkäävä vastaus? Osuiko liian lähelle totuutta? :D

Vierailija
58/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti haluaisin tietää. Sain tosin oman mieheni pettämisestä tietää ihan sattumalta. Kuvitteli olevansa ovela, kun petti aina vaan työmatkoilla ja niitä työmatkoja riitti siihen aikaan. 

Vierailija
59/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin. Jos puoliso ei pysty olemaan minulle rehellinen ja kertomaan mitä on tehnyt toivon jollain muulla olevan sen verran selkärankaa.

Vierailija
60/164 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoruilulla on turhaa huono maine. Se on tiedonvälitystä, jonka avulla on ennen vanhaan voitu selvitä hengissä paremmin. Miksei voisi olla todisteita? En minäkään menisi kertomaan jos todisteita ei olisi, mut usein niitä nyt vaan on jos mennään kertomaan.

Mielenkiintoista? Itse en vielä ole törmännyt niin pitäviin todisteisiin että niiden perusteella voisin pitää asiaa niin varmana että kertoisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi