Joka prkleen kerta, kun olen sopinut myöhäisen uloskirjautumisen, rommeltaa hotellisiivooja liian aikaisin sisään ja oh sorry. Joka hhhhvetin kerta.
Hyvästi lepo sitten siinä hotellisängyllä. Kahdessa eri ketjussa nyt tapahtunut viime aikoina.
Hotellisiivoojat, mistä merirosvoradiosta saatte tiedot, missä huoneessa vielä asiakas ja missä ei.
Kohta oikeesti huudan aika vmaisesti seuraavalle liian aikaisin ovea rynkyttäjävälle siistijälle.
Kommentit (47)
heathrowlla yhdessä hotellissa oli ei paikalliset siivoojat jotka hakkasivat ovia joka aamu aivan täysillä huutaen ja kolistellen vimmatusti ja sitten avasivat ovet ja huusivat lisää, herättivät siinä samalla turistien lisäksi myös mm. lentokapteenin joka oli juuri saapunut väsyneenä työstään. Ihmettelen miten otetaan kielitaidottomia siivoojia jotka eivät kykene lukemaan do not disturb lappuja. Olivat siinä luulossa että kaikki (myös vasta saapuneet) pitää ajaa heti ulos kaikista huoneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että niissä hotellisiivoojissa on paljonkin sellaisia, jotka osaavat suomea niin hyvin, että palstailevat täällä? En usko...
Hotellisiivoille maksetaan todella vähän ja heillä on koko ajan kauhea kiire. Ei ole ihme, ettei työtä hoideta niin hyvin.
Ei se silti oikeuta menemään huoneeseen. Tuo on asiakkaalta varastamista hotellin toimesta jota siivooja edustaa.
Se on asiatonta häiritsemistä, mutta varastamiseen on ihan toiset käytännöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko että osaavat lukea suomea tai egnaltia?
No sitten piirrän kellotaulun jossa aika ennen uloskirjautumista, sitten nuoli --> ja seuraava piirretty kuva siistijähenkilöstä pujotettuna vartaaseen nuotiolle. Siksi vaan, että helppo toteuttaa piirtäen.
T. Ap, 3. tason vip asiakas eräässä suuressa hotelliketjussa
Tuota, en luottaisi tuohonkaan. :D Kannattaa ehkä sopia vastaanoton kanssa ne ajat ja heille paukuttaa päähän että viestin pitää välittyä myös siivoojille. Siivojilla kuitenkin on myös oma esimies.
Siellä on sellaista putkiaivoa siivoamassa että ei kannata luottaa että osaisivat mitään järkeillä itse.
Hotellisiivoojien halveeraaminen antaa omanlaisen kuvan sinun aivokapasiteettisi rajoista.
Vierailija kirjoitti:
joo keskeyttää hyvät runkkaamiset!
Huipennus onkin osattava ajoittaa siivoojan saapumiseen
-Asko-
Mä jätän noissa tapauksessa oman vastineeni: kakki pökäle lavuaarissa kertoo mielipiteeni.
Mä sanomalla sanoin kerran samalla käytävällä oleville siivoojille, olin siis seuraavankin yön, että ei tarvitse siivota. Olivat silti käyneet. Eikä se lappu ole auttanut, kerran laitoin sen "säästän luontoa" -lapun lähtiessä ja olivat kai ajatelleet, että unohdin sen, kun myöhään palattuani näin, että siivottu on. Mutta kun olin pois koko päivän, en vaan halunnut että siellä turhaan käydään.