"En tee lasta lihavalle" - laihduttaisitko vai jättäisitkö
Kommentit (48)
Onhan tuo ihan järkevää. Jos yhtään ei kroppaa ole treenattu niin aika huono synnyttäjä silloin on.
Jättäisin, laihduttaisin ja hankkisin kymmenen penskaa.
Mä taas en tekisi lyhyelle miehelle lapsia.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:53"]Onhan tuo ihan järkevää. Jos yhtään ei kroppaa ole treenattu niin aika huono synnyttäjä silloin on.
[/quote]
Mä oon ollut ihan supersynnyttäjä enkä oo ikinä treenannut. Eise siihen vaikuta
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:53"]Onhan tuo ihan järkevää. Jos yhtään ei kroppaa ole treenattu niin aika huono synnyttäjä silloin on.
[/quote]
Mä oon ollut ihan supersynnyttäjä enkä oo ikinä treenannut. Eise siihen vaikuta
[/quote]
Ja bmi kaikissa raskauksissa on ollut reippaasti yli 30. Hyvin oon mukulat silti saanut synnytettyäm
Mä laihduttaisin ja jättäisin. Tuossa järjestyksessä. Tai no, riippuu mikä aloituspaino on. Joskus voi olla ihan aiheellista huomauttaa asiasta.
Jättäisin. Ei se ihminen silloin rakasta jos noin sanoo. Ajatellen vielä että raskauden myötä niitä kiloja voi tulla. Kokoajan pelko persiisä onko liikaa. Ja sit laihduttaisin ilman kusipäätä ja etsisin kunnollisen miehen :)
No jos poikaystävä tai mies olisi minua tarkoittanut sillä lihavalla kun alipainon kanssa kamppailin niin olisi ollut sekunnissa entinen mies. Jos olisin ollut 100+kg niin olisin luultavasti yrittänyt laihduttaa vähentääkseni riskejä sinne normaalipainoiseksi.
Kyllä mulla ainakin itselläni on sellaiset standardit, ettei nainen voi päästää itseään lihomaan järkyttävästi. En halua sellaista äitiä lapsilleni, vaan sellaisen joka suhtautuu terveellä tavalla ruokaan ja liikuntaan.
Eikä niitä lapsia ihan niin vain tehdä, lahjoja ne ovat. Jättäisin mokoman esteetikon heti. Eihän hän ihmistä rinnalleen hae, vaan koristetta.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:16"]
Jättäisin. Ei se ihminen silloin rakasta jos noin sanoo. Ajatellen vielä että raskauden myötä niitä kiloja voi tulla. Kokoajan pelko persiisä onko liikaa. Ja sit laihduttaisin ilman kusipäätä ja etsisin kunnollisen miehen :)
[/quote]
Kunnollinen mies hankkii lapsia harkiten, eikä niin että kun nyt satun olemaan tämän naisen kanssa niin...
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:24"]
Eikä niitä lapsia ihan niin vain tehdä, lahjoja ne ovat. Jättäisin mokoman esteetikon heti. Eihän hän ihmistä rinnalleen hae, vaan koristetta.
[/quote]
Siis miten lasten hankkiminen ja koristeet liittyy yhteen? Ja itsellesikö käy sitten kaikenlaiset miehet: lihavat, lyhyet, kaljut, rumat...
Niinniin, ei rakasta se mies edes harkiten.
[/quote]
Kunnollinen mies hankkii lapsia harkiten, eikä niin että kun nyt satun olemaan tämän naisen kanssa niin...
[/quote]
Lihavilla naisilla on enemmän testoa ja vähemmän estrogeeniä sekä korkeammat kortisolitasot. Miksi minun pitäisi haluta tehdä tällaisen naisen kanssa lapsia eikä jonkun joka elää terveessä kehossa?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:27"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mistä se nainen voi tietää jos mies ei hänelle sitä sano ääneen? Eihän rakkaus tarkoita sitä, että ollaan valmiita tekemään lapsia. Kyllä mäkin rakastan ex-tyttöystävääni edelleen, mutta erosin koska se oli järkevää tulevaisuuden kannalta.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:53"]Onhan tuo ihan järkevää. Jos yhtään ei kroppaa ole treenattu niin aika huono synnyttäjä silloin on. [/quote] Mä oon ollut ihan supersynnyttäjä enkä oo ikinä treenannut. Eise siihen vaikuta [/quote] Ja bmi kaikissa raskauksissa on ollut reippaasti yli 30. Hyvin oon mukulat silti saanut synnytettyäm
[/quote]
No kuis muuten menee, päivitä plokias, nainen!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:27"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kunnollisilla miehillä on myös kunnon käytöstavat.
Jättäisin. Ja sit laihduttaisin.