"En tee lasta lihavalle" - laihduttaisitko vai jättäisitkö
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:19"]
En sanoisi mitään, kävelisin pois.
Huomenna pakkaisin tavarani ja jättäisin avaimeni keittiön pöydälle, saatesanoilla " Hyvästi."
Sitten keräilisin itseäni jonkin aikaa, löytäisin ihanan uuden miehen, laihduttaisin ja hankkisin uuden miehen kanssa fiksuja lapsia.
[/quote]
Ja egosi olisi vihdoin saanut pönkityksen.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:20"]
vastaisin, etten tee lasta tyhmälle.
[/quote]
Miten se korreloi älykkyyden kanssa, ettei ihminen pysty ottamaan kritiikkiä painostaan?
Saako tupakasta sanoa samalla tavalla naiselle? No varmasti mielestänne saa, mutta miten ne teidän ihranne on jotain niin saatanan pyhää ettei niistä saa mitään sanoa tai, hui kauheaa, esittää vaatimuksia? Suosittelen terapiaa aika monelle tähän ketjuun kommentoineelle naiselle.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:52"]Lihavuus ohjelmoituu lapsiin. Vaikuttaa siihen, miten lapset myöhemmin sairastavat. Todellakin kannattaa olla laiha, jos hankkii lapsia.
[/quote]
Kyllä se laihuuskin ohjelmoituu lapsiin, joten todellakin kannattaa olla normaalipainoinen saadessaan lapsia. Eikä kannata myöskään kannata kantaa mitään geenivirheitä, jotka voivat sairastuttaa lapsen. :-D
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:53"]Onhan tuo ihan järkevää. Jos yhtään ei kroppaa ole treenattu niin aika huono synnyttäjä silloin on.
[/quote]
Mä oon ollut ihan supersynnyttäjä enkä oo ikinä treenannut. Eise siihen vaikuta
[/quote]
Ja bmi kaikissa raskauksissa on ollut reippaasti yli 30. Hyvin oon mukulat silti saanut synnytettyäm
[/quote]Mutta aiheutit heille terveysongelmia 70 vuodeksi.
[/quote]
Onneksi voivat omilla toimillaan kumota aiheuttamani haitat, toisin kuin esim. tupakoitsijoiden lapset.
Ihmettelen, että täällä on moni joka ei ymmärrä mitä tarkoittaa tosirakkaus tai ehdoton rakkaus. Ehkä se selittyy sillä, että täällä on myös nuoria kävijöitä. Ehdoton-/tosirakkaus on sitä, että rakastaa kumppaniaan kaikkine vikoineen päivineen. Ei tarvi asettaa ehtoja "sitten kun". Rakastaa, vaikka elämä koettelee ja vie. Koskaan kun ei voi elämässä etukäteen tietää miten käy. Mielestäni tällaiset laihuus/lihavuus asiat ovat ihan toisarvoisia siinä vaiheessa, kun katsot elämää silmästä silmään, vaikka että tuo ihminen nyt viedään multa - mitä mulle jää? Sitä kannattaa miettiä ja pohtia ja pitää se oma rakas lähellä ja hyvänä :). Ei mulla muuta.
Terv. muori
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:23"]
Kyllä mulla ainakin itselläni on sellaiset standardit, ettei nainen voi päästää itseään lihomaan järkyttävästi. En halua sellaista äitiä lapsilleni, vaan sellaisen joka suhtautuu terveellä tavalla ruokaan ja liikuntaan.
Minä taas en ottaisi tyhmää lapseni isäksi. Enkä miestä joka roikkuu av:lla
[/quote]
:D Mitä tähän voi sanoa? Itse et roiku av:lla, vaan joku muu kirjoittaa puolestasi?
Olen nainen. En voisi kuvitella, että mieheni kirjottelisi täällä. Luetko myös naistenlehtiä?
[/quote]
Et liene oikea hänelle. Johtopäätös edessä.