Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mul on lyhyt ja huono muisti siks olen luotettava!

Vierailija
20.02.2015 |

Mulle kertoo monikin omia tai muiden ihmisten vaikeuksia , en kerro eteenpäin. Onneks huonosta muistista on se etu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä muisti. Luotettavuudesta minul on kierompi käsitys.

Vierailija
2/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:38"]Minulla on hyvä muisti. Luotettavuudesta minul on kierompi käsitys.
[/quote]Kierompi käsitys?, siis sä tiedät mitä luottamus tarkoittaa mut juoruat kuitenkin?
Et sä sillon ole mikään luotettava. Sorry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se, et harvaan ihmiseen pystyy täysin luottamaan.

Vierailija
4/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekkin se juoruaminen vaan on elämän suola.Tietysti jos hyviä asioita kertoo niin Ok.

Vierailija
5/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olen tällänen Polonen siks juoruun.

Vierailija
6/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siitä hyötyä, ettet pääse lavertelemaan kaikenlaista shaissea väärille tyypeille. Ei se välttämättä tarkoita, että olet luottamuksen arvonen ihminen.

Vierailija
7/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:51"]Onhan siitä hyötyä, ettet pääse lavertelemaan kaikenlaista shaissea väärille tyypeille. Ei se välttämättä tarkoita, että olet luottamuksen arvonen ihminen.
[/quote]Jaa onko sul "kierompi käsitys?".Jus.

Vierailija
8/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa muistisi ei ole huono, vaan sinä et käsittele ja työstä asiaa tarpeeksi paljon työmuistissa tai pidä sitä niin tärkeänä että muistaisit sen.

Vierailija
9/9 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:32"]

Mulle kertoo monikin omia tai muiden ihmisten vaikeuksia , en kerro eteenpäin. Onneks huonosta muistista on se etu.

[/quote]

Tavallaan siis se, että kertoo sulle salaisuuksia, on sama kuin kertoisi ne pienelle vauvalle tai vaikka koiralleen. Yhtä paljon kiinnostaa. 

Toivottavasti et kerro ystävillesi huonosta muististasi. He saattaisivat vähän pahastua, jos myöntäisit autuaasti unohtaneesi, kuinka he ovat sinulle uskoutuneet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi