Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aivan kahjoa tämä rokotepainostus ja passi

Vierailija
26.11.2021 |

Eräs tuttavani otti ekan rokotteen ja sai ikäviä sivuvaikutuksia. Nyt ei uskalla ottaa toista. On nuori opiskelija, jolla olisi kaikkea kivaa tiedossa mutta ilman passia ei toki pääse. Ymmärrän, että on valittava joko rokote tai poissaolo bileistä. Mielestäni kuitenkin pitäisi olla tarjolla mahdollisuus nopeaa testiin jonka turvin voisi osallistua tapahtumiin.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nousiko kuume, tuliko pää ja käsi kipeäksi :D

Rajut oireet > haittailmoitus fimeaan 🤦🏼‍♀️

Nykynuoret on niin nynnyjä, että jos käsi kipeytyy pistoskohdassa ja hieman on lämpöä, niin heti tehdään ilmoitus ja haetaan viikon sairasloma. Meillä töissä vanhemmat työntekijät ei ole olleet poissa töistä vuosiin, mutta nuoremmat on jopa 4-5 kertaa vuodessa. 

Vierailija
62/67 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin Suomea te koronavastaiset elätte? En tunne itse yhtäkään ja asun Helsingissä. Voi olla myös vain joku kouluttamattomien juttu.

Oletko itse siis korona_myönteinen_, vai mitä yrität sanoa?

Itse en ole stadissa koronafaneihin törmännyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passia ajetaan kuin käärmettä pyssyyn raha ja valta silmissä kiiluen. Siitä tuleekin tyylikkäästi yhtä väliaikainen kuin kaksoistorni-iskun jälkeisistä lentokenttien turvatoimista, jotka eivät ole vielä yhtään iskua koskaan missään pysäyttäneet.

Ah, demokratian valuminen tyranniaan.

Vierailija
64/67 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vertaan tuttavapiirissä koronasairauksia ja piikkihaittoja niin huh huh. Pari flunssaa vastaan parit halvaukset ja sydänlihastulehdus ym ym ym yms

Mä odotan edelleenkin, että räjähdän näistä kahdesta rokotteesta, mitä rokottamattomat lupasivat. En myöskään loista pimeässä. Sitä ei ole vieläkään tapahtunut. Mistä voin hakea korvauksia?

äsken vapaasti suomennettuna että  tutkija totetaa x että 1.6 v. päästä alkaa hidas rappeutuma, samat ongelmat mitä sikaflunssan vuoksi eräät kärsivät. voit itse goog,, ekun ankata niitä tietoja. 

Sama juttu kun tsernobilin katolle veivät omia kansalaisia kopterilla hetkeksi tomimaan, osalle jo lyhyt altistus aloitti säteilymyrkytyksen, toisille sairastuminen tuli myöhemmin. Samat päti kuolleisuuteen.. Tosi tarina sekin. 

Suomessa salailtiin tietoa silloinkin. Terveisin happosateen levinneisyyspilven alla vesisateesta nauttinut kansalainen. 

Ruotsi, kiitos tiedosta! 

Vierailija
65/67 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta piikistä voi kuolla, ei sitä pitäis ottaa hinnasta mistä hyvänsä. Rip tuokin tyttö

0/5

halpahintaista puskahuutelua

Vierailija
66/67 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vertaan tuttavapiirissä koronasairauksia ja piikkihaittoja niin huh huh. Pari flunssaa vastaan parit halvaukset ja sydänlihastulehdus ym ym ym yms

Mä odotan edelleenkin, että räjähdän näistä kahdesta rokotteesta, mitä rokottamattomat lupasivat. En myöskään loista pimeässä. Sitä ei ole vieläkään tapahtunut. Mistä voin hakea korvauksia?

äsken vapaasti suomennettuna että  tutkija totetaa x että 1.6 v. päästä alkaa hidas rappeutuma, samat ongelmat mitä sikaflunssan vuoksi eräät kärsivät. voit itse goog,, ekun ankata niitä tietoja. 

Sama juttu kun tsernobilin katolle veivät omia kansalaisia kopterilla hetkeksi tomimaan, osalle jo lyhyt altistus aloitti säteilymyrkytyksen, toisille sairastuminen tuli myöhemmin. Samat päti kuolleisuuteen.. Tosi tarina sekin. 

Suomessa salailtiin tietoa silloinkin. Terveisin happosateen levinneisyyspilven alla vesisateesta nauttinut kansalainen. 

Ruotsi, kiitos tiedosta! 

-0/5

muista pitää jatkossa ikkunat kiinni!!

Vierailija
67/67 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Janunen kirjoitti:

Koronarokotetta en ota ikinä ja koronapassiin pyyhin takapuoleni.

-

Minun koronapassi on puhelimessa Iphone 11 ja olen kyllä jonkin verran tarkkana sen kanssa, miten ja missä käytän sitä. Tuo kun on kallein puhelimeni koskaan.

- Ihan mielenkiinnosta, mikäs luuri sinulla olikaan?

-