Aivan kahjoa tämä rokotepainostus ja passi
Eräs tuttavani otti ekan rokotteen ja sai ikäviä sivuvaikutuksia. Nyt ei uskalla ottaa toista. On nuori opiskelija, jolla olisi kaikkea kivaa tiedossa mutta ilman passia ei toki pääse. Ymmärrän, että on valittava joko rokote tai poissaolo bileistä. Mielestäni kuitenkin pitäisi olla tarjolla mahdollisuus nopeaa testiin jonka turvin voisi osallistua tapahtumiin.
Kommentit (67)
Onko kansalaisopistossa Turun seudulla tarjolla ruumisarkun tekokurssia?
Haluaisin varautua kunniakkaaseen loppuun joka olisi minun näköiseni. Olen jo valinnut arkkuvaatteet, jotka tullaan muistamaan ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos vertaan tuttavapiirissä koronasairauksia ja piikkihaittoja niin huh huh. Pari flunssaa vastaan parit halvaukset ja sydänlihastulehdus ym ym ym yms
Mä odotan edelleenkin, että räjähdän näistä kahdesta rokotteesta, mitä rokottamattomat lupasivat. En myöskään loista pimeässä. Sitä ei ole vieläkään tapahtunut. Mistä voin hakea korvauksia?
Käykää allekirjoittamassa Kansalaisaloite koronapassin käytön laajentamista vastaan. Minä kävin.
Koronapassi ei edes lisää terveysturvallisuutta, sillä vain saadaan kansa kirjattua ja sitten ovst kaikki terveystietosikin esim työnantajan käytössä. Askel askeleelta luovumme yksityisyydensuojasta.
Käykää allekirjoittamassa!
Täällä kokoontuu yhteiskunnan rskaväki ketkä rottien tavoin piiloutuvat kun muut eivät halua heitä enää keskuuteensa. Ei täällä esitettyjä ajatuksia tapaa oikeasti missään oikeassa elämässä. N26 Espoo
En kyllä keksi mikä rokotteen sivuvaikutus voisi olla pahempi kuin 10 päivän tehohoito ja kuoleminen tukehtumalla :D
No voi harmi. Biletys ei ole mikään pakollinen tilanne tai kansalaisoikeus, joten pysyköön kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nousiko kuume, tuliko pää ja käsi kipeäksi :D
Piikkihaittojen vähättelyä on törkeää, kun moni on tehnyt itsemurhan Pfizerin piikin jälkeen tulleen kroonisen haitan takia.
Olet täysin moraaliton.
Moni? En ole kuullut yhdestäkään tapauksesta, vaikka lähes kaikki tuntemani aikuiset ihmiset on rokotettu kaksi kertaa. Yhdellekään ei ole myöskään tullut pitkäaikaisia vaivoja. Omatkin, kohtalaisen ikävät hormonaaliset oireet toisen rokotuksen jälkeen loppuivat kahdessa kuukaudessa. Älä liioittele ja levitä valheellista propagandaa.
Sukulaiseni kuoli parin viikon päästä rokotteen saamisen jälkeen outoihin oireisiin. Tuttuni kahdella sukulaisella tuli oireita, kuukautiset alkoivat vaikka olivat jo loppuneet iän myötä, toinen sai aivoveri tulpan.
Tunnen monia ihmisiä joilla on aina vähän väliä outoja oireita. Viime vuonna ne johtuivat sähköyliherkkyydestä ja sitä edellisenä sitten 5G-mastoista. Nyt kaikki oudot oireet liittyvät aina rokotteeseen.
Säälin näitä 5g ja sähköyliherkkyyspotilaita. On niitä niin raskaasti huijattu ja edelleenkin osa uskoo vahvasti näihin "oireisiin". Tapasin yhden tällaisen ja oli sulkeutunut työelämästä ja lähes kokonaan yhteiskunnasta. Mutta kun usko on vahva, niin millään et saa niitä uskomaan, että ovat huijattuja. Nyt rokottamattomat tekevät saman karhunpalveluksen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kokoontuu yhteiskunnan rskaväki ketkä rottien tavoin piiloutuvat kun muut eivät halua heitä enää keskuuteensa. Ei täällä esitettyjä ajatuksia tapaa oikeasti missään oikeassa elämässä. N26 Espoo
Ok, onnea sinne oikeaan elämään Espooseen. Tulet tarvitsemaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Käykää allekirjoittamassa Kansalaisaloite koronapassin käytön laajentamista vastaan. Minä kävin.
Koronapassi ei edes lisää terveysturvallisuutta, sillä vain saadaan kansa kirjattua ja sitten ovst kaikki terveystietosikin esim työnantajan käytössä. Askel askeleelta luovumme yksityisyydensuojasta.
Käykää allekirjoittamassa!
:) Kaivoit tass ajatuksia ihan omista tutkimuksistasi: "sitten ovst kaikki terveystietosikin esim työnantajan käytössä." Tämä on oman pahan olon purkamisen ja omien luulojen ainoita sylkemiskanavia. Hanki apua itsellesi, ja lue muutakin kuin omia ajatuksiasi.
Missä päin Suomea te koronavastaiset elätte? En tunne itse yhtäkään ja asun Helsingissä. Voi olla myös vain joku kouluttamattomien juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vertaan tuttavapiirissä koronasairauksia ja piikkihaittoja niin huh huh. Pari flunssaa vastaan parit halvaukset ja sydänlihastulehdus ym ym ym yms
Mä odotan edelleenkin, että räjähdän näistä kahdesta rokotteesta, mitä rokottamattomat lupasivat. En myöskään loista pimeässä. Sitä ei ole vieläkään tapahtunut. Mistä voin hakea korvauksia?
Mulle luvattiin mikrosiru, mutta en ole sitäkään löytänyt. Mua voidaan kuitenkin seurata auton GPS-koordinaateista, kännykän sijaintitiedoilla, maksutapahtumilla ja lähes kaikella muullakin. Eli miten musta edes hyödyttäisiin?
Alan epäillä, että rokotevastustajat ovat valehdelleet mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, onnea sinne oikeaan elämään Espooseen. Tulet tarvitsemaan sitä.
Onkos tämä sinun perusteltu ennusteesi vai oikein uhkaus tuolle kirjoittajalle?
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea te koronavastaiset elätte? En tunne itse yhtäkään ja asun Helsingissä. Voi olla myös vain joku kouluttamattomien juttu.
Ajatella, että Suomessa on maksuttoman peruskoulutuksen saaneita ja läpikäyneitä kansalaisia, joilla oppimisen ja omaksumisen kyky on mennyt ohi. Mihin lie keskittyneet. Omiin tutkimuksiinsa.
:)
Koronarokotetta en ota ikinä ja koronapassiin pyyhin takapuoleni.
Tulispa nyt pian se uusi päivitetty rokote, niin päästäisiin ottamaan se ja tehosteet siihen! En haluaisi ottaa enää yhtään piikkiä tätä vanhaa wuhanin variantti-rokotetta...
Hannu Janunen kirjoitti:
Mie kuulin siut. Tuukko miun kaa kaveriks arkuntekokurssille? Miuta pelottais vähemmä.
Hannu Janunen kirjoitti:
Ethän sinä mitään passia ilman rokotteita saa.
Vierailija kirjoitti:
Hannu Janunen kirjoitti:
Ethän sinä mitään passia ilman rokotteita saa.
Negatiivisella testituloksella tai todistetusti sairastetulla taudilla saa.
Hannu Janunen kirjoitti:
En ole aivan varma, että kannattaako sinun Hannu (vai onkohan nimimerkki?) mainostaa julkisesti ajatuksiasi...
Pelottaa jo tässä itsekin kirjoittaa tänne mitään, kun aina on joku tahvo, joka uskoo surutta mun löysät puheet ja sivuuttaa tutkimustiedon tuosta vain. Olenko siis hullujen holhooja?