Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä yli 50v nainen. Onko emättimesi tiukkuus säilynyt?

Vierailija
20.02.2015 |

Otsikossa kaikki oleellinen. Täyttääkö normi penis sinut vielä, vai onko vaatimukset kasvaneet iän karttuessa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös 50+ useita synnyttänyt lorttovittu. Ja serkkulikka (kateellisena) sanoo, että jos minun saamistani kulleista rakennettaisiin jotain luovaa, tulisi kapulasilta Helsingistä Ouluun -ja kaiteet kans!

Mutta nykyinen mieheni (joka on pilluja elämänsä aikana nussinu keskivertoa enemmän) kehuu, että ei ikinä ole näin herkullista vittua saanu. Hän on kyllä myös keskivertoa kookkaampi.....

Ja on kanssani täysin vapaaehtoisesti, että ei vaan kehu lämpimikseen.

Vierailija
22/29 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:36"]

En ole vielä 50, mutta eipä enää kaukana. Synnyttänyt olen ja mies sanoo, että olen lähes yhtä tiukka kuin ennen lapsia. Ja siltä itsestänikin tuntuu, en ihan yhtä tiukka, mutta melkein. Liikunta tosiaan auttaa paljon, mutta sen pitää olla oikeanlaista liikuntaa, juoksu esim. löysyttää lantionpohjaa, joten ei hyvä. Samoin voi tehdä kuntosaliharjoittelu. Sen sijaan pilates ja jooga ovat erinomaisia, varsinkin joogassa on mahtavia liikkeitä nimenoman lantionpohjalle. Uskonpa, että kaikilla pitkään jooganneilla on hyvät lantionpohjanlihakset pitkälle vanhuuteen. Lisäksi tietysti tavallista treeniä ko. lihaksille ja treenikuulat päivittäiseen käyttöön ja joskus yöksikin ne kannattaa laittaa sisälle. Itse käytän kaikkein pienimpiä, painavia, synnyttämättmille tarkoitettuja.

Lisäksi on olemassa luontaistuotteita, jotka vaikuttavat muuten tiukentavasti. Supistavat jopa emättimen aukkoa. Suomesta näitä ei saa, mutta onneksi netistä tilaamalla saa. Ovat oikeasti tehokkaita, olen jo pari vuotta käyttänyt.

[/quote]

Mielenkiintoni heräsi noihin mainitsemiisi luontaistuotteisiin. Kertonet meille kaikille onko ne aineesi kiinteässä, nesteenä, jauheena, geelinä vai höyrynä. Lisäksi kertonet pakkauskoon ja hinnan. Merkkiä tai nimeä ei tarvitse

[/quote] Juu voin kertoa, kapseleita ovat, toinen 100 kpl postikuluineen n. 35 e ja toinen 100 kpl postikuluineen alle 20 e. Riippuu tietysti paikasta mistä tilaa tuo hinta, vaihtelua on aika paljon. Kalleimmat maksaa moninkertaisesta ja halvempiakin on, nuo on keskihintaisia. En tiedä saako noita omaan käyttöön tilata, mutta ei niitä täällä saa tietojeni mukaan myydä. Maailmalla ihan normitavaraa, Suomessa vaan tää oma lainsäädäntö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 12:03"]

Itse en tee tiukalla pillulla mitään, koska paksu kyrpäni ei mahdu sinne. Tuollainen useita lapsia synnyttänyt väljehtynyt vittu on minulle se oikea. Nämä rouvat osaavat myös arvostaa sitä koko pillun täyttävää tunnetta jonka paksu kyrpäni tekee heille.

[/quote]

Sama juttu. Olen 23 vuotias ja seksi saman ikäisten kanssa ei tule kuuloonkaan mahtumisen vuoksi. Vanhemman naisen kanssa tuntuu tiukalta, mutta mahtuu kuitenkin. Seksi on ollut upeaa +50 naisten kanssa.

Vierailija
24/29 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin aikoinani 52 vuotiaan naisen kanssa ja yllätyin kun menimme ensimmäistä kertaa sänkyyn. Hän oli tiukka vaikka synnyttänyt kaksi lasta. Vaihdoimme asentoa sängyssä niin muuttui tiukkuus. Erosimme myöhemmin ja seksi jäi meille vähäksi aikaa yhteiseksi kivaksi. Kunnes molemmat tahollamme löysimme uudet kumppanit. Tosin vuosia on juossut jo eteenpäin, mutta vastaavaa tavaraa en ole törmännyt

Vierailija
25/29 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maranz34 kirjoitti:

Seurustelin aikoinani 52 vuotiaan naisen kanssa ja yllätyin kun menimme ensimmäistä kertaa sänkyyn. Hän oli tiukka vaikka synnyttänyt kaksi lasta. Vaihdoimme asentoa sängyssä niin muuttui tiukkuus. Erosimme myöhemmin ja seksi jäi meille vähäksi aikaa yhteiseksi kivaksi. Kunnes molemmat tahollamme löysimme uudet kumppanit. Tosin vuosia on juossut jo eteenpäin, mutta vastaavaa tavaraa en ole törmännyt

”Vaihdoimme asentoa sängyssä niin muuttui tiukkuus.” Lause ei oikein auennut

Vierailija
26/29 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri viikolla sängyssä kuusikymppisen aivan ihanan, mukavan , kiihkeän, hyvän näköisen ja fiksun naisen kanssa, joka pitää itsestään huolta monin tavoin jo ammattinsakin takia. Sopivan tiukat pakarat, reidet kunnossa, koko kroppa muutenkin hyvä ja se vagina, voi luoja....Siistiksi sheivattu tiukka häpy odotti vain tulemistani...ja se kaluni puristelu yhdynnässä sopivasti kun lihakset ovat siellä kunnossa. Mahtavaa. Olen saman ikäluokan mies. Meille on kehittymässä tästä hyvä fwb-suhde.

Vierailija
27/29 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vanhemmiten vagina tiukentuu.

Vierailija
28/29 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaa  Näin ikääntyminen vaikuttaa vaginaan....se todellakin tiukkenee.

Vierailija
29/29 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:36"]

En ole vielä 50, mutta eipä enää kaukana. Synnyttänyt olen ja mies sanoo, että olen lähes yhtä tiukka kuin ennen lapsia. Ja siltä itsestänikin tuntuu, en ihan yhtä tiukka, mutta melkein. Liikunta tosiaan auttaa paljon, mutta sen pitää olla oikeanlaista liikuntaa, juoksu esim. löysyttää lantionpohjaa, joten ei hyvä. Samoin voi tehdä kuntosaliharjoittelu. Sen sijaan pilates ja jooga ovat erinomaisia, varsinkin joogassa on mahtavia liikkeitä nimenoman lantionpohjalle. Uskonpa, että kaikilla pitkään jooganneilla on hyvät lantionpohjanlihakset pitkälle vanhuuteen. Lisäksi tietysti tavallista treeniä ko. lihaksille ja treenikuulat päivittäiseen käyttöön ja joskus yöksikin ne kannattaa laittaa sisälle. Itse käytän kaikkein pienimpiä, painavia, synnyttämättmille tarkoitettuja.

Lisäksi on olemassa luontaistuotteita, jotka vaikuttavat muuten tiukentavasti. Supistavat jopa emättimen aukkoa. Suomesta näitä ei saa, mutta onneksi netistä tilaamalla saa. Ovat oikeasti tehokkaita, olen jo pari vuotta käyttänyt.

Mielenkiintoni heräsi noihin mainitsemiisi luontaistuotteisiin. Kertonet meille kaikille onko ne aineesi kiinteässä, nesteenä, jauheena, geelinä vai höyrynä. Lisäksi kertonet pakkauskoon ja hinnan. Merkkiä tai nimeä ei tarvitse

Älkää nyt höyrähtäkö näihin rahat pois tyhmiltä tuotteisiin. Kaksi minuuttia kahdesti päivässä jumppaa riittää. Ja sen voi tehdä missä vain ja vaatteet päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä