Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri tivaa syytä miksi minulla ei ole hänelle koskaan aikaa

Vierailija
03.05.2023 |

Todellinen syy on se, että hän on todella tylsä. Ei varsinaisesti tyhmä, mutta jotenkin tosi tynnyrissä kasvanut ja sellainen keskinkertainen. Hänellä on paljon kaltaisiaan insta-pose-samppanjakavereita joita itse en jaksa yhtäkään iltaa.

Mitä vastaisit kaverin kyselyyn jos totuus olisi tuo?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että olemme kasvaneet erilleen. En haluaisi tavata enää.

Vierailija
2/18 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mieluummin kutoa sukkaa ja ratkoa ristikoita kotona. Ei oikein kiinnosta lähteä baanalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mieluummin kutoa sukkaa ja ratkoa ristikoita kotona. Ei oikein kiinnosta lähteä baanalle.

Minäkin luulin nuorempana että on olemassa vain nämä kaksi tapaa elää. Dokata tai jäädä himaan.

Vierailija
4/18 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin luulin nuorempana että on olemassa vain nämä kaksi tapaa elää. Dokata tai jäädä himaan.

Voi myös dokata himassa.

Vierailija
5/18 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi myös dokata himassa.

Totta.

En ymmärrä mitä muuta syytä olisi herätä aamulla kuin mennä duuniin tienaamaan rahaa jolla voi ostaa muotivaatteita, brunsseja ja viiniä.

Vierailija
6/18 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi myös dokata himassa.

Totta.

En ymmärrä mitä muuta syytä olisi herätä aamulla kuin mennä duuniin tienaamaan rahaa jolla voi ostaa muotivaatteita, brunsseja ja viiniä.

niinpä. sossusta saa rahaa töitä tekemättä, jotta voi ostaa siideriä, tupakkaa ja tatuointeja

Vierailija
7/18 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi myös dokata himassa.

Totta.

niinpä. sossusta saa rahaa töitä tekemättä, jotta voi ostaa siideriä, tupakkaa ja tatuointeja

Hienoa elämää. Mitä väliä oletko kännissä jahdin kannella vai kaverin olkkarissa. Yhtä kehittävää se on silti.

Vierailija
8/18 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että "olen katsellut niitä sun instapostauksia ja miettinyt, että onkohan meillä enää oikein mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita, kun minua ei tuollaiset touhut jaksa lainkaan innostaa".

Vierailija
9/18 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että "olen katsellut niitä sun instapostauksia ja miettinyt, että onkohan meillä enää oikein mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita, kun minua ei tuollaiset touhut jaksa lainkaan innostaa".

Jotain tämän tyyppistä varmaankin. Olisipa ollut helppoa jos toinen olisi ymmärtänyt vihjeen ja suunnannut huomionsa vapaaehtoisesti toisaalle. Emme ole nähneet puoleen vuoteen vaikka asumme lähekkäin.

Vierailija
10/18 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se taas sieltä. Vihjaillaan ja ihmetellään, kun toinem osapuoli ei tajua.

Vierailija
11/18 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran oikein tivaa syytä, niin sano suoraan, että et halua koskaan nähdä. Ärsyttävää, jos vetoat aina vaan kiireisiin. Tyhmä olohan siitä tulee kaverillesi. 

Vierailija
12/18 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran oikein tivaa syytä, niin sano suoraan, että et halua koskaan nähdä. Ärsyttävää, jos vetoat aina vaan kiireisiin. Tyhmä olohan siitä tulee kaverillesi. 

Itse lopetan kyselemästä jos ei koskaan muka ole aikaa nähdä. Jos hänestä ei kuulu, ymmärrän tilanteen ja jatkan elämää. Siitä tulisi tyhmä olo jos joku joutuisi oikein tavaamaan mulle, että minkä värinen se taivas on.

Vierailija
13/18 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se taas sieltä. Vihjaillaan ja ihmetellään, kun toinem osapuoli ei tajua.

Normaali ihminen kyllä tajuaisi. Tällä palstalla on teitä tolleroita joille pitää vääntää ratakiskoa että viesti menee perille.

Vierailija
14/18 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut?

Vierailija
15/18 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkean älykkyysosamääräni vuoksi en voi olla tekemisissä tylsimysten kanssa. 

Tuollainen edistää ystävyyssuhteita. 

Vierailija
16/18 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkean älykkyysosamääräni vuoksi en voi olla tekemisissä tylsimysten kanssa. 

Tuollainen edistää ystävyyssuhteita. 

No pakkohan sitä on suorittaa jonkinasteisesta seulontaa, tai muuten päätyy aivan vääriin piireihin.

Mielummin yksin kuin huonossa seurassa. On supervoima viihtyä omassa seurassaan.

Vierailija
17/18 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hivuttautuminen

Vierailija
18/18 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto