Kerro mikä saa sinut hyvälle tuulelle tänään?
Aloitetaan aamu kerrankin näin positiivisesti, eli mikä saa sinut hyvälle tuulelle tänään?
Minä aloitan viikonlopun shoppailukierroksella ystävän kanssa!
Hyvää viikonloppua kaikille! ❤
Kommentit (137)
Se että poikaystävä tulee kohta intistä kotiin ja viikon yksin olon jälkeen on taas seuraa ja joku jolle jutella ja pääsen jonkun viereen nukkumaan :) Lisäksi se että vastaat kaikkiin kommentteihin !
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:17"]Se, että olen helvetin tiukassa kunnossa, enkä mikään maavalas :) [/quote] Siitä on syytäkin oll ylpeä, minkä itse on kovalla työllä ansainnut! Tosin tunteet ne on maavalaallakin! Ap
[/quote]
Päälimmäisenä lienee näläntunne :)
t: eri
[/quote]
Riippuu seurasta, välillä kun oikein huono vasta-argumentoija sattuu kohdalle, tunne voi olla myös myötähäpeä. ;)
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:38"]-mukava työviikko takana
-vapaa viikonloppu edessä
-viikon paras päivä eli perjantai!
-tänään myös herkkupäivä, eli ostan jotain hyvää itselleni ja äidilleni ja vietän aikaa hänen kanssaan
-huomenna ystävien kanssa illanviettoa
-ymmärsin vaihteeksi, että töistä ei kannata stressata! asiat menee niin kuin niiden kuuluukin mennä :)
Mukavaa viikonloppua kaikille, etenkin positiiviselle ap:lle! :)
[/quote]
No siinäpä riittää syitä olla iloinen! :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:38"]Se että poikaystävä tulee kohta intistä kotiin ja viikon yksin olon jälkeen on taas seuraa ja joku jolle jutella ja pääsen jonkun viereen nukkumaan :) Lisäksi se että vastaat kaikkiin kommentteihin !
[/quote]
Se kainalo mihin saat taas käpertyä, tuntuu varmasti entistä paremmalta, kun sitä on oikein odottanut ja ikävöinyt! :)
Ap
Kiva kun on kerrankin positiivinen ketju :) Minut sai iloiseksi oma mies, ihan vaan olemalla oma itsensä. Myös käynti psyk.polin omahoitajalla oli mukava. Vaikka vakavista aiheista puhuttiinkin niin kyllä meillä oli hauskaakin :D Todella hyvä hoitosuhde. Voin olla oma itseni. Lomakin alkoi, ajattelin pelailla ja tehdä pitsaa. Nukkua ehkä päiväunet. Monet pienet asiat saa minut hyvälle mielelle :)
Hauskaa ja rentouttavaa viikonloppua teille kaikille!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:17"]Se, että olen helvetin tiukassa kunnossa, enkä mikään maavalas :) [/quote] Siitä on syytäkin oll ylpeä, minkä itse on kovalla työllä ansainnut! Tosin tunteet ne on maavalaallakin! Ap
[/quote]
Päälimmäisenä lienee näläntunne :)
t: eri
[/quote] Mä laihduin kokematta koskaan nälkää. Itseasiassa söin paremmin kuin koskaan.
Mennään kohta ukon kanssa kaupoilla käymään ja ostetaan tulevia kihlajaisjuhliamme varten tarvikkeita ja muuta kivaa ^^ ja sekin että sain kihlasormukseni sormeen, saan säihkyä kilpaa timanttien kanssa <3
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:40"]Vauva nukkui jälleen 10h yöunet ja heräsin hänen nauruunsa. Illalla pääsen salille ja jumppaan ja viikonloppunakin on yhteistä ohjelmaa miehen kanssa ekan kerran vauvan syntymän jälkeen (5kk).
[/quote]
Oi, sinulla on ihan huippu vkl tiedossa, olet kyllä varmasti sen ansainnut! Ja miten mahtavaa, että teillä nukutaan noin hyvin! :)
Ap
[/quote]
Kiitos :)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:43"]Kiva kun on kerrankin positiivinen ketju :) Minut sai iloiseksi oma mies, ihan vaan olemalla oma itsensä. Myös käynti psyk.polin omahoitajalla oli mukava. Vaikka vakavista aiheista puhuttiinkin niin kyllä meillä oli hauskaakin :D Todella hyvä hoitosuhde. Voin olla oma itseni. Lomakin alkoi, ajattelin pelailla ja tehdä pitsaa. Nukkua ehkä päiväunet. Monet pienet asiat saa minut hyvälle mielelle :)
Hauskaa ja rentouttavaa viikonloppua teille kaikille!
[/quote]
Kyllä onni on saada hyvää apua/hoitoa omiin tarpeisiin ja jos oikein nauraakin pystyy yhdessä omahoitajan kanssa, niin kyllä silloin täytyy olla hyvä ja luotettava hoitosuhde!
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:44"]Sain töitä!
[/quote]
Ihan älyttömän hyvä uutinen, olet onnekas, iloitse siitä! :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:00"]Mennään kohta ukon kanssa kaupoilla käymään ja ostetaan tulevia kihlajaisjuhliamme varten tarvikkeita ja muuta kivaa ^^ ja sekin että sain kihlasormukseni sormeen, saan säihkyä kilpaa timanttien kanssa <3
[/quote]
Oooooih, onnea kihlauksesta! Olen melko varma, että yksikään timantti ei loista hymyäsi kauniimmin tällä hetkellä! :)
Ap
Alkoi koko ens viikon kestävä loma tänään!
Tänään tunsin kun olin pitkällä lenkillä,että olen päässyt mieheni kuolemasta yli. Askel oli kevyempi ja mieliala korkealla. Eräs kahvikutsu myös sykähdytti.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:15"]Alkoi koko ens viikon kestävä loma tänään!
[/quote]
Toivottavasti ilmat suosii lomailijaa!
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:56"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:52"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:49"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:47"]Vapaapäivä! [/quote] Eikö olekin mukava herätä aamulla hyvissä ajoin ja nauttia rauhallisesta aamusta? Ao
[/quote]Joo tavallaan, herään kyllä liiankin aikaisin :) Mutta oikeasti kyllä tykkään olla hereillä varhain, olen ollut jo kuudesta asti. Pitkä vapaapäivä edessä vielä!
[/quote]
Ja mikä parasta, kun on vapaalla, voi tehdä mitä vaan tai olla tekemättä yhtään mitään! :)
Ap
[/quote]
Samat sanat. T: Työtön
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:22"]Tänään tunsin kun olin pitkällä lenkillä,että olen päässyt mieheni kuolemasta yli. Askel oli kevyempi ja mieliala korkealla. Eräs kahvikutsu myös sykähdytti.
[/quote]
En voi väittää että tietäisin miltä sinusta tuntuu, mutta haluan uskoa, että sinä selviät, asenteesi on ainakin upea! Kaikkea hyvää elämääsi ❤
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:56"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:52"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:49"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:47"]Vapaapäivä! [/quote] Eikö olekin mukava herätä aamulla hyvissä ajoin ja nauttia rauhallisesta aamusta? Ao
[/quote]Joo tavallaan, herään kyllä liiankin aikaisin :) Mutta oikeasti kyllä tykkään olla hereillä varhain, olen ollut jo kuudesta asti. Pitkä vapaapäivä edessä vielä!
[/quote]
Ja mikä parasta, kun on vapaalla, voi tehdä mitä vaan tai olla tekemättä yhtään mitään! :)
Ap
[/quote]
Samat sanat. T: Työtön
[/quote]
Toivon kuitenkin, että sinuakin vielä lykästää työrintamalla!
Ap
Perjantai, sushit tilattu, viini jäähtymässä ja miesystävä tulossa viikonlopuksi luokseni. Ja kiitollinen myös uudesta työpaikasta, jossa aloitin kaksi viikkoa sitten pitkön työttömyyden jälkeen.
-mukava työviikko takana
-vapaa viikonloppu edessä
-viikon paras päivä eli perjantai!
-tänään myös herkkupäivä, eli ostan jotain hyvää itselleni ja äidilleni ja vietän aikaa hänen kanssaan
-huomenna ystävien kanssa illanviettoa
-ymmärsin vaihteeksi, että töistä ei kannata stressata! asiat menee niin kuin niiden kuuluukin mennä :)
Mukavaa viikonloppua kaikille, etenkin positiiviselle ap:lle! :)