Tuntuu että parin vuoden aikana on tapahtunut lähipiirissä paljon kaikkea ikävää
Avioeroja, syöpädiagnooseja, monet alkaneet syödä ahdistuslääkkeitä, työuupumusta, yksi itsari...
Kovin ankeaa aikaa.
Kommentit (12)
Ei päässyt erosta yli ja mielenterveysongelmia.
Harmi. Miten asia vaikutti sinuun?
No se on normaalia elämää
ikävyydet ovat tavallista elämää
Usein on myös niin, että sillä kuinka asiat ovat ei ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka ne tuntuvat olevan. Tämä paljastuu vasta isossa kuvassa. Vaaditaan lintuperspektiivi ja aikajana on joku 30 vuotta.
Me eletään yhteiskunnassa mikä tuottaa pelkkää pahoinvointia. Mitään päätöksiä ei tehdä kansan etua ajatellen vaan jonkun muun ison yrityksen/järjestön etuja ajatellen. Pahoinvointi lisääntyy päivä päivältä enemmän ja enemmän ja enemmän ja enemmän, samaan aikaan kun 1% ihmisistä rikastuu kokoajan enemmän ja enemmän ja enemmän ja enemmän.
Ja mä olen "salaliittohullu" kun mä sanon ääneen, että tämä yhteiskunta on väärinpäin kääntynyt ja sitä pyörittää pahuus, meidän johtajat ovat pahoja ihmisiä. Me olemme orjia ketkä kamppailevat keskenään kuka meistä on paras orja.
Herätkää1!!!!!
Toki on hyviäkin asioita, joten siksi käytin sanaa tuntuu.. Tunneilmapiiri on surullinen.
Kaverin itsari oli järkytys monelle ja se miten hän siihen lopulta päätyi. Kukaan ei osannut sitä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Me eletään yhteiskunnassa mikä tuottaa pelkkää pahoinvointia. Mitään päätöksiä ei tehdä kansan etua ajatellen vaan jonkun muun ison yrityksen/järjestön etuja ajatellen. Pahoinvointi lisääntyy päivä päivältä enemmän ja enemmän ja enemmän ja enemmän, samaan aikaan kun 1% ihmisistä rikastuu kokoajan enemmän ja enemmän ja enemmän ja enemmän.
Ja mä olen "salaliittohullu" kun mä sanon ääneen, että tämä yhteiskunta on väärinpäin kääntynyt ja sitä pyörittää pahuus, meidän johtajat ovat pahoja ihmisiä. Me olemme orjia ketkä kamppailevat keskenään kuka meistä on paras orja.
Herätkää1!!!!!
Sinänsä totta, mutta sanopa historiassa yhteiskunta, missä joku ei olisi ollut johdossa ajamatta vain omaa etuaan? Olipa mikä tahansa kuningas, paavi, ruhtinas, sotilas tai kuka tahansa, niin omaa etuaan se on ajanut.
Nykyään jättifirmat päättävät kansojen kohtaloista, koska niillä on mammonaa, joten tilanne on muuttunut vähän, mutta kunnon yhteiskunta on ollut ehkä vain jollain pienillä luonnonkansoilla, missä yhteinen etu on ollut ainoa tapa selviytyä.
Kuka teki itsarin?