Kuka osallistuu älä osta mitään päivään?
Minä ainakin, ei tarvitse edes ruokakaupassa käydä.
Kommentit (15)
En minä ainakaan. Huomennahan on pizzaperjantai!
Mulla on jatkuvasti keskimäärin 4 älä osta mitään - päivää viikossa.
Joo, mukavampikin kun ei tarvi kaupassa hikoilla. Ostaminen on ärsyttävää.
Minä. Tosin mulla on äom-päivä noin 280 päivänä vuodessa muutenkin.
Perjantai on mun bisse ja sushi päivä. Joten en.
En mitenkään tarkoituksella mutta tuskin huomenna mitään ostan.
Vapaapäivä huomenna vihdoin... hirvee härdelli ollut koko viikon töissä tän kulutusjuhlan takia. En ajatellut avata luuria enkä poistua kotoa. Eli tuskin tulee ostettua yhtään mitään vaikka ruokakaupassa olis "pitänyt" jo tänään käydä. Katotaan ens viikol sit, nuudelit on ihan ok 😆
Ei ap:kaan käy kaupassa kuin 1-2 kertaa viikossa ja harvoin ostan mitään turhaa, joten siinä mielessä asia ei nyt suoraan koske, mutta ajattelin vain kysyä. Minusta nämä ostojuhlat on ärsyttäviä.
Jos on ollut rahaa kuluttaa 364 päivänä kaikkeen tarpeelliseen ja tarpeettomaan, niin ei silloin ole tarvetta ostella kulutusjuhlapäivänä.
Suomessa kuitenkin paljon työttömiä tai pienipalkkaisia yksinasujia, black friday saattaa olla se ainut päivä vuodessa milloin tulee ostettua se tarpeellinen juttu.
Omalla listalla on yksi ostettava juttu, jos löytyy alennuksesta niin ostan. Jos ei löydy, niin en osta mitään.
Ei oo rahaa mihinkään joten en osta mitään
Sama koko bläk fraidain vois paluupostissa lennättää Jenkkilään.
Yhtä turhaa kuin halloweenit sun muut.Kai täälä kohta Amerikan Thanksgiving day kun kokataan koko suvulle hiki hatussa koko viikon jotta tänään,on muuten tänään se päivä,joutuu perheenäidit joukolla sydämen rytmihäiriöineen sairaalan ensiapuun.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ollut rahaa kuluttaa 364 päivänä kaikkeen tarpeelliseen ja tarpeettomaan, niin ei silloin ole tarvetta ostella kulutusjuhlapäivänä.
Suomessa kuitenkin paljon työttömiä tai pienipalkkaisia yksinasujia, black friday saattaa olla se ainut päivä vuodessa milloin tulee ostettua se tarpeellinen juttu.
Omalla listalla on yksi ostettava juttu, jos löytyy alennuksesta niin ostan. Jos ei löydy, niin en osta mitään.
Tiedäthän että suurimmaksi osaksi "alennukset" ovat huijausta. Keskimääräinen alennus on 4% luokkaa, ja osan tuotteiden hintoja on ennen black fridayta itseasiassa ensin _nostettu_ jotta alennus kuulostaa sitten isommalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän että suurimmaksi osaksi "alennukset" ovat huijausta. Keskimääräinen alennus on 4% luokkaa, ja osan tuotteiden hintoja on ennen black fridayta itseasiassa ensin _nostettu_ jotta alennus kuulostaa sitten isommalta.
Tiesin. Ostettava juttu on ollut ostoslistallani jo vuoden alusta lähtien, joten tiedän tuotteen oikean hinnan jo pidemmältä ajalta. Jos tuote ei ole alennuksesta tai on selvästi "alennus", niin jää ostamatta.
En osta black fridayna mitään heräteostoksia. Heräteostelijoita ja black friday -shoppailijoitahan saa "alennuksilla" kustua silmään helposti.
Siellä taas suunnitellaan potkuja kaupanalan työläisille näillä tempauksilla. Tarpeeksi kun saatte työttömiä niin kyllä ne tuet saadaan alas.
En ostele muutenkaan päivittäin